ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
پرطرفدار ترین سدان های روز دنیا
نویسنده : Sadeghhaghighat

پرطرفدار ترین سدان های روز دنیا

امروزه شتاب 0 تا 100 برای یک سدان خانوادگی تنها با 4 ثانیه رخ می دهد شاید این اعداد برای سوپر اسپرت ها یک رویا بود ولی امروزه خودروهای سدان به این مهم دست یافتند. ما در اینجا به مرور چندی از سدان های معروف می پردازیم . 

داج چارجر هکت :

آیا تا بحال قدرت 707 اسب بخار با سرعتی بالغ بر 328 کیلومتر ، همچنین شتاب 0 تا 100، 2.4 ثانیه را در خودرویی سدان تجربه کردید؟ در ضمن شما می توانید ( با لاستیک های مناسب درگ به سرعت و شتاب بالاتری در این خودرو دست یابید ) موتور پر قدرت 8 سیلندری 6.2 لیتری سوپر شارژ این خودرو هر پدر خانواده ای را برای خرید آن ترغیب می کند. البته این موضوع زمانی اتفاق می افتد که پدر قبلا دست فرمون خوبی داشته باشد.😂 

تسلا مدل SP 100 D :

در میان موتور های بنزینی پر قدرت یک هیولای الکتریکی قد علم کرده است . این خودرو با شتاب 2.5 ثانیه ای برای رسیدن به سرعت بالای 100 کیلومتر دنیایی تازه در میان سدان های معروف برای خود باز کرده است .

کادیلاک CTS-V

 کادیلاک در میان ما ایرانی ها ، زمانی که کمپانی های امریکایی در ایران حضور داشتند، توانسته بود به عنوان یک خودروی مناسب خانواده و لوکس عرض اندام کند . شتاب بالغ بر 4 ثانیه با سرعت بالای 300 کیلومتر گزینه ای دیگر برای خانواده های پر جمعیت و خواهان خودرو هایی با فضای مناسب کابین جهت سرنشینان است . موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری با قدرت بالای  640 اسب بخار برای کادیلاک CTS-V همه مخاطبان او را حیرت زده می کند .

آئودی RS3 سدان :

شما هیچوقت فکرش را نمی کردید زمانی این خودرو بتواند با شتابی 3.9 ثانیه برای رسیدن به سرعت بالای 100 کیلومتر در لیست  این خودرو های سدان قرار بگیرید . آیا می دانید شاسی این خودرو با فولکس بیتل وجه اشتراک دارد ؟ و تنها با 5 سیلندر 2.5 لیتری توانسته قدرتی بالغ بر 400 اسب بخار تولید کند .

مرسدس بنز - ای ام جی S63

 8 سیلندر 4 لیتری دارای توربو شارژ با قدرت 603 اسب بخار ، سلطان جاده ها ، قصر متحرک ، آقای زیبای خودرو های جهان و محبوب ترین سدان برای ایرانی ها ، رویای یک آقای متشخص همانند خودش ، معنای تازه به خودرو های سدان بخشیده . شتاب صفر تا صد فقط 3.4 ثانیه به قول معروف دیگر حرفی برای گفتن نگذاشته .

مرسدس بنز - ای ام جی E63S

چه در جاده های شهری و چه در پیست سرعت ، این آقای لوکس ، حرف های زیادی برای خود دارد . 3.3 ثانیه رکورد بسیار مناسب است که E63S با گیربکس 9 سرعته ، قدرت 603 اسب بخار و موتور 8 سیلندر 4 لیتری بدست آورده .

پورشه پانامرا توربو هیبرید - SE

باعث افتخار است که پورش نیز توانسته به بازار خودرو های هیبریدی نگاهی مثبت داشته و مدل جدید پانامرا را از این دست به بازار ارائه کند . این سدان اسپرت دارای قدرت 550 اسب بخار بوده که با هماهنگی سیستم جدید خود یعنی سیستم الکتریکی بالغ بر 680 اسب بخار توان دارد . 8 سیلندر 4 لیتری توربو شارژ صفر تا صد خود را در عرض 3.2 ثانیه طی می کند . این خودرو نیز چهار چرخ متحرک بوده و دارای گیربکس اتومات دو کلاچه است .

