ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
رنو کولیوس خودروای با ارزش خرید بالا !
نویسنده : Melika Piri

رنو کولیوس خودروای با ارزش خرید بالا !

 

 

شرکت خودروسازی رنو یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین کمپانی های خودروسازی می باشد که میتوان گفت که فعالیت این شرکت فرانسوی , به بیش از یک قرن میرسد . همچنین لازم به ذکر است که این خودرو توانسته خودروهای محبوب و با دوامی را راهی بازار کند که از محبوبیت و فروش خوبی برخوردار هستند که از برخی از آن اها میتوان به رنو تندر 90 و رنو 21 اشاره نمود . یکی از محصولات معروف و پرفروش این کمپانی فرانسوی , رنو کولیوس می باشد که یکی از خودروهای محبوب و معروف جهانی می باشد که در سال 2017 توانست خود را در بین دیگر خودروهای جهانی جا کند و پا به عرصه بازار جهانی بگذارد و همچنین این خودرو توانست به محبوبیت و فروش خوبی نیز دست پیدا کند و علاوه بر آن پر فروش ترین کراس اوور فرانسوی شود . در این مقاله ما را همراهی کنید تا با اصلی ترین مزایای این خودرو آشنا شویم .

 

مزایای خودروی رنو کولیوس چیست؟

 مزایای خودروی رنو کولیوس

1 . طراحی ظاهری زیبا و جذاب

یکی از اصلی ترین مزایای این خودرو به طراحی بدنه آن ارتباط پیدا میکند چرا که کمپانی تولید کننده این خودرو سعی خود را بر بی عیب و نقص بودن طراحی این خودرو گذاشته و میتوان گفت که تا حد بسیاری نیز موفق به انجام این عمل نیز شده است . درواقع رنو کولیوس حاصل همکاری دو شرکت رنو و نیسان می باشد که میتوان وجه اشتراک هایی از خودروهای نیسان را در خودروی رنو کولیوس مشاهده نمود و درواقع میتوان گفت که خودروی رنو کولیوس مشابه به خودروهای جنگی می باشد با این تفاوت که این کراس اوور , یک خودروی جنگی مدرن است که یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب شده تا این خودرو به جالت جنگی در آید , به چراغ های بیرون زده این خودرو ارتباط پیدا میکند . به طور کل میتوان گفت که خودروی رنو کولیوس در دسته خودروهای جذاب قرار دارد که میتواند نگاه هر بیننده ای را به خود جذب نماید که این امر به عنوان یکی از اصلی ترین مزایای این کراس اوور فرانسوی به حساب می آید .

 مزایای خودروی رنو کولیوس

2 . مشخصات فنی مطلوب

یکی دیگر از مزایای مهم این خودرو مشخصات فنی این خودرو به حساب می آید که این خودرو از یک پیشرانه 2.5 لیتری بهره برده که از توانی معادل 170 اسب بخار برخوردار است و گشتاورد آن 226 نیوتن متر است که موجب میشود تا دور موتور شیش هزار دور در دقیقه داشته باشد . همچنین این خودرو برای رسیدن شتاب صفر تا صد خود تنها به 10 ثانیه زمان نیاز دارد .درواقع میتوان گفت که خودروی رنو کولیوس میتواند در شرایط مختلف عملکرد بسیار خوبی به همراه راندمان بالا را با خود به همراه داشته باشد و شما را در شرایط مختلف راضی نگه دارد .

 

3 . کابین داخلی جذاب و راحت

کابین داخلی این خودرو یکی دیگر از دلایلی است که موجب میشود تا ارزش خرید این خودرو افزایش پیدا کند چرا که به همان اندازه زیبایی طراحی بدنه این خودرو , از همان قدر زیبایی و راحتی را در داخل کابین خودرو شاهد هستیم و درواقع میتوان گفت طراحی کابین این خودرو از طراحی های آمریکایی الهام گرفته شده و با ظرافت تمام به تمام اصول و قواعد پایبند بوده که این امر موجب زیبایی و راحتی دو چندان این کابین شده است . همچنین لازم به ذکر است که گرچه جنس داشبورد این خودرو از پلاستیک است اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که موجب زیبایی و رضایت مشتریان نیز شده است و درواقع میتوان گفت که شرکت سازنده این خودرو تمام سعی خود را در زمینه با کیفیت بودن کابین خودرو کرده است و این سعی به راحتی در کابین خودرو قابل مشاهده است و حتی لازم به ذکر است که مشتریان این خودرو میتوانند با توجه به سلیقه خود هنگام خرید این خودرو , رنگ کابین را سفارش دهند تا با آن رنگ دلخواه , خودرو به دستشان برسد . همچنین میتوان گفت که فضای داخل کابین این خودرو به قدری راحت و جا دار است که در هر شرایطی سرنشینان خودرو به هیچ عنوان احساس نا رضایتی نخواهند کرد که این امر باعث شده که رنو کولیوس یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت باشد , همچنین لازم به ذکر است که این خودرو از فضای بار با گنجایش بالایی برخوردار است که میتواند به راحتی رضایت افراد را به خود جلب کند و تمام وسایل سفر را درون خود جای دهد .

 کابین داخلی خودروی رنو کولیوس

4 . خودروای ایمن

خودروی رنو کولیوس با توجه به این که تست های متعدد تصادف بر روی آن صورت نگرفته اما در دسته خودروهای ایمن قرار دارد و لازم به ذکر است که این خودرو موفق شده تا امتیاز بالایی را از موسسات معتبر ایمنی دریافت کند . همچنین از آپشن های ایمنی این خودرو میتوان به 6 ایربگ اشاره کرد که تمام سرنشین ها را پشتیبانی میکند , همچنین آیینه هایی برای دیدن نقطه های کور تعبیه شده که میتواند از تصادف جلوگیری کند .