ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
برترین جایزه نکسن در سال 2019
نویسنده : Sadeghhaghighat

برترین جایزه نکسن در سال 2019

کمپانی نکسن توانسته در سال 2019 ، گل طراحی شده برای لاستیک خود بنام nfera au7 را ارتقا داده و از لحاظ فنی و دوام مقاومت در سطح جاده و ترمز گیری جایزه بهترین طراحی را از جشنواره بین المللی آلمان بنامIF design از آن خود کند . این جشنواره در سال 1953 شروع بکار  کرده که بعنوان یکی از سه جایزه برتر جهان در زمینه تست و بررسی تایر های تولیدی در سطح جهان مطرح است .

 

جایزه طراحی IDEA امریکا و جایزه Red Dot Design آلمان بعنوان برترین ها در این صنعت ، مورد توجه هستند . تمامی شرکت های تولید کننده ف محصولات خود را در نمایشگاه هامبورگ از لحاظ فنی و ایمنی ، سطح رضایتمندی مشتری ، بسته بندی و دیگر موارد مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند . از این رو این جایزه برای آنها نسبت به راه اندازی خط تولید انبوه تایر مورد نظر بسیار حائز اهمیت است .

 

nfera au7 تایریی بسیار عالی با کارایی بالا بوده که در خودرو های سدان و خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرد . چسبندگی بالا به سطح جاده و همچنین ترمز گیری عالی بر روی سطح خیس و لغزنده . کمترین صدا و نویز همینطور لرزش ، یک سواری عالی در خودرو برای شما به ارمغان می آورد .

 

شایان ذکر است این تایر توانسته از بین 6400 طرح شرکت کننده از طرف 50 کمپانی تولید کننده ، جایزه IF desigu  را به خود اختصاص دهد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :