ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
جایگاه یزد تایر در صنعت تایر ایران
نویسنده : Sadeghhaghighat

جایگاه یزد تایر در صنعت تایر ایران

یزد تایر چند دهه است که در صنعت تایر فعالیت خود را آغاز کرده و زمینه فعالیت آن در بخش تولید تایر های وسایل نقلیه سبک ، سنگین ، کامیون ها و سایر وسایل نقلیه می باشد . این شرکت اولین فعالیت کاری خود را در سال 1365 در شهر یزد آغاز به کار کرد و به تدریج با موفقیت های پی در پی سرانجام در سال 1374 خط تولید خود را در بخش تیوپ آغاز کرد و وارد تولید تجاری شد . اکثر افرادی که با ماشین سرو کار دارند نام یزد تایر حتی برای یکبار هم به گوششان خورده و کم وبیش اطلاعاتی را از اطرافیان خود شنیده اند ، یزد تایر توانسته جایگاه خود را در بخش تایر بین برند های نام آشنای داخلی حفظ کند و همواره جزو بهترین ها  باشد .

تلاش یزد تایر در این است که بتواند با وجود تحریم های داخلی انواع سایز تایرها را حتی برای خودرو های خارجی تولید کند و این موفقیت بزرگی برای این مجموعه می باشد . از جمله سهامداران یزد تایر می توان به آرتاویل تایر (گلدستون) و سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد که آرتاویل تایر با سهامی نزدیک به 62 درصد در حال همکاری با یزد تایر می باشد . یزد تایر تمامی تولیدات خود را با چهار سال گارانتی یا با 60 هزار کیلومتر به دست مصرف کنندگان می رساند و مشتریان این شرکت هر گاه دچار مشکل بصورت آسیب های طبیعی و بدون دخالت دست مواجه شدند می توانند با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز جبران خسارت یزد تایر مشکلات خود را برطرف کنند. 

 

شرکت آرتاویل تایر (گلدستون) که زیر مجموعه یزد تایر می باشد متاسفانه نتوانسته چندان معروفیت و محبوبیتی را در بین رانندگان بدست بیاورد و کم و بیش طی تحقیقات انجام شده اکثر رانندگان از کیفیت و مرغوبیت لاستیک های گلدستون گله مند هستند ولی این آخر ماجرا نیست و آرتاویل تایر با شروع همکاری خود با یزد تایر و با بروز کردن خط تولید خود و همچنین دریافت مجوز های لازم از شرکت های بزرگ خودرو ساز دنیا از جمله رنو فرانسه ،  توانسته کیفیت محصولات خود را با سایر برند های داخلی به چالش بکشد و همچنان در تلاش است تا با تولید بهترین سایز های لاستیک همانند دیگر برند ها بتواند حرفی را برای گفتن داشته باشد .

یزد تایر در انتخاب اسامی گل های لاستیک بر خلاف سایر برند ها که اکثرا با کد و ارقام هستند از اسامی منظومه شمسی استفاده کرده که از جمله این نام ها می توان به اورانوس ، نپتون ، ونوس اشاره کرد .