ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
از مزایای خودروی دیگنیتی چه میدانید؟
نویسنده : Melika Piri

از مزایای خودروی دیگنیتی چه میدانید؟

 

شرکت بهمن موتور شرکتی است که امروزه توانسته با عرضه خودروهای مدرن , سروصدای زیادی در بازار خودروی کشورمان ایجاد کند و افراد را وجد بیاورد . یکی از پر صدا ترین خودروهایی که شرکت بهمن موتور آن را تولید و عرضه نموده به خودروی چیتی دانگ فنگ دیگنیتی ارتباط پیدا میکند که در دسته کلاس خودروهای کوپه می باشد که اغلب این کلاس از خودرو را کمتر در بازار خودروی کشورمان شاهد بوده ایم . مزایایی که خودروهای کوپه دارند که از قضا خودروی دیگنیتی نیز در آن دسته قرار دارد , به اسپرت بودن به همراه شاسی بلند بودن آن ها ارتباط پیدا میکند که موجب میشود با خودروای مدرن رو به رو باشیم . لازم به ذکر است که خودروی دیگنیتی به نام دانگ فنگ ix5 نیز معروف است که همانطور که در ابتدا اشاره نمودیم توسط شرکت بهمن موتور مونتاژ میشود و به دست خریداران این خودرو میرسد . در این مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر با خودروی دیگینتی آشنا شویم و از مزایای آن خبردار شویم .

 

مزایای خودروی دیگنیتی

مزایای خودروی دیگنیتی

1 . طراحی زیبا و اسپرت

طراحی زیبا در این خودرو اولین چیزی است که میتواند چشم ها را به خود جذب کند و میتوان گفت که طراحان این خودرو توانسته اند تمام سلیقه خود را برای طراحی بدنه این خودرو خرج کنند و نتیجه این امر نیز بسیار مثبت بوده است . یکی از دلایلی که موجب جذابیت این خودرو شده به شاسی بلند بودن این کوپه بر میگردد که  موجب شده این خودرو به خود فرمی جذاب و با وقار بگیرد . همچنین خطوط به کار رفته در روی بدنه و همچنین شیب پایانی میتواند دلیلی دیگر برای جذابیت این خودرو باشد . همچنین در بخش جلویی این خودرو شاهد ترکیبی هماهنگ بین جلو پنجره و چراغ های آن هستیم که تمام پهنای خودرو را به تسلط خود در آورد . در اصل میتوان گفت یکی از اصلی ترین مزایایی که خودروی دیگنیتی از آن بهره مند است به طراحی ظاهری آن ارتباط پیدا میکند که توانسته نظرات خریداران خود و همچنین قشر وسیعی از مردم را به خود جلب نماید .

 

2 . سواری نرم و راحت

یکی دیگر از مزایایی که خودروی دیگنیتی از آن بهره مند است به سواری نرم و راحت آن مربوط میشود و موجب میشود تا سرنشینان به هنگام مستقر شدن در خودرو , به هنگام حرکت خودرو از فضای نرم و راحت برخوردار باشند و علت این امر به دلیل سیستم تعلیق آن می باشد که به راحتی میتواند مانع ورود ضربات به داخل کابین خودرو شود . همچنین نکته دیگری که در کابین این خودروبه چشم میخورد به سواری کم صدای آن ارتباط پیدا میکند که موجب آسایش سرشنینان شده که علت آن عایق بندی ومونتاژ با کیفیت کابین خودرو بوده است .در کل میتوان گفت که خوشبختانه خودروی دیگنیتی از سواری نرم و راحت و کابینی با کیفیت برخوردار است که توانسته نظر خریداران این خودرو را به خود جلب کند .

 سواری خودروی دیگنیتی

3 . مجهز به آپشن ها و امکانات رفاهی مناسب

خوشبختانه در زمینه آپشن و امکانات رفاهی با خودروی مجهزی رو به رو هستیم که در زمینه آپشن حرفی برای گفتن دارد و با دیگر خودروهای هم رده خود میتواند وارد رقابت نیز شود . از امکانات و آپشن های رفاهی این خودرو میتوان به ترمز پارک برقی , کروز کنترل , کنترل کشش , اتوهلد , کنترل ایستایی در سر بالایی HAC , کنترل سرعت در سرازیری HDC , شیشه بالابر آنتی ترپ , سانروف , پانرواما , مجهز به شش ایربگ , سنسور باد , سنسور باد تایر , HDC ایزوفیکس , مجهز به سنسور باران , مجهز به سنسور پارک جلو و عقب , دوربین فیلم برداری جلو , دوربین 360 درجه ای پارک , رینگ 18 اینچ آلومینیومی , شش اسپیکر , تهویه اتومات با دریچه عقب , چراغ دیلایت و اتولایت , چراغ مه شکن جلو و عقب , ورود بدون کلید , استارت دکمه ای , تنظیم برقی آیینه های جانبی با گرمکن , نویگیشن , بلوتوث , چراغ LED جلو و عقب , چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع نور ,  صندلی شش حالته برقی راننده , مانیتور 10.25 اینچی لمسی , صندوق برقی , درب باک برقی , شیشه دودی عقب , چراغ ولکام بر روی آیینه های جانبی , فرمان چرمی به همراه دکمه های کنترلی و خروجی برق 12 ولت میتوان اشاره کرد .

 

4 . کابین جادار و با کیفیت

کابین خودروی دیگنیتی

یکی از نکاتی که در خودروی دیگنیتی توانسته نظرات افراد را به خود جلب نماید به کابین جادار آن ارتباط پیدا میکند که این خودرو فاصله محوری 2790 میلی متر می باشد که با یک حساب سر انگشتی میتوانید متوجه فضای موجود در داخل کابین این خودرو شوید و این جا دار بودن در ردیف دوم خودرو در صندلی سرنشینان خودرو به راحتی به چشم می آید که از نظر پا و شانه افرا حاضر در خودرو به راحتی میتوانند مستقر شوند و فضایی مناسب نیز برای افراد قد بلند نیز تعبیه شده است و در این خودرو احساس بدی نخواهند داشت. همچنین این خودرو علاوه بر کابین جادار , از صندوق باری جادار برخوردار است که فضای آن معادل 780 لیتر می باشد که این امر موجب شده تا بتوان از این خودرو به عنوان یک خودروی خانوادگی نیز نگاه کرد . در کنار تمام مطالب گفته شده و جادار بودن کابین , خوشبختانه برای کابین داخلی خودرو از متریالی با کیفیت مطلوب به کار گفته شده که موجب زیبایی دو چندان کابین داخلی خودرو شده است و این امر موجب شده تا از رقبای خود در زمینه کابین داخلی بالاتر باشد .