ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
تنها ابر قدرت بوگاتی
نویسنده : Sadeghhaghighat

تنها ابر قدرت بوگاتی

اواسط اسفند ماه سال گذشته درنمایشگاه خودرو ژنو بود که قدرتمند ترین خودرو جهان معرفی شد و قیمتی نوجومی بر روی این خودرو گذاشته شد که هرکسی توان خرید را نداشت این خودرو محصول بوگاتی با نام La Voiture Noire بود که بوگاتی  فقط یک نسخه از آن را تولید کرد ، قیمت این خودرو 19 میلیون دلار تعیین شد که لقب گران ترین خودرو جهان را از آن خود کرد . ابتدا تصور می شد که فردیناند پیئش رئیس اسبق کمپانی فلوکس واگن خریدار خودرو سوپر اسپرت بوگاتی باشد اما نشریه ورزشی مارکا اسپانیا ادعا کرد که ستاره سابق تیم رئال مادرید و بازیکن کنونی یوونتوس کریستسانو رونالدو خریدار این خودرو می باشد .

 

خودرویی که در نمایشگاه خودرو ژنو دیده مدل نهایی نبود و کمپانی بوگاتی گفت که زمانی که مشتری با مدل پیشنهادی موافقت کرد شروع به ساخت آن می کنیم بنابراین چیزی حدود 2 تا 2.5 سال طول می کشد تا خودرو تحویل صاحبش شود . اگر تا دوسال دیگر کریستیانو رونالدو صاحب این خودرو خاص شود ابر خودروی بوگاتی می تواند به مجموعه خودرو های گران بهای ستاره پرتقالی را یابد . پس از آنکه رونالدو با تیم ملی پرتغال به مقام قهرمانی رسید یه دستگاه بوگاتی ویرون خریداری کرد .

 

درامد کریستیانو رونالدو در سال 35 میلیون دلار است و به عنوان یکی از گران ترین بازیکنان جهان می باشد ، نشریه مارکا و اسکای اسپرت ایتالیا نشان می دهد که ستاره 35 ساله پرتغالی گران ترین خودروی دست اول تاریخ را خریداری کرده است . معنای La Voiture Noire خودروی سیاه است .

 

کارخانه لوکس فرانسوی بوگاتی به مناسبت صد و دهمین سالگرد تاسیس خود فقط یک دستگاه از این مدل فوق العاده استثنایی تولید کرده است . این مدل بهترین و پیشرفته ترین مدل بوگاتی است که قبلا بین سال های 1936 تا 1938 فقط چهار دستگاه از آن ساخته شده بود . این ابر خودرو دارای 16 سیلندر به همراه چهار توربوشارژ که حجم آن به 8 لیتر می رسد . پیشرانه این ابر خودرو می تواند قدرت 1500 اسب بخار و گشتاور 1600 نیوتن متر را تولید کند .

برچسب ها :