ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
کاربرد والف در لاستیک
نویسنده : Sadeghhaghighat

کاربرد والف در لاستیک

کاربرد والف در لاستیک

والف به لوله ای پلاستیک یا فلزی گفته می شود که هم در تایر های تیوپ دار استفاده می شود و هم تیوبلس ، اکثر افرادی با خودرو سرکار دارند از والف سر رشته ای ندارد اما باید بدانیم که این وسیله کوچک بسیار با ارزش و همچنین کاربردی می باشد . بیشتر ما هنگامی که کارمان با خودرو تمام میشود آن را پارک می کنیم و فردا به سراغ خودرو می رویم می بینیم که باد تایر هایمان کم است حتی گاهی هم هیچ بادی در تایر ها نیست اولین فکری که به ذهنمان می رسد پنچر کردن لاستیک توسط دیگران است اما در اکثر اوقات اشتباه فکر می کنیم .

 

عمر مفید والف

والف هم همانند هر چیز دیگری که طول زمان مصرف دارند عمر محدودی دارد و توصیه می شود تا در هنگام تعویض لاستیک حتما والف ها نیز تعویض شوند چرا که والف مستقیما به رینگ متصل می شود و یا بخش جدایی ناپذیر تیوپ داخلی است . لاستیک والف ممکن است به طور ناگهانی خراب شود و در تایر های تیوبلس تعویض والف در فواصل معین یا تعویض تایر امکان خرابی را به شدت کاهش می دهد .

      

وظیفه والف در لاستیک

والف وسیله ای است که از طریق آن یک شیر یک طرفه دارد که تایر ها را باد می کنند و معمولا از والف شرایدر که به ان والف آمریکایی نیز گفته می شود در تایر دوچرخه ها و اتومبیل ها استفاده می شود . و از والف پرستا که والف فرانسوی هم نامیده می شود در تایر دوچرخه های حرفه ای نیز استفاده می شود .

 

فواید والف

 از مهم ترین مزایای والف این است که مانع ورود گرد و خاک و رطوبت به داخل لاستیک می شود و موجب می شود تا باد داخل لاستیک به طور خالص باشد . معمولا برای رینگ های اسپرت سر والف های وجود دارد که موجب زیبایی شده و حس دلچسبی می دهد.