ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
معرفی گجت و اپ (Hudway glass)
نویسنده : Behrooz

معرفی گجت و اپ (Hudway glass)

 

این شرکت در سال 2013 توسط ایوان کلابوکوف و الکس استیون در کالیفرنیا تاسیس شد

 

این شرکت توانست با راه حلی بسیار علمی جذاب مشکل اکثر کسانی که از برنامه های مسیریاب و نقشه خوان استفاده میکرند برطرف کند. هادوی گلس میتواند بر روی داشبرد خودرو در قسمت که برای دید راننده مناسب باشد نصب شود و تصویر صفحه گوشی همراه را بر روی شیشه گجت مورد نظر منتقل نماید. ای موضوع باعث میشود تمرکز راننده خودرو در هنگام استفاده از اپ مسیریاب حفظ شده و براحتی نقشه خوانی نماید.

اپ هادوی نیز بسیار کاربردی بوده و میتواند نقشه های مختلف مسیر مورد نظر، تمامی چراغ های راهنمایی، پستی و بلندی های جاده، یا سرعت مجاز را نمایش دهد و حتی موقعیت جغرافیایی محل مورد نظر.

در سال 2015 شرکت هادوی گلس برای برطرف شدن مشکلات رانندگی  شروع بکار کرد. بالغ بر 9000 نفر در دنیا دنبال کننده این تکنولوژی بوده و حدود 11000 عدد از گجت مورد نظر را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

در اصل این گجت کاربردی برای هماهنگی حواس راننده در هنگام رانندگی، و شرایط حساس آب و هوایی در جاده ها و بزرگراه ها میباشد. اکثر تصادفات رانندگی به علت یک ثانیه غفلت و تماشای صفحه تلفن همراه در هنگام رانندگی بوجود می آید.

وسیله مورد نظر یا همان هادوی گلس در سال 2016 از طرف مجله twice رتبه اول جالبترین و کاربردی ترین گجت سال را اذعان خود کرد.

 

برچسب ها :