ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
از خودروی هاوال H2 چه میدانید؟
نویسنده : Melika Piri

از خودروی هاوال H2 چه میدانید؟

 

کراس اوور های شهری امروزه توانسته اند جایگاه خوبی را در بازار جهانی پیدا کنند و به این جهت از محبوبیت بالایی در بین اغلب مردم برخوردار هستند . هاوال h2 یکی خودروهای کراس اوور شهری است که یکی از محصولات چینی می باشد که توسط شرکت ایرانی بهمن موتور به بازار کشورمان عرضه گردید . درواقع هاوال یکی از زیر مجموعه های برندی به نام گریت وال در کشور چین می باشد که هدف اصلی آنها تولید خودروهای کراس اوور و شاسی بلند می باشد که خوشبختانه تا کنون توانسته خودروهای کراس اوور با کیفیت مطلوبی را به بازار عرضه کند و توانسته مشتریان را از این خودروها راضی نگه دارد . لازم به ذکر است که این خودرو در سال 2014 در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد و پس از آن به عرضه تولید رسید . لازم به ذکر است که کمپانی چینی سازنده این خودرو در سال 2016 نسخه ای دیگر از این خودرو به نام هاوال h2 بلو لیبل به بازار جهانی خودرو معرفی نمود که توانست قشر جوان را به خود جذب کند و با توجه به محبوبیت این نسخه از خودرو شرکت بهمن موتور این خودرو را به خط تولید خود نیز اضافه نمود . در این مقاله با ما همراه باشید تا با خودروی هاوال h2 بیشتر آشنا شویم و به آن بپردازیم .

 

مشخصات فنی هاوال H2

از مشخصات فنی این کراس اوور میتوان به یک پیشرانه 4 سلیندر توربو شارژ اشاره نمود که دارای حجمی معادل 1.5 لیتر می باشد اشاره نمود که  حداکثر توان این پیشرانه معادل 141 اسب بخار و حدامثر گشتاورد این پیشرانه به عددی معادل 202 نیوتن متر می باشد که این نیرو با توسط یک گیربکس شش ساعته به چرخ های خودرو انتقال پیدا میکنند . حداکثر سرعت این خودرو به 185 کیلومتر در ساعت نیز میرسد . همچنین شتاب صفر تا صد این خودرو به 11.9 میرسد و مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر به 9 لیتر میرسد .

 مشخصات فنی هاوال H2

طراحی بدنه خودروی هاوال h2

هاوال h2 توانسته در بین خودروهای کراس اوور از ظاهر خوبی برخوردار شود به شکلی که میتوان از ظاهر این کراس اوور به خوبی و به زیبایی یاد کرد و میتوان گفت که طراحان این خودرو توانسته اند طراحی مطلوبی را برای بدنه این خودروی کراس اوور طراحی نمایند که این امر موجب شد که منتقدان این خودرو کمتر توانستند ایرادی از ظاهر این خودرو در بیاوردند زیرا طراحی این خودرو در حد وسط قرار دارد به این شکل که نه میتوان از آن خرده گرفت و نه میتوان طراحی آن را خارق العاده نام برد . درواقع میتوان گفت که فرم کلی این خودرو جعبه شکل است که در نمای جلویی این خودرو شاهد یک پنجره ذوذنقه ای شکل هستیم که از یک قالب نواری افقی کرومی برخوردار است . این خودرو با چراغ هایی که از آن بهره مند است موجب شده تا شباهت زیادی به محصولات آئودی داشته باشد زیرا چراغ های این خودرو با چراغ روز و چراغ ال ای دی ترکیب شده است . از نمای جانبی این خودرو میتوان به خط شانه برجسته و نوار های کرومی دور شیشه ها اشاره نمود که از نکات قابل توجه در بدنه این کراس اوور به حساب می آید و همچنین از رینگ های 18 اینچی نیز بهره میبرد . در قسمت عقب این خودرو با طراحی چراغ های جداگانه موجب شده تا این طراحی به یک طراحی بدنه عامه پسند تبدیل شود. از نکات دیگر قسمت عقب این خودرو میتوان به طراحی مورد قبول درب صندوق و همچنین سپر عقبی آن اشاره نمود که موجب شده بدنه عقبی خودرو از یک هماهنگی مطلوبی برخوردار شود .

 طراحی بدنه خودروی هاوال h2

طراحی داخلی هاوال H2

 با ورود به کابین داخلی خودروی هاوال H2 شاهد یک کابینی با ظاهری ساده اما زیبا خواهید بود که در عین سادگی ای که از آن برخوردار است توانسته زیبایی را نیز کنار خود داشته باشد . درواقع سازندگان این خودرو با به وجود آوردن اشکال هندسی و طراحی شکته در نوع طراحی این خودرو توانسته اند ظاهری زیبا و کلاسیکی را به کابین داخلی این خودرو ببخشند . از بخش های دیگر کابین داخلی این خودرو میتوان به کنسول میانی آن اشاره نمود که نکته مثبت ان چینش منظم کلید ها و دکمه ها میباشد و عیبی که از آن برخوردار است کمبود خلاقیت در آن می باشد که موجب شده تا با یک کنسول ساده مواجه باشیم که این امر شامل دریچه تهویه میانی و همچنین داشبورد خودرو نیز میشود که سادگی آن ها موجب شده آن طور که باید به چشم ببینده ظاهر نشود . از نکات مثبت کابین داخلی این کراس اوور زیبا میتوان به غربیلک فرمان آن اشاره نمود که با فرم کاملا استانداردی که دارد میتواند هیجان را به صورت کامل به راننده انتقال دهد . خوشبختانه میتوان گفت که این خودرو برای کابین داخلی از متریال نسبتا با کیفیتی استفاده نموده و این امر موجب شده تا جلوی بسیاری از انتقادات از کابین داخلی این خودرو گرفته شود و لازم به ذکر است که هاوال h2 با فضایی که دارد به راحتی میتواند یک خانواده را ساپورت کند و به این سبب این خودرو توانسته به یک خودروی خانوادگی تبدیل شود.

 طراحی داخلی هاوال H2

امکانات و آپشن های خودروی هاوال h2

امروزه امکانات رفاهی و آپشن یکی از مهم ترین ملاک ها برای خرید یک خودرو به شمار میرود و طبیعی است که فردی به نسبت هزینه ای که برای یک خودرو پرداخت میکند به همان اندازه انتظار آپشن و امکانات رفاهی را دارند. خوشبختانه خودروی هاوال h2 توانسته در این باب رضایت مشتریان خود را جلب کند . از آپشن ها و امکانات رفاهی این کراس اوور میتوان به اتوهلد , کروز کنترل , سیستم توزیع نیروی ترمز EBD , کنترل سرعت در سر بالایی , ترمز ضد قفل ABS , ترمز کمکی , دی لایت , اتولایت , سنسور باران , سنسور پارک عقب , حسگر فشار باد تایر , چراغ مه شکن جلو و عقب , سیستم کنترل پایداری , چراغ بدرقه , نور پردازی داخلی , نمایشگر , فرمان برقی , سیستم صوتی و مجهز به هشت اسپیکر و هندزفری , پورت کارت حافظه SD , مجهز به 6 کیسه هوا , ورود بدون کلید , استارت دکمه ای , سیستم تهویه اتوماتیک , گرمکن صندلی جلو , سانروف , شیشه بالا بر آنتی ترپ , صندولی عقب تاشونده ,  روکش صندلی چرمی و ... اشاره نمود .