ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
5 دلیل برای نخریدن خودروی MVM 315H
نویسنده : Melika Piri

5 دلیل برای نخریدن خودروی MVM 315H

 

 

خودروهای هاچ بک همواره در بازار ایران طرفدار های خاص خود را داشته و همواره در بین مردم محبوب بوده و هست و این امر حتی در دهه اخیر نیز شدت پیدا کرده است که از یکی از خودروهای محبوبی که با این که زمان زیادی از تولید آن میگذرد اما همواره در بین مردم مخصوصا جوانان محبوب است , خودروی پژو 206 می باشد که جز دسته خودروهای کوچک و هاچ بک شهری قرار دارد که از زمان تولید تا کنون از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است . خودروهای هاچ بک علاوه بر سایز مناسبی که برای رانندگی در سطح شهر و کلان شهر دارند مزایای دیگری همانند مصرف سوخت پایین یا حتی رانندگی راحت در سطح شهر را دارند که میتوان به عنوان یک خودروی شهری بر روی خودروهای هاچ بک حساب باز کرد و بنا به دلیل محبوبیت و مزایایی که خودروهای هاچ بک دارند خودروهای مختلفی در این کلاس خودرو تولید شد و مورد استقبال افراد قرار گرفت . در این مقاله ما را همراهی کنید تا با معایب یکی از خودروهای هاچ بک با نام MVM 315H آشنا شویم و بیشتر به آن بپردازیم .

معایب MVM 315H

 معایب خودروی MVM 315H

1 . موتور ضعیف

همانطور که میدانید موتور خودرو به نوعی اصلی ترین عضو یک خودرو به حساب می آید و یک موتور میتواند قدرتمندی یک خودرو را به رخ بکشد و باعث شود یک خودرو عملکرد خوبی داشته باشد . خودروی MVM 315H جز دسته خودروهای سنگین دارد و وزن این خودرو به 1210 کیلوگرم میرسد و هنگامی که وزن خودرو ای به نسبت بالا باشد نیاز به یک موتور قدرتمند دارد تا بتواند عملکرد مطلوب را در اختیار راننده قرار دهد اما این خودرو متاسفانه از موتوری نسبتا تنبل بهره میبرد که نمیتواند از پس این خودروی سنگین وزن بر بی آید و این امر موجب میشود تا خودروی MVM 315H در شتاب گیری مخصوصا در شتاب گرفتن در سربالایی عملکرد خوبی نداشته باشد . از مشخصات این خودرو میتوان به یک موتور 1479 سی سی اشاره نمود که دارای 16 سوپاپ و 4 سیلندر می باشد و قدرت موتور آن معادل 107 اسب بخار و گشتاورد آن 140 نیوتن متر میرسد . همچنین شتاب صفر تا صد این خودرو در 11.8 ثانیه می باشد و مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به 6.3 لیتر میرسد .

 معایب MVM 315H

2 . پایین بودن کیفیت ساخت خودرو

اغلب بیشتر خودرهای چینی که در کشورمان مونتاژ میشود و به دست مردم میرسد , دارای ظاهری زیبا و آپشن های پر کاربرد و محبوب می باشند اما در اصلی ترین مسئله یعنی کیفیت ساخت , حرفی برای گفتن ندارند و در مقابل رغبای خود چند پله پایین تر هستند . پایین بودن کیفیت ساخت این خودرو بیشتر در کابین داخلی خود را نشان میدهد که نسخه مونتاژ شده این خودرو از کیفیت ساخت پایینی برخورداراست که موجب شده کابین داخلی این خودرو چنگی به دل نزند و از دیگر معایبی که میتوان بر کابین داخلی این خودرو گرفت به سروصدایی است که به راحتی با داخل کابین خودرو نفوذ میکند و موجب آزار و اذیت راننده و سرنشینان خودرو میشود که میتوان گفت که اصلی ترین دلیل سروصدای موجود در کابین خودرو به بی کیفیت بودن ساخت خودرو و کابین داخلی خودرو می باشد . لازم به ذکر است که در تست های سالانه کیفیت خودرو اغلب این خودرو از 5 امتیاز تنها قادر به دریافت 2 امتیاز می باشد .

 

3 . بازار دست دوم بسیار ضعیف

میتوان گفت که یکی از بزرگترین عیبی که خودروی MVM 315H از آن برخوردار است , بازار دست دوم به شدت ضعیف آن می باشد . همانطور که با شرایط فروش بازار دست دوم آشنا هستید اغلب خودروها مانند خودروهای شرکت ایران خودرو و سایپا , خودروهای آن ها به هنگام فروش حداقل 10 میلیون بالا میرود و شما میتوانید خودرویتان را با قیمت خوبی بفروشید اما خودروی MVM 315H به این شکل نیست و قیمت بازار دست دوم این خودرو پایین تر از قیمت واقعی خود می باشد به همین سبب اگر قصد خرید این خودرو را دارید و پولی که برای تهیه آن کنار گذاشته اید, سرمایه مهمی از زندگی شماست پیشنهاد میکنیم که به دنبال گزینه های بهتری باشید زیرا اگر روزی قصد فروش این خودرو را داشته باشید با ضرر بسیاری رو به رو خواهید شد .

 ایرادات خودروی  MVM 315H

4 . قیمت نامعقول و بالا

یکی دیگر از اصلی ترین معایبی که خودروی MVM 315H با خود به همراه دارد به قیمت بسیار بالا نسبت به نوع و کیفیتی که ارائه میدهد می باشد . درواقع در حال حاضر قیمتی که این خودرو برای خود ثبت کرده خیلی بیشتر از یک خودروی اقتصادی می باشد که یکی از اصلی ترین مانع برای خرید این خودرو می باشد و با توجه به این که این خودرو از لحاظ مشخصات شباهت به خودروهای اقتصادی دارد اما قیمت آن شباهتی به خودروهای اقتصادی ندارد و این امر یکی از اصلی ترین دلایل برای کم فروش بودن این خودرو در بین ایرانیان شده است .

 

5 . گیربکسی با عملکرد نچندان مناسب

خودروی MVM 315H مجهز به یک گیربکس 5 دنده دستی مجهز است که که عملکرد ضعیف آن موجب نارضایتی قشر وسیعی از مالکان این خودرو شده است . درواقع گیربکسی که این خودرو از آن بهره میبرد موجب شده سروصدا تا داخل کابین خودرو به بالاترین حد خود برسد و موجب اذیت و آزار سرنشینان خودرو و همچنین راننده شده است . به گفته مالکان این خودرو صدای این گریبکس در دنده 2 , 3 و 4 به بالاترین حد خود میرسد .