ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
نهایت هیجان با بهترین خودروهای شاسی بلند
نویسنده : Melika Piri

نهایت هیجان با بهترین خودروهای شاسی بلند

حس هیجان یکی ازمهم ترین حس هایی است که افرادی که عشق سرعت به شدت به دنبال آن هستند. در بین افرادی که عاشق سرعت و قدرت خودرو هستند اغلب برای دست یابی به هیجان بالا در رانندگی دست بر روی خودروهای قدرتمند و شاسی بلند میگذارند که در بین عموم مردم نیز خودروهای شاسی بلند به محبوبیت زیادی رسیده است .ماشین های شاسی بلندی که در این دوره تولید میشود میتوانند یک خودروی بسیار جذاب و چابک و قدرتمند و همچنین هیجان انگیز باشند . در این مقاله قصد داریم پرسرعت ترین و هیجان انگیز ترین خودروهای موجود در بازار را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آنها را بیان کنیم , با ما در این مقاله همراه باشید.

 

سریع ترین خودروهای شاسی بلند کدام اند؟

 

1 . Land Rover Range Rover Sport SVR 2021 (لندروور رنجرور اسپرت)

کمپانی لندروور یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین خودرهای افرود است که در این زمینه محبویت زیادی در بین افراد دارد . این کمپانی با معرفی خودرو ای با نام Range Rover Sport SVR 2021  توانست بر قدرت کمپانی خود اضافه کند و بیشتر از قبل محبوبیت برای خود با معرفی این محصول به دست آورد. این شاسی بلند زیبا و محبوب با دارای موتور 5.0  لیتری و سوپر شارژ است و دیگر نکات در باره این خودروی شاسی بلند این است که این خودرو دارای موتور 6 سیلندر دیزلی دارای 256 اسب بخار است و همچنین قادر به تولید 600 نیوتن متر گشتاورد است که این امر به این معناست که 4.3 ثانیه قابلیت رساندن سرعت از 0 به 100 کیلومتر را دارد. همچنین این خودرو به عنوان یکی از سریع ترین خودروهای شاسی بلند نیز یاد میشود.

 لندروور رنجرور اسپرت

2 . Aston Martin DBX 2021 (آستون مارتین)

آستون مارتین خودروای زیبا و قدرتمند از کمپانی محبوب آستون مارتین است و همچنین یکی از جدید ترین مدل های خودرو این کمپانیست که عرضه کرده است. نکته دیگر از این خودرو قدرتمند این امر است که این خودرو اولین شاسی بلند کمپانی آستون مارتین به حساب می آید. در این خودرو از یک موتور 4 لیتری تویین توربو 8 سیلندر خورجینی استفاده شده است. پیشرانه های این خودرو میتوانند 542 اسب بخار قدرت تولید کنند و همچنین 700 نیوتن متر گشتاور این خودرو میباشد به این معنی که این خودرو قادر است در عرض 4.3 سرعت را به 100 کیلومتر در ساعت برساند. وزن این خودرو حدود 2250 کیلوگرم است و متریالی که برای این خودروی زیبا به کاربرده شده از چرم مرغوبی میباشد که باعث زیبایی دوچندان کابین خودرو شده است.

 Aston Martin DBX 2021

3 . Lamborghini Urus 2019 (لامبورگینی اوروس 2019)

یکی از محصولات ابرقدرت لامبورگینی , اوروس میباشد که از نسل گاوهای وحشی  الهام گرفته شده است. از این طراحی و عملکردی که دارد میتواند شمارا از هر چیزی بی نیاز کند و برای استفاده روزمره انتخابی بسیار مناسب و هیجان انگیز میتوان باشد و همچنین میتوان از این خودرو به عنوان خودروای خانوادگی با قابلیت های بسیار بالا اشاره کرد . همچنین این خودرو یکی از محصولات اسپرت لامبرگینی است که طرفدارهای خاص خودش را دارد. از مشخصات این محصول میتوان به پیشرانه 8 سیلندری 4.0 لیتری توربو شارژ که با قدرت 650 اسب بخار است و دارای گشتاورد 850 نیوتن متری را دارا میباشد. نکته دیگری که برای این خودروی جذاب وجود دارد این است که با شتاب 2.97 ثانیه به پرشتاب ترین خودروی شاسی بلند تولید انبوه جهان نیز شناخته شده است.

 Lamborghini Urus 2019

4 . SVAutobiographyلندروور رنجرور ولا)

یکی دیگر از خودروهای قدرتمند کمپانی لندروور با معرفی خودروای قدرتمند دیگر به محبویت بسیاری رسید و مدل این خودرو رنجرور ولار است که با معرفی این خودرو چهره جدیدی از خودروهای شاسی بلند معرفی شد. از مشخصات این خودروی قدرتمند میتوان به موتور هشت سیلندر 5 لیتری ولار 550 اسب بخار اشاره کرد. این خودرو این قابلیت را دارد در عرض 5.4 ثانیه سرعت خودرو را از صفر به صد کیلومتر برساعت افزایش دهد و بیشترین سرعت این خودرو به 275 کیلومتر در ساعت نیز میرسد. نکته دیگر که درباره این محصول وجود دارد این است که ای خودرو به احتمال زیاد آخرین مدلی خواهد بود که به موتور 5.0 لیتری V8 مجهز خواهد بود.

 لندروور رنجرور ولا

5 . Bentley Bentley Speed ​​2020  ( بنتلی بنتایگا اسپید ۲۰۲۰)

در این خودرو میتوانید معنای سرعت را به وضوع احساس کنید. این خودرو توانسته با نهایت سرعت 306 کیلومتر در ساعت را طی کند و موجی شده که در بین خودروهای شاسی بلند مانند لامبورگینی یا اوروس برتری بیشتری را صاحب باشد . این خودرو دارای موتور 12 سلیندر 626 اسب بخار میباشد. این خودروی زیبا قادر است از حالت سکون در ثانیه 3.14 به سرعت 0 تا صد برسد.

  بنتلی بنتایگا اسپید ۲۰۲۰

6 . Mercedes AMG GLA 45 2021  (مرسدس بنز)

Mercedes AMG GLA 45 خودرو ای است که حداقل یکبار نام کمپانی آن به گوشتان خودرده و از محبوبیت و قدرت این کمپانی باخبر هستید . AMG GLA 45 یکی دیگر خودروهای قدرتمند کمپانی مرسدس است . این خودرو دارای موتور 4 سیلندر است و قادر به تولید 382 اسب بخار با 480 نیوتن متر گشتاورد را دارد که این امر باعث میشود که کمی از رقبای خود عقب تر بماند اما با تمام این ها جایگاه او در بین سریع ترین خودروها قرار دارد.

 مرسدس بنز

7 . Porsche Cayenne Turbo 2019 ( پورشه کاین توربو 2019)

یکی از پولساز ترین خودروها ,پورشه کاین توربو نام دارد. این خودرو حس هیجان را برای شما ایجاد نمیکند اما رانندگی با آن حسی بسیار لذت بخش را به شما القا میکند. این خودرو دارای پیشرانه 3 لیتری  V6  توربوشارژ که با توان 335 اسب بخار و همچنین 332 فوت گشتاور برای این خودرو در نظر گرفته شده است. پورشه کاین قابلیت این را دارد که در 5.6 ثانیه از به 0 تا 100 کیلومتر سرعت در ساعت برسد و حداکثر زمان آن 152 مایل در ساعت است.

  پورشه کاین توربو 2019