ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
بررسی مزایای خودروی جک S5
نویسنده : Melika Piri

بررسی مزایای خودروی جک S5

 

یکی از خودروهایی که در ایران به محبوبیت بالایی رسیده و اغلب افراد قصد دارند تا رانندگی را با آن خودرو تجربه کنند خودروی جک S5 می باشد که یکی از برند های معروف خودروسازی در کشور چین به حساب می آید . جک S5 درواقع یک کراس اوور جذاب است که امروزه این کلاس از خودرو در بین مردم به محبوبیت زیادی رسیده و اغلب مردم به دنبال خرید خودروهای کراس اوور هستند اما این مابین مشکلات و محدودیت هایی مانند نوسانات ارزی و تحریم ها وجود دارد که مانع از صادر شدن این خودروها  به ایران میشود و موجب میشود نسخه صفر این نوع خودروها در کشور کاهش پیدا کند که این خودرو متاسفانه جزء این لیست از خودروهایی است که در این لیست قرار گرفته اما با وجود این مشکلات فروش بسیار خوبی را در ایران داشته است . در این مقاله مارا همراهی کنید تا با مزایای این کراس اوور آشنا شویم .

 

مشخصات خودروی جک S5

جک S5 یک خودروی کراس اوور که تولید کرمان موتور است که توانست خود را در بازار ایران ثابت کند و به محبوبیت فراوانی بین ایرانیان دست پیدا کند و به یکی از خودروهای پر فروش در بازار ایران تبدیل گردد . از مشخصات فنی این خودروی محبوب میتوانیم به موتور 2 لیتری توربو اشاره کنیم که 174 قدرت اسب بخار را دارد . از دیگر مشخصات این کراس اوور میتوان به حداکثر گشتاورد 256 نیوتن متر اشاره کرد که قابلیت تولید آن را دارد . وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه قدرتمند توسط جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه صورت می پذیرد. همچنین لازم به ذکر است که اولین نسخه دستی این کراس اوور زیبا در سال 1393 وارد کشور ایران شد که همکاری خود را با کرمان موتور آغاز نمود.

مشخصات خودروی جک S5

مزایای خودروی جک S5

در مطالب بالاتر به این موضوع پرداختیم که این خودرو به محبوبیت خوبی در ایران رسیده و حتی در بازار خودروی ایران از فروش بالایی نیز بهره مند بوده که تمام این موارد بی دلیل نیست و قطعا این خودرو دارای مزایای بوده است که افراد را جذب به خود کرده است که در این قسمت به مزایای خودروی جک S5 خواهیم پرداخت.

 

1 . پیشرانه قدرتمند

یکی از اساسی ترین مشخصات هر خودروای به پیشرانه آن خودرو مربوط میشود به این معنی که اگر هر چقدر هم خودروای زیبا و مدرن باشد و از آپشن های زیادی برخوردار باشد اما به جای همه این موارد از پیشرانه خوبی بهره نبرد میتواند تمام این آپشن ها و زیبایی های خودرو را از چشم بی اندازد . درواقع اگر خودروای از پیشرانه مطلوب و خوبی بهرمند نبرد نمیتواند موفقیت خوبی در بازار و در بین مردم نیز داشته باشد. نکته ای که بیان شد برای خودروی جک S5 صدق نمیکند زیرا این کراس اوور زیبا از یک پیشرانه بسیار قدرتمند بهره میبرد که توانسته مورد توجه افرادی که مشخصات فنی و قدرت موتور برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است را به خود جلب کند و به همین سبب توانسته فروش خوبی را در بازار کسب نماید.

 مزایای خودروی جک S5

2 . طراحی جذاب بدنه

یکی از مواردی که میتواند افراد به خصوص جوانان را به هنگام انتخاب یا خرید خودرو جذب نماید , ظاهر آن خودرو می باشد که این ملاک از اهمیت بالایی به هنگام خرید خودرو برخوردار است و حتی گاهی افراد بدون توجه به مشخصات فنی, تنها به ظاهر خودرو توجه میکنند . خودروی جک S5 با طراحی ای که دارد توانست به محبوبیتی بین افراد برسد و درواقع این خودرو از طراحی ای برخوردار است که به اصطلاح از مد نمی افتد و این طرح از خودرو قدیمی نمیشود و برای مردم خودروای با ظاهر زیبا جلوه میکند . درواقع میتوان گفت که یکی از اصلی ترین مزایای خودروی جک S5 ظاهر زیبای این خودرو است که حتی توانست مردم را به سمت خودروهایی با کلاس کراس اوور بکشاند .

 

3 . طراحی داخلی مدرن و زیبا

یکی دیگر از نقاط قوت این خودرو کابین مدرن آن است که توانسته به راننده و سرنشینان احساس خوب و مطلبوبی دهد و از متریال مطلوبی برای داخل کابین خودرو نیز استفاده شده است که موجب شده تا طراحی داخلی این خودرو اسپرت و مدرن جلوه دهد که لازم به ذکر است که در نسخه اتومات این خودرو با اپدیت هایی بر روی خودرو صورت گرفته موجب شده این مدرن بودن حفظ شود و حتی افزایش نیز پیدا کرده است .

 طراحی داخلی  خودروی جک S5

4 . ایمنی

یکی از نکاتی که متاسفانه در خودروهای ایرانی توجهی به آن نمیشود و از آن سو یکی از مهم ترین نکات در خودرو است , امنیت و ایمنی خودرو می باشد که متاسفانه در خودروهای ایرانی تست برای سنجیدن امنیت و ایمنی خودرو وجود ندارد به این جهت اغلب خودروهای داخلی از ایمنی و امنیت کمی برخوردار هستند . جک S5 یکی از ایمن ترین خورودهای موجود در بین کراس اوور ها می باشد که توانسته 5 ستاره ایمنی را از C-NCAP دریافت نماید که این پنچ ستاره میتواند خیال شما را از بابت امینت و ایمنی این خودرو راحت کند . علاوه بر این امر این خودرو از آپشن ها و سیستم های ایمنی مختلفی از جمله سیستم حرکت در سراشیبی HDC  , سیستم کنترل کشش ESC , سیستم ضد قفل ABS  چهار کاناله , ترمز هیدرولیکی HBA و کنترل حرکت در سر بالایی HAC  و ... بهره میبرد.

 

5 . آپشن های مختلف

خودروهای چینی اغلب دارای آپشن های متفاوت و کاملی هستند که یکی از خودروهای چینی که میتوان گفت جز خودروهایی است که کامل ترین آپشن را برخوردار است خودروی جک S5 می باشد . امروزه آپشن ها یکی از مهم ترین معیار برای خرید یک خودرو می باشد که جک S5 توانسته مردم را از بابت آپشن های متنوع و مختلف راضی نگه دارد. از آپشن های این کراس اوور میتوان به کنسول جلو و عقب , فرمان چرمی , کاور موتور , آنتن شیشه ای , خروجی برق 12 ولت , گرمکن صندلی , سنسور پارک جلو و عقب , گرم کن برف پاکن , آینه های تاشونده , سیستم ورود بدون کلید , سیستم تهویه دوگانه , ترمز پارک برقی و ...  اشاره نمود .