ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
برترین جایزه صنعت تایر برای رودی هاین
نویسنده : Behrooz

برترین جایزه صنعت تایر برای رودی هاین

 

با فراگیر شدن تایرهای ران فلت RUN FLAT، رودی هاین  جایزه TTI Lifetime Achievement در سال 2019 را بدست آورد

 

لاستیک ران فلت با نام او انس گرفته است. او حدود ده سالی میشود که در این صنعت صاحب نام است. در آخن تحصیل کرده و مکانیک شده است. در 25 سالگی به بازار کار روس آورد. او بر روی سیستم تعلیق و شاسی خودرو بسیار متمرکز فعالیت کرد و توانست خود را در زمینه لاستیک و رینگ خودرو مطرح کند. میتوان گفت از سال 1983 او یکی از کسانی بوده است که در زمینه طراحی و تولید تایرهای روز دنیا توانسته اقدامات بسیار مفید و درارای رتبه جهانی انجام دهد.

 

او که در شرکت بی ام و دارای سابقه خوبی در قسمت خط تولید داشت، در سال 1990 آن شرکت راترک و به oem، شرکتی که در زمینه تولید محصول اولیه برای ساخت یک کالا و محصول ثانویه فعالیت میکرد بپیوندد.

 

هاین میگوید که لاستیک زاپاس و فضایی که در خودرو اشغال میکند، چه از لحاظ وزن و چه حجمی که در بر میگیرد باید به فراموشی سپرده شود. به همین منظور پروژه تایر ران فلت را رقم میزند. او به همراه تیم خو بر روی رینگ هایی که قابلیت تحمل این نوع تایرها را داشتند بسیار تمرکز کرده و به آزمایش پرداختند.

 

 

او هیچوقت از این موضوع دست نکشید . و رویای لاستیک خودران به اصطلاح ران فلت برای او بسیار شیرین  بود. او درسال 2008 bmw، را ترک کرد و این پایان اختراع او و همچنین تولید انبوه این تایرها و استفاده آنها در کمپانی های برزگی همچون بی ام و بود.

 

عنوان مشاور اجرایی شرکت بریجستون در اروپا برای هاین در سال 2009 بهترین خبر برای توسعه فناوری ران فلت بود. همکاری او با یکی از بزرگترین کمپانی های مطرح جهان در زمینه تولید تایر برای ادامه و بررسی طرح ها و آنچه که دانش هاین را توسعه میداد بسیار حائز اهمیت بود.

هاین در سال 2017 بازنشسته شد. از عناوین مهم وی میتوان به همکاری با کار گروه ACEA، قسمت لاستیک و رینگOICA و همنیطور همکاری با VDA اشاره کرد. ولی مهمترین و برترین بخش فعالیت کاری وی لاستیک ران فلت بود.

هاین ادعا میکند که ران فلت بمانند فرزند او میباشد. زیرا تمامی مدت عمر خود را برای تحقیق و گسترش این فناوری صرف کرده. ران فلت امروزه بعنوان یکی از برترین تکنولوژی ها در صنعت تایر دنیا مطرح بوده و نام هاین را برای اعتبار بخشیدن بخود یدک میکشد.

 

برچسب ها :