مرسدس ای ام جی GT63S چهار درب کوپه

برترین ای ام جی موجود در جهان که از پیشرانه 8 سیلندری 4 لیتری بهره می برد . قدرت 630 اسب بخاری شتاب 3.1 ثانیه را برای آن به ارمغان آورد . شاسی این مدل با E63 برابری می کند .

بی ام و M5 کامپیتیشن

این سوپر اسپرت سدان دارای شتاب 3.1 ثانیه ای بوده که با قدرت 617 اسب بخار ، موتور توربو شارژ 8 سیلندر 4.4 لیتری توانسته رقیب خوبی برای مرسدس GT63S باشد . 

آلفا رومئو جیولیا کوادروفولیو

لامبورگینی گالاردو 4 و لکسس LFA در پیست نوربرگ رینگ از او جا مانده و توانست با، 7 دقیقه و 32 ثانیه آنها را پشت سر بگذارد . صفر تا صد فقط 3.8 ثانیه که با موتور 6 سیلندری توربو شارژ 2.9 لیتری قدرتی برابر با 505 اسب بخار تولید کند . با توجه به اینکه دیفرانسیل این خودرو عقب است ولی بسیار قابل کنترل و رام عمل می کند .

جگوار XE SV پروجکت 8
من همیشه آروزوی داشتن یک جگوار انگلیسی را داشتم . این خودرو یکی دیگر از لوکس های بازار است . نمیشود از 8 سیلندر 5 لیتری 592 اسب بخاری در پیشرانه این خودرو چشم پوشی کرد . شتاب 3.3 ثانیه هر راننده ای را مجذوب خود می کند . اگر از سیستم چهار چرخ محرک اطلاعاتی داشته باشید می دانید که از این تکنولوژی برای پیست های سرعت استفاده می شود که این مهم در این خودرو بکار رفته . پر قدرت ترین خودرو تولیدی تاریخ کمپانی جگوار دارای بدنه فیبر کربن است . این ابر خودرو سریعترین سدان جهان بعد از رقبایی همچون فراری انزو ، فراری GTB488 و داج وایپر می باشد . رکورد: پیست نورنبرگ رینگ شاهد قدرت نمایی 7 دقیقه و12.2 ثانیه ای این زیبای انگلیسی بود .
 
آئودیRS7
در این خودرو نیز از سیستم 4 چرخ محرک استفاده شده . همه ما با آئودی آشنا هستیم . می توان باور کرد شتاب 3.7 ثانیه ای برازنده خودرویی بنام RSV با پیشرانه 8 سیلندری با قدرت 560 اسب بخار باشد . البته عملکرد بهتر آن را در مدل بالاتر با 605 اسب بخار همچنین 3.6 ثانیه می توان تجربه کرد .
بی ام و سری 7 M760 ixdrive
با وقار و بسیار کشیده با فضای کابین سلطنتی ، مناسب برای استفاده در خودرو های تشریفاتی فقط از سفر خود با این خودرو لذت ببرید ، اگر سرنشین ردیف عقب خودرو باشید ، لذت بخش ترین سفر خود را تجربه می کنید .اگر مصرف بنزین آن با داشتن موتوری 12 سیلندری 6.6 لیتری توربو شارژ با قدرت 601 اسب بخار شما را دچار دردسر نکند می توانید شتاب 3.6 ثانیه ای را در یک خودروی لاکچری و لوکس تجربه کنید . در اینجا نیز بایک خودروی چهار چرخ محرک روبرو هستیم . فقط پای خود را بر روی پدال گاز فشار دهید ، اصلا نگران نباشید ، 305 کیلومتر سرعت در انتضار شماست بدون کمترین صدا و نویز در کابین خودرو .
 
برچسب ها :