ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
به صرفه ترین خودروهای هاچ بک برای خرید!
نویسنده : Melika Piri

به صرفه ترین خودروهای هاچ بک برای خرید!

 

 

خودروهای هاچ بک جز خودروهای هستند که در تمامی نظر ها دوست داشتنی هستند و این دوست داشتنی بودن این خودروها موجب محبوب بودن آن ها شده که بسیاری از مردم طرفدار این کلاس از خودرو هستند و الویت بسیاری از مردم خرید خودروهای هاچ بک با مدل دلخواه است . خودروهای هاچ بک با طراحی نقلی و کوچکی که دارند توانسته اند جایگاه خوبی در بازار خودرو پیدا کنند و اغلب از خودروهای هاچ بک به عنوان خودروهای درون شهری استفاده میشود . اولین خودروهای هاچ بکی که وارد ایران شد اپل کورسا , گل , پراید صبا و همچنین پژو 206 بودند که در زمان ورود خود سروصدای بسیاری به پا کردند .

پژو 206

این خودروها توانستند طرفداران زیادی پیدا کنند و ویژگی هایی که این خودروها داشتند موجب شد مردم به خودروهای هاچ بک بیشتر تمایل دهند و این امر موجب شد تا خودروهای هاچ بک جز خودروهای محبوب درآید و میتوان گفت یکی از محبوب ترین خودروای که میتوتن گفت 90 درصد مردم آن را دوست دارند خودروی پژو 206 بود که حتی با این که سالها از تولید آن گذشته اما هنوز طرفداران خود را دارد و میتوان این خودروی محبوب و البته هاچ بک را در خیابان های شهر مشاهده نمود. در این مقاله قصد داریم به برخی از خودروهای هاچ بک بپردازیم که نسبت به قیمت و ویژگی که دارند میتوانند برای شما انتخاب خوبی برای خرید خودرو باشد پس اگر به دنبال خرید خودروی هاچ بک هستید اما در بین خودروها سردرگم شده اید مارا در این مقاله همراهی کنید تا در این زمینه به شما کمک کنیم.

 

خودروی هاچ بک چه بخریم؟

1 . هیوندای 20i

هیوندای 20i یکی از محصولات محبوب شرکت هیوندا در بازار ایران میباشد که جز دسته خودروهای هاچ بک قرار دارد که بعد از وارد شدن خودرو هیوندای 30i وارد بازار خودروی ایران شد و توانست در دسته خودروهای هاچ بک نامی در کند و محبوبیت خوبی به دست بیاورد. لازم به ذکر است که این خودروی زیبا از یک موتور قدرتمند با نمونه 1.6 لیتری به بازار ایران عرضه شد که حجم این موتور 1600 سی سی می باشد و از نظر امکانات رفاهی که این خودرو در خود جای داده میتواند  نیاز های شما را از یک خودروی با تجهیزات رفع کند و میتواند در زمینه آپشن و تجهیزات رفاهی نظر شما را به خود جلب کند. لازم به ذکر است که این خودرو زمانی که به بازار ایران معرفی و سپس عرضه شد ,همانطور که بیان شد با یک پیشرانه 1.6 لیتری وارد بازار شد ولی متاسفانه در مدل های جدید این پیشرانه از 1.6 لیتر به 1.4 تغییر کرده و موجب ضعیف شدن این خودرو شد اما به طور کل بر روی این خودرو میتوانید به عنوان یک خودروی زیبا و پر از آپشن و امکانات رفاهی حساب باز کنید اما نباید انتظار یک خودروی ای با مشخصات فنی چشمگیر را داشته باشید زیرا هیوندای 20i در این زمینه شما را نا امید خواهد کرد.

 هیوندای 20i

2 . مزدا 2

یکی دیگر از خودروهای که میتوانید به عنوان یک خودروی هاچ با قابلیت های خوب بر روی آن حساب باز کنید خودروی مزدا 2 می باشد. از مشخصات این خودروی زیبا میتوان به موتور 1500 سی سی آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که این خودرو در مصرف شهری در هر 100 کیلومتر حدود 6.7 لیتر و در اتوبان ها 8.11 لیتر سوخت مصرف میکند و شتاب صفر تا صد این خودرو در 10 ثانیه صورت میگیرد و حداکثر سراعت این خودرو به حدود 220 کیلومتر در ساعت میرسد. یکی از نکات فنی خوبی که در این خودرو وجود دارد پیشرانه 1.5 لیتری آن بوده که بر خلاف تصور توانسته عملکرد مطلوبی را در این خودرو از خود به نمایش بگذارد و از دیگر ویژگی های این خودروی هاچ بک میتوان به ترمزهای پر قدرت و خوش دست بودن فرمان اشاره کرد . خودروی مزدا 2 خودروی ای مطلوب است که نه میتوان گفت بد است نه خوب اما میتوان انتظارات شمارا از خودروی حد وسط بر آورده نماید و در بسیاری از موارد شما را به وجد بی آورد.

  مزدا 2

3 . ولوو V40

یکی از خودروهای قدرتمند که در کلاس خودروهای هاچ بک قرار دارد خودروی ولوو V40 می باشد. این خودرو از آن خودروهایی است که میتوان لقب خودروی قدرتمند را به آن داد و کمتر ایرادی را میتوان از این خودروی زیبا گرفت . از مشخصات این خودرو میتوان به موتور 2 لیتری 5 سیلندر توربو با توان تولید 213 اسب بخار و 300 نیوتن متر اشاره کرد.این خودرو از جمله خودروهایی است که دارای ایمنی بالایی برخوردار است و تجهیرات درونی خودرو میتوانئ شمارا به وجد بیاورد و از آپشن های بسیار خوبی نیز برخوردار است که میتوان در زمینه امنیت و آپشن ها و تجهیزات بر روی این خودرو حساب باز کردو از معایب این خودرو در کشور خودمان میتوان به خدمات پس از فروش ضعیف اشاره نمود.

 ولوو V40

4 . تیبا 2

یکی از خودروهای شرکت سایپا که یک خوروی جم و جور با قیمتی مناسب تیبا 2 هاچ بک است که یک ماشین شهری محبوب بین مردم به حساب می آید . این خودرو از یک موتور 4 سیلندری برخوردار است که حجم این موتور 1500 سی سی می باشد. از جمله نقاط قوت و ضعیف این خودروی هاچ بک میتوان به هزینه نگهداری پایین این خودرو , بازار دست دوم پر رونق اشاره کرد اما نمیتوان توقع یک خودروی همه چیز تمام را از این خودرو داشت اما میتوانید به عنوان یک خودروی هاچ بک با قیمت مطلوب برای رانندگی شهری بر روی آن حساب باز کرد.