ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
X7 بزرگترین شاسی بلند بی ام و
نویسنده : Sadeghhaghighat

X7 بزرگترین شاسی بلند بی ام و

کمپانی آلمانی بی ام و چند سالی است که در بخش خودرو های شاسی بلند فعالیت می کند و محصولات SUV خود را با عنوان X  نام گذاری می کند و رفته رفته در مدل های بالاتر مدل های خودرو با اعداد نشان داده می شوند  مانند : X3 یا X4 البته گفتنی ست خودرو بی ام و X3  در سال 2004 رونمایی شد و بی ام و X1  در سال 2009 عرضه شد با اینکه نسب به مدل قبلی خود پایین تر است اما تاریخ تولید آن بالا تر و جدید تر است .

 

X7 بزرگترین شاسی بلند بی ام و

آخرین نسخه تولیدی شاسی بلند شرکت بی ام دبلیو X7 می باشد که در سال 2014 طرح آن تایید شد و در سال 2018 رونمایی شد . X7 از نظر فیزیکی بزرگ تر از مدل های قبلی بی ام و است و این تحولی نو در این کمپانی آلمانی است ، از آنجا که بیشتر مردم به دنبال خودرو های شاسی بلند هستند و عقیده دارند هرچه خودرو شان بزرگ تر باشد جذاب است بنابراین بی ام و هم به سلیقه مردم احترام گذاشته و سعی کرده تا بزرگ ترین محصول خود را تولید کنند و همانند دیگر کمپانی ها همانند تویوتا و ... بدرخشد .

 

ویژگی های بصری بی ام و X7

در طراحی X7 می توان گفت از همان پلتفرم قبلی استفاده شده ، جلو پنجره بزرگ و چراغ ها که نشانگر همان ماهیت بی ام و است . سقف این خودرو کاملا شیشه ای است و به هنگام رانندگی حس دلچسبی از آسمان را می توان درک کرد . در قسمت عقب X7 چراغ ها ترکیبی از سری 7 و بقیه سدان های این کمپانی است . این خودرو فقط بزرگترین خودرو بی ام و نیست بلکه با بهره مندی از عرض و طول و ارتفاع بیشتر در مقایسه با رنجروور یکی از خودرو های بزرگ کلاس خود نیز بحساب می آید . فاصله بیشتر بین محور ها به بی ام و این اجازه را داده تا سومین ردیف را برای سرنشیان ایجاد کند که این موجب شده تا در بین سایر محصولات این کمپانی منحصر به فرد باشد .

 

امکانات رفاهی و آپشن های X7

داخل کابین کاملا باز طراحی شده بطوری که سرنشینان کاملا احساس راحتی می کنند دو نمایشگر 12.3 اینچی یکی در پشت فرمان و دیگری در داشبرد تعبیه شده . در کنسول مرکزی انواع دکمه های کنترلی و سرگرمی ، درایو ، دسته دنده ، انتخاب حالت های رانندگی مختلف و تنظیم ارتفاع تعلیق مشاهده می شود . تهویه‌ی مطبوع چهارگانه به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود که البته امکان سفارش آپشن نوع پنج‌گانه‌ی آن هم وجود دارد. سانروف پانورامیک سه پنلی و صندلی‌های مناسب برای ۶ تا ۷ سرنشین از دیگر بخش‌های کابین بزرگ و جادار X7 است .

 

مشخصات فنی X7

عرضه X7 در چند تیپ های مختلف تولید شده است . در آمریکا دو مدل xDrive50i  و xDrive40i مدل 40i از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توربو شارژ با قدرت 335 اسب بخار و گشتاور 447 نیوتن متر استفاده می کند تا کمتر از 6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد . برای 50i پیشرانه ای 8 سیلندری 4.4 لیتری با دو توربو شارژ را انتخاب کرده اند . با 456 قدرت و 649 نیوتن متر گشتاور به 5.5 ثانیه نیاز دارد تا این خودرو را از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند . مدل  50i به قفل دیفرانسیل ، پکیج فرمان پذیری دینامیک ، پکیج آفرود و دمپرهای هوشمند و تعلیق بادی مجهز است .