ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
با معایب خودروی تیگو 7 آشنا شوید
نویسنده : Melika Piri

با معایب خودروی تیگو 7 آشنا شوید

 

 

 

خودروهای شاسی بلند جز دسته ای از خودروها هستند که همیشه طرفدار خاص خودشان را دارند و میتوان گفت این خودروها هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه و در هر زمانی خواهان مختص به خود را دارند که این امر به دلایلی همچون مد گرایی یا کلاس بالا یا حتی حس امنیتی که این خودروها به رانندگان و سرنشینان خودرو وارد میکند, باشد. خودروی تیگو 7 یکی از خودروهای شاسی بلند می باشد که جزء اولین خودروهای شاسی بلندی بود که در سال 1396 به بازار ایران عرضه شد و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت. طبیعی است که هر خودروای که وارد بازار میشود با هر قیمت و نوع و کلاسی که دارد است که دارای برخی مزایای و معایبی باشد و این این امر شامل خودروی تیگو7 نیز میشوند. در این مقاله قصد داریم به معایبی که این خودرو در بر دارد بپردازیم و با این خودروی شاسی بلند بیشتر آشنا شویم , با ما همراه باشید.

 

بررسی خودروی تیگو7

همانطور در ابتدای مقاله اشاره نمودیم , خودروی تیگو7 یک خوردوی چینی است که از دو پیشرانه 2 لیتری تنفس و 1.5 لیتری توربوشارژ برخوردار است . از مشخصات موتور این خودرو میتوان به یک موتور 1.5 لیتری توروبو شارژ اشاره نمود که این موتور دارای 4 سیلندر میباشد . این خودرو توان تولید 147 اسب بخار و قدرت در 5500 دور در دقیقه و 210 نیوتن متر گشتاورد در 4000 دور در دقیقه را دارا می باشد. از دیگر مشخصات این خودرو میتوان به گیربکس این خودرو اشاره نمود که از گیربکس DCT بهره می برد که این امر برای خودروی تیگو7 یک پوئن مثبت به حساب می آید.

 بررسی خودروی تیگو7

خودروی تیگو 7 چه معایبی دارد؟

1 . پیشرانه ضعیف

یکی از اولین معایبی که از خودروی تیگو 7 به چشم میخورد پیشرانه ضعیف این خودرو می باشد , درواقع منظور از این که این خودرو از پیشرانه ضعیفی بهره مند است به این منظور است که خودروهای بسیاری میتوان یافت که هم رده و هم قیمت این کراس اوور هستند اما از پیشرانه های قوی تری برخوردار هستند و خودروی تیگو 7 در مقابل آن ها در قسمت پیشرانه کمتر میتواند خودی نشان دهد.

 

2 . کیفیت نسبتا پایین

از دیگر معایب این کراس اوور میتوان به کیفیت آن در مکان ها و جاده های حساس اشاره کرد که این خودرو در مسیر های پیچ در پیچ یا برخی از جاده ها در طول مسیر نمیتواند ان طور که باید از خود عملکرد نشان دهد و در این زمینه میتوان گفت که خودروی تیگو 7 برای افرادی که مدام با خودروی شخصی در حال سفر هستند مناسب نیست و میتواند موجب آزارشان قرار گیرد و علت این امر فرمان پذیری ضعیف این خودرو می باشد که اغلب خود را در پیچ ها و جاده های سخت به نمایش میگذارد.

 معایب تیگو 7

3 . قیمت بالا در مقابل امکانات

یکی از اصلی ترین ملاک های هر فرد برای انتخاب خودروی مورد نظر , قیمت آن خودرو میباشد . طبیعی است که هر کس که مقدار زیادی پول بابت وسیله نقلیه یا خودروای خرج میکند توقع بهترین آپشن ها و امکانات و تجهیزات با آن رنج قیمتی را دارد. میتوان گفت خودروی تیگو 7 از قیمت بسیار بالایی برخوردار است که با توجه به قیمتی که دارد از آپشن ها و تجهیزات و امکانات رفاهی کاملی برخوردار نیست و این دلیلی یکی از اصلی ترین دلایلی است که افراد از خرید خودروی تیگو 7 صرف نظر میکنند و با بودجه ای که دارند به دنبال خودروی بهتری برای خرید میروند.

 

4 . طراحی ظاهری ضعیف

میتوان گفت اغلب افرادی که قصد خرید خودرو دارند یکی از ملاک های اصلی برای خرید خودرو , طراحی ظاهری آن خودرو میباشد و این امر اغلب برای افرادی صدق میکند که اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی خودرو ندارد و دنبال خودروای مدل بالا و به اصطلاح شاسی بلند میگردند که اغلب شامل دختران و پسران جوان میشود که میتوان گفت خودروی تیگو 7 خودروی زیبای است اما زیبایی چشمگیری در خود ندارد که بتواند توجه خریداران را به خود جلب کند و میتوان گفت خودروی تیگو 7 طراحی ظاهری ضعیفی دارد و در هم رده های این خودرو میتوان خودروهایی با ظاهری زیبا تر پیدا کرد.

 تیگو7 چه معایبی دارد؟

5 . کامل نبودن آپشن های خودرو

 یکی از ملاک های هر فردی برای این که خودروای را خریداری کند مطلع شدن از آپشن های آن خودرو می باشد که امروزه آپشن ها و امکانات رفاهی یک خودرو جزء اصلی ترین نکات برای خرید یک خودرو می باشد . اگر شما به دنبال خودروای میگردید که دارای آپشن های فراوان باشد, باید بگوییم که تیگو 7 آن خودروای که میخواهید نیست زیرا این خودرو به تعداد انگشت شمار آپشن دارد و نمیتواند نیاز های شما را از یک خودروی آپشن دار بر آورده نماید . از آپشن های خودروی تیگو هفت میتوان به نمایشگر 7 اینچی , دوربین 360 درجه , سانروف  و همچنین صندلی برقی اشاره نمود.

 

6 . هزینه نگهداری بالا

یکی از بدترین معایبی که میتواند شامل هر خودروای شود , هزینه نگهداری بالای آن خودرو می باشد که متاسفانه خودروی تیگو 7 نیز جزء آن دسته از خودروهایی است که دارای هزینه نگهداری بالا می باشد که میتواند دلیل بسیار مهمی برای نخریدن این خودرو به حساب آید .