ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
لکسوس es 350 2019 رونمایی شد
نویسنده : Sadeghhaghighat

لکسوس es 350 2019 رونمایی شد

لکسوس خودرو ساز ژاپنی از جدید ترین محصول خود در نمایشگاه پکن در سال 2019 رونمایی کرد . لکسوس es  یک سدان جذاب و در عین حال جادار و باز طراحی شده . در طراحی چراغ ها و جلو پنجره از همان مدل های قبلی الهام گرفته شده که هرکسی با نگاه اول می تواند براحتی بگوید این خودرو لکسوس است .

فضای داخلی

لکسوس es با بدنه ای کشیده و صاف طراحی شده و سقف نسبتا کوتاهی دارد که این خودرو را شبیه به یک کوپه کرده ، در این نسخه از لکسوس از پلتفرم جهانی K بهره گرفته شده که این پلتفرم از فولادی با مقاومت نسبتا بالا استفاده شده که تا حدی وزن خودرو را کاهش می دهد . مهم ‌ترین ویژگی طراحی لکسوس جدید در جلوپنجره منحصربفرد و چراغ‌ های کشیده به کناره‌ها باز می‌گردد که اصالت  یک لکسوس را یادآور می‌شود . در قسمت کابین لکسوس سعی کرده تا در این مدل یک کابین معمولی نباشد و با خطوط کشیده سرشار از جذابیت هر کسی را شیفته خود می کند . بیشتر مواد بکار گرفته شده در کابین es از بهترین مواد موجود هستند و ظرافت و دقت زیادی در قرار دادن آن‌ها بکار رفته است تا احساس سوار شدن در یک خودروی گران ‌قیمت و خاص را داشته باشید . طراحی کابین خودرو در نگاه اول ممکن است عجیب و کمی شلوغ به نظر بیاید و محل قرار گیری کلید‌ها نیز کمی متفاوت از خودرو‌های دیگراست .

ویژگی های فنی

زیر کاپوت es 350 یک قلب ۲.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی بوده که به کمک یک موتور برقی قدرت تولید نیروی ۲۱۵ اسب ‌بخار را دارا می باشد و مصرف سوخت آن در حدود ۴.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر تخمین زده شده است . متاسفانه سر و صدای این نسخه نسبت به مدل های قبلی بیشتر است که در سرعت 100 کیلومتر صدای جاده به داخل کابین منتقل می شود .

 

همه مدل های es  بطور میانگین دارای استاندارد های ایمنی بوده که اکثر خودروهای امروزی شامل این ویژگی ها می باشند که از جمله آن ها تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سواران در نور های کم ، اتوپایلوت و ... می توان نام برد . علاوه بر طراحی کابین ، دیگر شما نگران اینترنت در داخل خودرو نیستید چرا که هات اسپات و وای فای  دیگر مشکلاتان را بر طرف می کند .  

 موتور هیبریدی

در نسخه هیبریدی ، لکسوس ای اس بروز رسانی های زیادی را دریافت کرده است که مصرف سوخت را به میزان قابل توجهی پایین آورده . این مدل هیبریدی  از پیشرانه بروز شده با یک باطری جدید نیکلی هیبریدی بهره می برد که در مقایسه با قبل کوچکتر شده است ، یک موتور الکتریکی کوچک تر که در مقایسه با موتور قبلی سبک تر شده و با پیشرانه ضد حریق داخلی جدید همراه شده است .

برچسب ها :