ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
نگاهی به مک لارن 720S اسپایدر
نویسنده : Sadeghhaghighat

نگاهی به مک لارن 720S اسپایدر

خودرو های سوپر اسپرت مختلفی در سراسر جهان وجود دارد که هر کدام از قابلیت های متنوعی برخوردار هستند . مک لارن 720 اسپایدر یکی از این سوپر اسپرت های روز دنیا محسوب می شود که افرادی که بیشتر علاقه مند کسب اطلاعات در مورد خودرو های روز دنیا هستند با این خودرو آشنایی دارند . این خودرو می تواند تنها در عرض 2.9 ثانیه از سرعت 0 به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و این بدون کوچکترین دستکاری و یا تیون بدست می آید .

 

سپر عقب این  خودرو با یک اسپویلر، تیغه و فلاپ های جانبی کامل شده و همین قطعات باعث بالا رفتن بخش جلویی خودرو در سرعت‌های بالا را کاهش می‌دهند. نوویتک همچنین عناصر کربنی را به چراغ‌های جلو اضافه کرده است. این خودرو از ورودی‌های هوای جانبی، پانل‌های کربنی، بال سفارشی، اسپویلر لبه‌ای عقب، دیفیوزر کربنی و… سود می‌برد . همانند تمامی محصولات مک لارن 720 اسپایدر هسته ای کربنی داشته و به همین جهت استحکام باورنکردنی‌ دارد. مونوکیج  نسخه‌ی کوپه اصلاح شده تا پذیرای سقف سخت تاشدنی باشد. این ساختار هم‌اکنون مونوکیج  نامیده می‌شود و توجه ویژه‌ای هم به حفاظت از سرنشینان در زمان چپ شدن خودرو داشته است .

 

بدون شک یکی از خبرسازترین خودروهای چند سال اخیر مک لارن 720 است که به جرات می‌توان گفت جزو بهترین سوپرکارهای چند دهه‌ی اخیر می‌باشد. با معرفی این خودرو می‌توانستیم حدس بزنیم که نسخه‌ی روباز آن نیز وارد بازار خواهد شد و حالا فرصت رانندگی با 720 اسپایدر فراهم شده است . درب‌های دوسطحی بی نظیر بازنگری شده‌اند و سیستم صوتی فوق‌العاده‌ی باورز اند ویلکینز نیز ارتقا یافته است. قیمت این خودرو افزایش یافته و برابر با 237 هزار پوند است که 28400 پوند بیشتر از نسخه‌ی کوپه می‌باشد .

 

در قسمت عقب اسپایدر ، شاهد سیستم اگزوز مخصوص با خروجی‌های براق یا مشکی مات که امکان سفارش فلاپ‌های متحرک برای آن‌ها نیز هستیم که ظاهر خودرو را تکمیل می‌کنند . خریداران می‌توانند خروجی‌های اگزوز فولادی یا خروجی‌های مخصوص ساخته‌شده از جنس اینکونل را سفارش بدهند. قدرت پیشرانه‌ این خودروی انکبوتی به ۸۰۶ اسب‌بخار و گشتاور را به ۸۷۸ نیوتن‌متر می رسد . این افزایش قدرت ، زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت از حالت سکون را به ۲.۷ ثانیه و زمان رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتربرساعت را به ۷.۶ ثانیه می‌رساند. بیشینه‌ی سرعت خودرو نیز با افزایش ۵ کیلومتربرساعت، به ۳۴۶ کیلومتربرساعت می‌رسد .

 

برچسب ها :