ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
چرا هیوندای النترا بخریم؟
نویسنده : Melika Piri

چرا هیوندای النترا بخریم؟

هیوندای النترا

هیوندای النترا موضوعی است که در این مقاله به آن اختصاص داده ایم و قصد داریم با این سدان جذاب و پر طرفدار بیشتر آشنا شویم و با مزایایی که این سدان پرطرفدار با خود به همراه دارد آشنا شویم  پس اگر فردی هستید که قصد خرید این خودرو را دارید در این مقاله با بیان مزایا این خودرو میتوانیم در انتخاب درست همراهی کنیم. در این مقاله مارا همراهی کنید.

 

معرفی خودروی هیوندای النترا

هیوندای النترا درواقع یکی از پروفروش ترین خودروهای کره ای در بازار جهانی می باشد که  از قضا دارای طرفداران بسیاری است که این نوع یعنی هیوندای النترا یکی از خودروهای محبوب کمپانی هیوندا می باشد . لازم به ذکر است که از نسل اول این خودرو در سال 1990 رونمایی شد که از آن تاریخ تا به زمان حال این خودرو دارای هفت نسل میباشد که این هفت نسل خودرو در بازار جهانی به فروش میرسد و هرکدام از آن خودرو ها در زمان خودرشان به محبوبیت قابل توجهی نیز رسیده اند. با توجه به این که این سدان زیبا در بازار جهانی بسیار محبوب است و خودروی پر فروشی است اما هنگامی که در سال 1383 با مدل هیواندای آوانته به کشورمان عرضه گردید که نسل هفتم این خودروها بود و لازم به ذکر است که عرضه این خودرو تا سال 1393 نیز ادامه داشت اما بنا به دلایلی از این خودرو در کشورمان استقبالی نشد و نتوانست با توجه به مشخصات فنی خوبی که داشت  فروش خوبی را در بازار کشورمان داشته باشد.

معرفی خودروی هیوندای النترا

در سال 1392 نسل جدیدی از این خودرو یعنی نسل پنجم این خودرو با نام هیوندای النترا وارد کشور شد که علارغم نسل سومی که در ایران از آن استقبال خوبی نشد , در این قسمت توانست نظر خریداران را در کشور ایران جلب نماید و توانست در بین مردم ایران به محبوبیت خوبی برسد و در بازار ایران از فروش خوبی نیز توانست بهرمند شود . در سال 1393 نسخه فیس لیفت این سدان وارد کشور شد که با تغییرات چشمگیری که داشت ,توانست نگاه هارا به سمت خود جلب کند و پس از رونمایی آن توانست طرفداران زیادی پیدا کند زیرا نسخه فیس لیفت خودرو هیوندای النترا دارای امکانات رفاهی بسیار خوب وهمچنین از مشخصات فنی بسیار مطلوبی بهره میبرد و درواقع میتوان گفت خودروای امن برای خریداران این خودرو بود و نسخه فیس لیفت هیوندای النترا موجب شد تا این خودرو در کشور عزیزمان به محبوبیت بسیاری برسد و موجب شد این خودرو نیز به ایران عرضه شود.

 

 مزایای خودروی هیوندا النترا

این خودرو نیز مانند همه خودرو ها دارای مزایایی میباشد که دانستن آنها خالی از لطف نیست و اگر شما فردی هستید که قصد خرید این خودرو را دارید پیشنهاد ما مطالعه این بخش از مقاله میباشد زیرا در این بخش به نکاتی اشاره خواهیم کرد که میتواند انتخاب خرید این خودرو را در مقایسه با خودروی دیگری که در نظر دارید ساده تر کند.

 مزایای خودروی هیوندا النترا

 1 . آپشن های داخل خودرو

یکی از مهم ترین مزایایی که موجب محبوبیت این خودرو نیز شده است , آپشن های کاملی است که درون این خودرو مورد استفاده قرار گرفته و توانسته توجه خریداران این خودرو را به خوبی جلب کند و این خودرو با آپشن هایی که در خود در بر دارد خودروهارا با خود به رقابت دعوت کرده است. آپشن هایی که این خودروی محبوب با خودرو به همراه دارد شامل مواردی همچون گرم کن صندلی در تمامی صندلی خودرو , شیشه بالا برقی , حافظه جانبی راننده , ترمز اضطراری خودرکار با آپشن تشخیص عابر پیاده , رادار نقطه کور , روکش چرم صندلی خودرو , دارای چراغ جلوی HID  جلو , در صندوق عقب اتوماتیک , فرمان تلسکوپی , سیستم جهت یابی و دارای مانیتور 8 اینچی  می باشد و لازم به ذکر است که در مدل دیگر این خودرو یعنی مدل اتوماتیک این خودرو این آپشن ها افزایش میبابد که این آپشن ها در مدل اتوماتیک این خودرو شامل مواردی همچون کروز کنترل , سانروف , کاپوت عایق به حهت سکوت , دوربین پشتی  و همچنین مانتیور 8 اینچی را دارا میباشد که خریداران این خودرو میتوانند از این آپشن ها در خودرو استفاده کنند.

 

2 . طراحی داخلی

در حالی که درون این خودرو از دکمه هایی با طرح های ساده استفاده شده اما درون این خودرو به گونه ای طراحی شده که با نگاه اول متوجه مدرن بودن داخل این خودرو خواهید شد . یکی از مواردی که موجب شده تا جذابیت داخل کابین این خودرو دو چندان شود , دو رنگ بودن غربیلک فرمان  و خودرو اشاره نمود اما نکته منفی ای که در این بخش وجود دارد که به جنس استفاده شده از متریال داخلی میباشد که در این خودرو از پلاستیک استفاده شده که این امر میتواند اندکی موجب نارضایتی شود.

 طراحی داخلی هیوندای النترا

3 . امنیت

از مزایای دیگر این خودرو میتوان به امنیت این خودرو اشاره نمود که خودرو توانسته بالاترین نمره را در تست تصادفات و امنیت از شرکت بیمه سازمان ملی ایمنی بزرگراه آمریکا را دریافت کند و از لحاظ ترمز گیری میتوان گفت که عملکر بسیار عالی را دارد.

 

4 . کیفیت سواری مطلوب

یکی دیگر از مزایاهایی که این خودرو آن را شامل میشود سواری بسیار خوب این خودرو است که توانسته نظر خریداران این خودرو را جلب کند و این عملکرد زمانی خود را به خوبی میتواند نشان دهد که از دست انداز ها گذر کنید و متوجه میشوید که خودرو حالت شناور و سبکی را پیدا میکند.