ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
گودیر تایر برند مشهور آمریکایی
نویسنده : Sadeghhaghighat

گودیر تایر برند مشهور آمریکایی

شرکت های زیادی در زمینه تولید لاستیک برای وسایل نقیه وجود دارد که هرکدام از یک برند که برای خودشان انتخاب کرد ه اند فعالیت می کنند که تقریبا با اکثر این برند ها آشنا هستیم ، کشور های مختلفی تولید کننده تایر هستند مانند : کره ، چین ، ژاپن ، فرانسه ، آلمان ، هند ، آمریکا ، ایران و ... که هر کدام از کیفیت خاص خود برخوردار هستند . در اینجا کمی با یکی از این کمپانی های بنام آشنا می شویم .

 

گودیر نام شرکت تایر سازی آمریکایی است که در سال 1898 توسط فرانک سیبرلینگ در شهر اکران ، اوهایو تاسیس شد . گودیر تولیدکننده انواع لاستیک‌ها برای خودرو، کامیون‌های تجاری، کامیون‌های سبک، اتومبیل‌های مسابقه، هواپیما، تجهیزات کشاورزی و همچنین کلیه لاستیک‌های ماشین‌آلات سنگین، می‌باشد . نام این شرکت ، از نام چارلز گودیر مخترع نوعی لاستیک گرفته شده‌است . چارلز گودیر این لاستیک را  در سال ۱۸۳۹ اختراع کرد . شرکت گودیر، اولین بار برای ساخت نوعی بالون هوایی کوچک ، بنام گودیر در سراسر جهان شناخته شد . این نوع بالون ، در سال ۱۹۲۵ اولین پرواز خود را انجام داد. این نوع بالون، که بعدها به بالون گودیر معروف شد، امروزه یکی از آیکون‌های تبلیغاتی در ایالات متحده بشمار می‌رود .

 

گفتنی است این شرکت ، موفق ترین تولید کننده تایر در مسابقات فرمول یک است و رکورد در این مسابقات دست نیافتنی می باشد . به تازگی شرکت گودیر از دو تایر جدید و باور نکردنی خود در هشتاد و ششمین نمایشگاه خودرو یعنی ژنو رونمایی کرد . یکی از این تایر ها تایر کروی شکل است که اجازه چرخش خودرو به هر مسیری را می دهد و دیگری تایر کوچک هوشمندی است که قابلیت پاسخگویی خودکار به تغییرات در هر اوضاعی را دارد . با این دو تکنولوژی گودیر قدرت خود را در این فناوری به نمایش گذاشته است .

برچسب ها :
# 7
# 11