ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
معرفی خودروی هوندا پایلوت 2023
نویسنده : Melika Piri

معرفی خودروی هوندا پایلوت 2023

 

هوندا پایلوت 2023 یکی از جدید ترین خودروهای کمپانی خودروسازی هوندا میباشد که چهارمین نسل از خودروهای هوندا پایلوت می باشد که تفاوت شایانی با خودروهای نسل قبلی خود دارد . شرکت هوندا درواقع درهنگامی که کمپانی های خودروسازی دیگر در حال ارائه خودروهای جدید بودند تمام تمرکز خود را بر روی بروز کردن خودروهای تولید شده خود گذاشت و موجب شد چهارمین نسل هوندا پایلوت 2023 را به معرفی برساند که مدل بهبود یافته ای از خودروهای کمپانی هوندا می باشد و همچنین لازم به ذکر است که به زودی نیز شاهد کراس اوور جدید هوندا یعنی خودروی هوندا پایلوت 2023 در بازار های جهانی خواهیم بود . در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نسل جدید هوندا پایلوت 2023 که به تازگی به عرضه معرفی رسیده است, آشنا شویم و از مشخصات آن خبردار شویم .

 معرفی خودروی هوندا پایلوت 2023

 یکی از اصلی ترین دلیلی که موجب متمایز شدن هوندا پایلوت 2023 با نسل های قبلی خود میشود به طراحی بدنه آن ارتباط پیدا میکنند و تغییراتی که نسبت به نسل های قبلی خود داشته به راحتی قابل دید است . در اصل میتوان گفت که خودروی هوندا پایلوت 2023 شباهت زیادی به خودروهای مینی ون دارد و این امر به علت خطوط مستقیم و افقی شکلی است که بر روی بدنه خودرو به ویژه بر روی چراغ ها , سقف و اجزای سپر جلو هک شده است . همچنین در هوندا پایلوت 2023 شاهد جلو پنجره ای بزرگ , کابینی مرتفع تر از کابین های نسل قبلی هوندا پایلوت , گلگیری با حجم بزرگ و همچنین کاپوت بزرگ را شاهد هستیم که خودروای با این مشخصات ظاهری را کمتر در محصولات هوندا به چشم دیده ایم . همچنین لازم به ذکر است که طراحی این خودرو به دلیل نوع طراحی پنجره ها و ستون C مانند خود شباهت هایی به هوندا پایلوت نسل دوم خود دارد و در اصل میتوان گفت که هوندا پایلوت 2023 بزرگترین شاسی بلند در بین خودروهای هوندا می باشد و همانطور که در ابتدا بیان شد تفاوت های زیادی با دیگر نسل های خود دارد و طراحی ستون C مانند این خودرو به گونه ای است که توانسته این خودرو را مرتفع تر و به شکل خودروهای آفرود در آورد . 

طراحی خودروی هوندا پایلوت 2023

کابین داخلی هوندا پایلوت 2023

در اولین نگاه به کابین داخلی هوندا پایلوت میتوان گفت که هوندا پایلوت 2023 به خوبی توانسته از ویژگی های نسل های قبلی خود در جهت زیبایی و مدرن شدن کابین داخلی استفاده کند که همانطور که اشاره شد موجب زیبایی دوچندان کابین داخلی این خودرو و همچنین مدرن تر شدن آن شده است . همچنین لازم به ذکر است که با توجه به این که این خودرو را یک مینی ون میتوان نامید , دارای فضای جادار و بزرگی است که میتواند فضای مناسبی را برای 8 نفر به راحتی فراهم نماید و دارای 3 ردیف صندلی می باشد و کسانی که به حداکثر سرنشین نیازی ندارند  میتوانند صندلی های ردیف دوم را تا کنند تا به شکل یک جا آرنجی بزرگ به همراه یک جا لیوانی تبدیل شود و حتی میتوان صندلی های میانی را از جا در آورد و آن را در کف خودرو قرار داد . از دیگر نکاتی که در کابین هوندا پایلوت 2023 به چشم میخورد , میتوان به جنس متریال داخلی آن اشاره نمود که از سطح کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . همچنین لازم به ذکر است که این خودرو دارای 8 ایربگ است که ایربگ سرنشین جلوی آن کاملا متفاوت طراحی شده و به شکل سه محفظه ای است و این نوع ایربگ برای اولین بار است که درخودروها استفاده میشود .

 کابین داخلی هوندا پایلوت 2023

مشخصات فنی خودروی هوندا پایلوت 2023

هوندا پایلوت در 5 تریم مختلف با نام های اسپرت , EX-L , تریل اسپرت , تورینگ و همچنین الیت عرضه میشود که به ترتیب سیر قیمت گران به ارزان دارد و وجه اشتراک این پنج نسخه به پیشرانه قدرتمند آن ارتباط پیدا میکند . این پنج نسخه از پیشرانه V6 هوندا یعنی پیشرانه ای 3.5 لیتری 6 سیلندر  بهره میبرند که دارای قدرتی معادل 285 اسب بخار است و گشتاور آن به 355 نیوتن متر میرسد و لازم به ذکر است که از یک گیربکس اتومات 10 سرعته به همراه پدل شیفتر بهره میبرد .

 مشخصات فنی خودروی هوندا پایلوت 2023

امکانات هوندا پایلوت 2023

امکانات و آپشن های این خودرو هنوز به طور کامل معرفی نشده اند اما برخی از امکانات این خودرو به این شرح است : سه ردیف صندلی برای 8 سرنشین , نمایشگر مرکزی 7 اینچی و 9 اینچی سفارشی , گرمکن سفارشی جلو , گرمکن فرمان در ترم اسپرت و الیت , 14 جا لیوانی و فضای مناسب برای قرار گیری اشیاء . همچنین این خودرو از یک صندوق عقب جادار بهره میبرد که در حالت عادی 635 لیتر و پس از تا کردن صندلی ردیف دوم و سوم دارای فضایی معادل 3219 لیتر خواهد بود که میتوان گفت در کمتر خودروای میتوان این حجم از محفظه بار را دید .