ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
مکمل A9 گرینکو
نویسنده : Sadeghhaghighat

مکمل A9 گرینکو

بسیاری از رانندگان از از خرابی های پی در پی موتور خودرو خود همیشه معترضند و حتی برخی از رانندگان به دلایل مختلفی از وجود روغن سوزی در موتور خودرو خود اطلاع ندارند و اینکه بدلیل استفاده نادرست و همچنین سرویس های دیربه دیر دوره ای خودرو ، خود را با هزینه های سنگین و گزاف درگیر می کنند . خودرو هم مانند هر چیز دیگری نیاز به نگه داری و رسیدگی دارد و اگر این رسیدگی ها به موقع انجام نشود خودرو را دچار مشکل می کند . علاوه بر این که خود و خودرو را دچار مشکل می کنیم باعث آلودگی هوا نیز می شویم .

 

در زندگی امروزی برای سریع تر شدن انجام کارهای روزمره خود از وسایل نقلیه استفاده می کنیم و می توان گفت بدون داشتن آمار دقیق شاهد این هستیم که تعداد خودرو ها بیشتر از انسان هاست و این نتیجه ای جز بر هم ریختن اکو سیستم خودمان نیست چرا که در هر شهری اگر به ازای هر نفریک خودرو وجود داشته باشد دیگر آن شهر از لحاظ پاک بودن امن نیست اما طبق آمار ها خودرو ها از ما بیشترند و این اصلا خوب نیست البته گفتنی ست بسیاری از شرکت های خودرو سازی با تولید خودرو های هیبریدی یا برقی توانسته اند ذره ای از این مشکلات را بر طرف کنند اما این بروز رسانی حاصل پرداخت مبالغ زیادی برای تهیه این خودرو هاست و هرکسی توان خرید آن ها را ندارد پس در نتیجه رانندگان روی به خرید خودرو های بنزینی می کنند .

 

نمی توان گفت این آخر ماجرا ست و چاره ای دیگر جز استفاده از خودرو های بنزینی نیست بلکه با کمی رسیدگی به خودرو می توان هم کمی از آلایندگی ها کم کرد و هم اینکه دیگر دچار مشکلات خرابی خودرو نشد . مهندسان و متخصصانی در بخش تولید مکمل های روغن در حال فعالیت هستند و تا کنون توانسته با تولید مکمل روغن موتور چاره ای برای حل مشکلات خودرو و از همه مهمتر آلودگی هوا باشند . مکمل روغن گرینکو که در دو نوع برای استفاده در موتور خوردو و گیربکس خودرو مورد استفاده قرار می گیرد .

مزایای استفاده از گرینکو

از مزایای استفاده از مکمل گرینکو از بین بردن رسوبات ایجاد شده در موتور خودرو ، ایجاد یک لایه محافظ  در موتور و بهبود عملکرد موتور و در نتیجه طول عمر بالای موتور ، از بین رفتن کمپرسور ( روغن سوزی ) در موتور خودرو ، کاهش مصرف سوخت ، کاهش صدا های موتور که استفاده از این مکمل هم از لحاظ اقتصادی معقول به صرفه است و هم برای سلامتی خودمان .

 

طریقه استفاده از مکمل گرینکو

به هنگام تعویض روغن موتور پس از ریختن روغن مکمل را داخل موتور بریزید سپس بعد از طی مسافت 150 کیلومتری شاهد معجزه ی این مکمل باشید . استفاده از این مکمل بیشتر برای خودرو هایی توصیه می شود که سال ساخت آنها زیر 1390 می باشند البته خودرو های بالای 90 هم می توانند از این مکمل استفاده کنند .

 بیشتر مصرف کنندگان این مکمل تاکسیران ها هستند چرا که ماهیت اصلی  این صنف خودرو می باشد به همین جهت بیشتر از سایر رانندگان در معرض خرابی خودرو هستند و همینطور تمام روز را در جا به جای شهر تردد می کنند و این چیزی جز افزایش آلایندگی نیست . مکمل a9 گرینگو بهترین گزینه برای بهبود این وضعیت است و خوشبختانه توضیع بیش از 1000 دستگاه در مدت کوتاه موجب شده تا رانندگان رضایت کامل داشته باشند . تاکسیرانان بعد از استفاده از این مکمل و نتیجه گرفتن خواستار تهیه مجدد این مکمل بودند و امید به آن است تا سایر رانندگان نیز با استفاده از مکمل گرینکو دوباره هوای سالم را به شهرمان برگردانند .

 

 

برچسب ها :