ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
رونمایی کی 132 محصول جدید ایرانخودرو
نویسنده : Sadeghhaghighat

رونمایی کی 132 محصول جدید ایرانخودرو

چند هفته پیش بود که ایرانخودرو به صورت غیر رسمی و با حضور رئیس جمهور خودروهای جدیدی را معرفی کرد و به گفته مدیر عامل این کمپانی ایرانی تولید این خودرو ها از سال آینده شروع می شود ، محصولات معرفی شده خودرو های جدیدی با نام دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک ، کی 132 ،  و همچنین یکی از محصولات سایپا بنام رهام که هنوز نسخه اول آن به تولید انبوه نرسیده است ، نسخه کراس این خودرو نیز در بین محصولات جدید خودرو ساز های ایرانی دیده می شد .

 

کی 132 محصول جدید ایرانخودرو بر روی پلتفرم پژو 301 می باشد این خودرو قرار است در تابستان سال 99 با نامی جدید وارد عرصه ی خودرو های ایرانی شود ، ظاهر این خودرو همان پژو 301 است که با کمی تغییرات تبدیل به کی 132 شده . این خودرو چند هفته ی پیش در کنار خبر نگاران و رئیس جمهور رونمایی شد در این مراسم که رسانه های غیر تخصصی حضور داشتند اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این خودرو منشتر نشد .

 

در بخش امکانات رفاهی این خودرو ایرانخودرو سعی کرده تا این سدان را در تیپ های مختلف روانه بازار نماید و بر اساس اطلاعات موجود در فولترین نسخه تجهیزاتی از قبیل فرمان کمکی برقی ، کروز کنترل برقی ، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ، تریم داخلی چرم و پارچه ، ترمز دیسکی عقب و جلو ، تهویه الکتریکی ، نمایشگر تاچ ، دوربین و سنسور پارک عقب ، کامپیوتر سفر ، آینه های برقی ، تنظیم صندلی 6 حالته دستی ، چراغ روشنایی روز ، کیسه هوای جانبی سرنشینان ، سانروف و ... را مشاهده کرد .

 

در بخش پیشرانه ی کی 132 پیش بینی می شود که این خودرو با دو پیشرانه روانه بازار خواهد شد . اولین پیشرانه با موتوری 1.6 لیتری تنفس طبیعی است که قدرتی برابر با 110 تا 114 اسب بخار را در کنار 150 الی 156 نیوتن متر گشتاور را تولید می نماید و مصرف سوخت بهینه 7/6 الی 9/6 لیتری به ازای هر 100 کیلومتری برای این موتور در نظر گرفته شده که از آلایندگی یورو 5 بهره می برد . پیشرانه دوم 1.7 لیتری توربو قدرتی برابر با 150 اسب بخار در کنار گشتاور 215 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار می دهد . هر دو نسخه نیز از جعبه دنده ی 5 سرعته دستی و جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک این پیشرانه را همراهی خواهد کرد .