ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
تایر های بدون نیاز به هوا
نویسنده : Sadeghhaghighat

تایر های بدون نیاز به هوا

لاستیک بدون نیاز به هوا زیر خودرو های سواری

میشلن و جنرال موتور تا سال 2024 لاستیک بدون هوا را به زیر خودرو های سواری می کشانند .در هنگام رانندگی ممکن است بسیاری از موارد ، درست پیش نرفته و باعث شود سفر خوبی را تجربه نکنیم . بطور مثال اگر لاستیک خودرو شما پنچر شود و یا دچار ترکیدگی گردد حتما برنامه سفر شما را برهم می زند . از این رو جنرال موتور و میشلن برای برطرف کردن این موضوع  دست بکار می شوند .

 

سالهل طول کشید تا برترین کمپانی تولیدی لاستیک جهان بر این نتیجه برسد که تیوب را برای استفاده در فضای داخلی تایر حذف کند .بعد از آن لاستیک های تیوبلس وارد بازار شدند که استقبال زیادی از آنها شد . زیرا دردسر های تایر های قبلی را نداشت .

 

بعد ها لاستیک های ران فلت ، توانستند سهم بسزایی از بازار فروش تایر را از آن خود کنند . اما امروزه میشلن توانسته تایر های جدیدی که نیاز به باد  نداشته و در برابر فشار های وارده بسیار مقاوم هستند را تولید کند . با توجه به این موضوع تست این تایر ها را با همکاری جنرال موتور بر روی خودرو برقی شرکت شورلت آغاز کرده ، و تا سال 2024 قول حضور در عرصه تولید انبوه را داده است .

 

بلوکهای موجود مابین رینگ و سطح بیرونی تایر که با مواردی همچون فایبرگلاس ، کامپوزیت و رزین بسیار سخت و مقاوم باعث شده محصول بسیار با دوام و قابل اعتماد بدست آید . در اصل یک طراحی فضایی از طرف میشلن گرفته . سر و صدا و نویز های مربوطه که قبلا به این طرحها مربوط می شد ، برطرف شده است . رتبه این لاستیک ها در آینده بر روی خودرو های مسافربری حمل و نقل شهری نیز تست خواهند شد .

 

شایان ذکر است تولید این محصولات به محیط زیست و بازیافت تایر نیز کمک بسزایی می کند . میشلن اعلام کرده بالغ به 2 میلیون تن در سال ، صرفه جویی در تولید خواهد داشت .تولید گاز های گلخانه ای نیز کاهش پیدا می کند . البته تست رانندگی با این تایر می تواند تمامی موارد لازم جهت پیش برد اهداف میشلن را در اختیار آنها قرار دهد تا رویای لاستیک بدون هوا برای آنها تحقق شود .

برچسب ها :