ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
نگاهی به رنجرور ولار
نویسنده : Sadeghhaghighat

نگاهی به رنجرور ولار

خودرو ساز محبوب بریتانیایی ، شاسی بلند جدید و محبوب ولار را برای سال 2019 مورد بروز رسانی قرار داده است . این خودرو ساز پر آوازه ، موتور های جدید و تکنولوژی های رانندگی بهتری را به مدل 2019 این شاسی بلند لوکس اضافه کرده است تا بیش از پیش ماهیت این شرکت را نمایان کند . رنجرور ولار یک شاسی بلند دو ردیف متوسط است . والار گزینه های قوی موتور و هندلینگ مطمئن را ارائه می دهد و باعث می شود رانندگی با آن لذت بخش باشد .

 

قسمت بیرونی این خودرو براق و شیک است و در عین حال داخلی بسیار جادار و زیبا دارد . بی تردید رنجرور ولار به عنوان پرچم دار جدید لندرور با پیشرانه 5 لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپر شارژ با 542 اسب بخار قدرت و 680 نیوتن متر گشتاور خواهد بود و قادر است شاسی بلند قدرتمند لندرور را در زمان 4.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند ، در حالی که بیشینه سرعت آن به 274 کیلومتر بر ساعت محدود می شود . بیشتر این نسخه از سوپرشارژ آن سرچشمه می‌گیرد، زیرا مهندسان لندرور سیستم تمام چرخ محرک شاسی‌بلند را با جعبه‌دنده کمکی همراه کرده‌اند تا پیشرانه بتواند کارایی بهتری در مسیرهای ناهموار داشته باشد .

 

بهینه‌سازی فرمان‌گیری، سواری و پاسخگویی پیشرانه حدود ۶۳ هزار و ۹۰۰ ساعت طول کشید تا مهندسان مطمئن شوند که همه چیز کاملاً برای ماهیت تهاجمی و سریع ولار جدید فراهم شده است . این نسخه که با همکاری بخش Land Rover Special Vehicle Operations طراحی و ساخته شده است ، باید به ترمز های بزرگتر مجهز شود تا راننده از کاهش سرعت شاسی بلند اطمینان حاصل کند . دیسک‌های دوتکه ۳۹۵ و ۳۹۶ میلی‌متری در چرخ‌های جلو و عقب، با کاهش وزن روبه‌رو شده‌اند و این دیسک‌ها با کالیبرهای ترمز قرمز رنگ و رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی یا ۲۲ اینچی همراه می‌شوند .

 

تغییرات در بدنه خودرو شامل سپر جلو بازطراحی شده همراه‌با دریچه‌های هوا می‌شود که پیشرانه و ترمزها را خنک نگه می‌دارند. در عقب از خروجی‌های اگزوز چهارگانه استفاده شده که در مدل‌های معمولی رنجرور ولار به کار گرفته نشده‌اند. همچنین کالیبرهای ترمز ذکرشده در بالا نیز می‌توانند با رنگ سیاه براق نیز عرضه شوند . با ورود به داخل کابین، با غربیلک فرمان اسپرت و پدال تعویض‌دنده پشت فرمان  آلومینیومی مواجه خواهیم شد. برای خاص‌تر کردن این نسخه نسبت به مدل‌های دیگر، حالت آج‌زنی برای دکمه‌های سیستم اطلاعاتی و سرگرمی و تعویض‌دنده وجود دارد. خریداران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی اضافی، از پکیج فیبر کربن برای قطعات داخل کابین نیز بهره ببرند .

 

در بریتانیا، جدیدترین نسخه رنجرور ولار با قیمت پایه ۱۱۱ هزار و ۴۱۳ دلار (طبق نرخ فعلی ارز) عرضه می‌شود. ضمناً این مدل تنها به مدت یک‌سال برای خریداران عرضه خواهد شد و سال آینده از آن خبری نخواهد بود .

برچسب ها :