ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
محصول جدید پژو ، 3008
نویسنده : Sadeghhaghighat

محصول جدید پژو ، 3008

شرکت فرانسوی پژو جدید ترین محصول خود را رونمایی کرد و بعد از موفقیت در پژو 2008 ، برای دوستدارن این کمپانی نسل بعدی این خودرو یعنی پژو 3008 را رونمایی کرد . این کمپانی فرانسوی در تلاش است تا بتواند فروش کراس اوور های خود را افزایش دهد تا بتواند همانند گذشته نقشی در صنعت خودرو سازی جهانی داشته باشد .

عرضه 3008 با سه تیپ

3008 قرار است در بازار استرالیا نیز جزو پر فروش ها باشد و با موتور 4 سیلندر و گیربکس خودکار 6 سرعته بدست مشتریان برسد . این خودرو با سه تیپ روانه بازار خواهد شد اکتیو ، GT ، GT line . که هر تیپ بر اساس ویژگی ها و آپشن ها از لحاظ قیمتی با یکدیگر فرق دارند . تیپ اکتیو : موتور 1.6 لیتری بنزینی مجهز به توربو شارژ که می تواند 162 اسب بخار قدرت را در 6 هزار دور بر دقیقه و 240 نیوتون متر گشتاور را نیز از دور موتور 1400 دور بر دقیقه تولید کند . تیپ gt : با موتوری توربو دیزل 2 لیتری که توانایی 178 اسب بخار قدرت 3750 دور و 400 نیوتون گشتاور 2000 دور بر دقیقه را تولید کند . تیپgt line : بسته به ن.ع موتور انتخابی نیز مصرف سوخت 3008 در سیکل ترکیبی معادل 7 لیتر در هر 100 کیلومتر برای مدل بنزینی و 4.8 لیتر در هر صد کیلومتر برای مدل دیزلی است . میزان انتشار دی اکسید کربن این خودرو نیز بسته به نوع موتور چیزی بین 156 گرم الی 124 گرم در هر کیلومتر است که سبب شده این خودرو جزو خودرو های یورو 6 به حساب آید .

 

ویژگی های پژو 3008

در قسمت جلو از همان پلتفرم فرم مدل قبلی یعنی 2008 الهام گرفته شده است و با کمی تغییرات و بروز کردن امکانات می توان 3008 را جزو یک خودرو در رده خودرو هایی که حرفی برای گفتن دارند دانست . هر چند پژو 3008 تنها بصورت دیفرانسیل جلو تولید خواهد شد ولی شرکت خودرو سازی پژو گفته که این خودرو را می توان به عنوان یک آفرود سبک دانست و به همین منظور امکاناتی چون سیستم Grip Control را در این خودرو تعبیه کرده است ، که در پنج حالت رانندگی نرمال ، گلی ، برفی ، شن می توان استفاده کرد . در ضمن در این خودرو از سیستم فرود از مسیر هایی با شیب تند مانند تپه ها نیز وجود دارد . شتاب 0 تا 100 پژو 3008 برای موتور دیزل 8.9 ثانیه و برای موتور بنزینی 9.9 ثانیه براورد شده است .

 

فضای داخلی 3008

کابین پژو 3008 کاملا راحت و دل چسب طراحی شده است که شامل یک نمایشگر 12.3 اینچی در مقابل راننده بعنوان صفحه قرار داده شده و همچنین یه مانیتور 8 اینچی لمسی هم روی داشبرد نصب شده است . برای این صفحه کیلومتر تقریبا بزرگ از قربیلک فرمان مناسب استفاده شده تا در حین رانندگی حواس راننده پرت نشود . تجهیزات استاندارد این خورد در نسخه پایه شامل تهویه ی خودکار دوگانه ، خروجی تهویه سرنشینان عقب ، پاور ویندوز ، قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان ، ترمز پارک برقی ، سیستم فرود از تپه جزو امکانات این خودرو می باشد .

 

سیستم های ایمنی

برای رینگ های 3008 از رینگ های 17 اینچی آلمینیومی استفاده شده و در بخش کابین ایربگ های هوشمند جلو ، ایربگ جانبی جلو ، ایربگ پرده ای سرتاسر ، سیستم کنترل پایداری ، سیستم ضد لغزش ، سیستم هوشیاری راننده ، سیستم هشدار خروج از خط و همچنین سیستم تشخیص محدودیت سرعت مجهز است .  

برچسب ها :