ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
نقد و بررسی خودروی جک S3
نویسنده : Melika Piri

نقد و بررسی خودروی جک S3

 

 یکی از معروف ترین کمپانی موجود در خودروسازی , کمپانی جک می باشد که جز کمپانی های محبوب و پر فروش در سطح جهان می باشد که خودروهای ساخته این شرکت از کیفیت ساخت خوبی بررخودار هستند . در مقاله های قبلی به دو خودروی این کمپانی به اسم جک S5 و ... اشاره نموده ایم که در صورت تمایل میتوانید آن ها مطالعه نماید .  لازم به ذکر است که علاوه بر این که خودروهای کمپانی جک در سطح جهان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند , در ایران نیز طرفداران پروپاقرص خود را دارند و یکی از مهم ترین علت هایی که موجب شده خودروهای جک در سطح جهان و همچنین در ایران به محبوبیت بالایی دست یابد,  به دلیل کیفیت ساخت مطلوب و امکانات و آپشن های مطلوبی می باشد و لازم به ذکر است که شرکت خودروسازی کرمان موتور نماینده خودروی جک می باشد و توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ میشود و به دست میردم میرسد . در این مقاله ما را همراهی کنید تا با خودروی جک S3 یعنی برادر کوچک تر جک بیشتر S5 آشنا شویم .

 

مشخصات فنی جک S3

خودروی جک S3 برای بار اول در سال 2013 در نمایشگاه خودروی شانگهای چین با نام Heyue S30 به طور رسمی به بازار معرفی شد و در سال 2016 به تولید و فروش رسید . لازم به ذکر است که این خودرو با نام هایی مانند Heyue DR4 , S30 , EVO4 در دیگر کشور ها شناخته میشود و با این نام به فروش میرسد . از مشخصات فنی این کراس اوور میتوان به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی اشاره نمود که قابلیت تولید توانی معادل 110 اسب بخار و 155 نیوتن متر گشتاورد را دارد . همچنین شتاب صفر تا صد این کراس اوور به 10.8  ثانیه در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت میرسد  و نهایت سرعت این خودرو به 175 کیلومتر بر ساعت می باشد . از دیگر مشخصات این خودرو میتوان به مصرف سوخت آن اشاره نمود که در هر 100 کیلومتر 6 لیتر مصرف میکند .

مشخصات فنی خودروی جک S3 

طراحی ظاهری جک S3

 یکی از مواردی که میتوان در خودروی جک S3 به عنوان نقاط ضعف نام برد در بخش طراحی ظاهری و بدنه خودرو می باشد که متاسفانه طراحان این خودرو نتوانسته اند با طراحی موجود نظرات را به خود جلب کنند و بتوانند یک خودروای زیبا و چشمگیر به بازار عرضه نمایند . و در اصل طراحی ناموزون و ناهماهنگ این خودرو موجب شده تا این خودرو نسبت به دیگر خودروهای هم رده خود از فروش کمتری بهره مند باشد . از دیگر مشخصات ظاهر این خودرو میتوان به پنجره بزرگ ذوذنقه ای شکل اشاره نمود که ارتباط چندانی با لوگوی ستاره جایگذاری شده ندارد و موجب شده تا در نمای رو به روی خودرو با ظاهری زیبا رو به رو نباشیم اما نمای جانبی خودرو خطوط برجسته ای که دارد توانسته جلوه ای زیبا و عضلانی ای را از خود به نمایش بگذارد که موجب زیبا تر شدن نمای جانبی خودرو شده . نمای پشتی خودرو کاملا برعکس نمای روبه روی خودرو می باشد و با طراحی حساب شده توانسته جلوه زیبا به پشت خودرو دهد و یکی از اصلی ترین علت های زیبایی نمای پشت خودرو به چراغ های کشیده آن ارتباط پیدا میکند که موجب مدرن شدن نمای پشتی خودرو شده است .

 

طراحی کابین داخلی جک S3

طراحی داخلی خودروی جک S3 به گونه ای است که توانسته تمام نارضایتی هایی که طراحی ظاهری آن برای افراد رقم زده بود را جبران کند . از نکات مثبت میتوان به غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار اشاره نمود که توانسته جذابیت را به فضای داخلی خودروی جک S3 ببخشد و همچنین کنسول میانی این خودرو با ایده برخی وانت بار های آمریکایی تعبیه شده که موجب شده تا نمای رو به روی راننده از طراحی زیبایی برخوردار باشد . از دیگر نکات کابین داخلی جک S3 میتوان به جنس متریال به کار رفته این خودرو اشاره نمود که نمیتوان تعریف چندانی از آن کرد اما میتوان گفت جنس متریال به کار رفته در این خودرو از برخی دیگر خودروهای چینی سر تر می باشد .از نظر گنجایش فضای داخلی این خودرو میتواند انتظارات را بر آورده کند و و فضای راحتی را برای سرنشینان رقم بزند و به همین امر میتوان یک پیشنهاد خوب برای خودروی خانوادگی باشد و همچنین علاوه مطلوب بودن گنجایش فضای داخلی در این خودرو , این خودرو از لحاظ ظرفیت فضای محفظه بار برای گذاشتن وسایل مورد نیاز , از فضای خوبی نیز بهره میبرد . به طور کل میتوان گفت که خودروی جک S3 در قسمت کابین داخلی توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و رضایت افراد را در این زمینه جلب نماید .

 طراحی کابین داخلی جک S3

خوشبختانه خودروی جک توانسته در زمینه آپشن و امکانات رفاهی عملکرد خوبی داشته باشد و نسبت به رقبای خود در این زمینه حرفی برای گفتن دارد . از آپشن ها و امکانات رفاهی این خودرو میتوان به سانروف , دوربین عقب , بلوتوث USB , دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو , کروز کنترل , سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک , رهیاب , روکش صندلی چرمی , دی لایلت , اتولایت از نوع مه شکن جلو و عقب , کنترل ایستایی در سربالایی , توزیع نیروی ترمز EBD , ایزوفیکس صندلی , آینه جانبی با تنظیم برقی و همچنین گرمکن , نمایشگر لمسی 7 اینچی , فرمان برقی دو حالته همراه با روکش چرم , سنسور فشار باد تایر , ترمز ضد قفل ABS , ترمز کمکی و چراغ بدرقه اشاره نمود .

آپشن ها و امکانات خودروی جک S3

ایمنی خودروی جک S3

یکی از بزرگترین پیشرفت هایی که همواره در صنعت خودروسازی چین در حال رخ دادن است ایمنی و امنیت روز افزون خودروهای چینی می باشد . خوشبختانه خودروی جک S3 نیز جز این نوع خودروهایی است که از امنیت و ایمنی خوبی برخوردار است که توانسته در تست ایمنی موسسه سی انکپ  در سال 2015 پنج ستاره ایمنی را دریافت کند . همچنین لازم به ذکر است که این خودرو علاوه بر تست های ایمنی ای که بر روی آن صورت گرفته از آپشن و تجهیزات ایمنی بسیار خوبی برخوردار است که از آن ها میتوان به مواردی چون ترمز ضد قفل ABS , توزیع متعادل الکترونیکی نیروی ترمز EBD , سیستم کنترل کشش TCS , ترمز جلو و عقب دیسکی , سیستم کمکی ترمز BA اشاره نمود .