ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
معرفی چری تیگو 4
نویسنده : Sadeghhaghighat

معرفی چری تیگو 4

چند مدتی است که کمپانی چری عرضه محصولات خود را در بازار های جهانی آغاز کرده و توانسته این خودرو را به بیش از 80 کشور جهان صادر کند و اکثر مشتریان این خودرو از عملکرد خوب و کیفیت آن رضایت کافی دارند . چری با معرفی محصولات خود تحت عنوان تیگو و تولید متنوع آن جزو کمپانی هایی می باشد که حرفی برای گفتن در بین دیگر محصولات چینی دارد ، در ایران تیگو را با تیگو 5 شناختیم و سپس بعد از مدتی چری تیگو 7 را عرضه کرد .

  

اکنون همه ی دنیا به قدرت کمپانی خودروسازی چری ایمان دارند ، با وجود اینکه مدل های کنونی خودروی چری فروش میلیونی برای کمپانی چری دارد و اعتبار خوبی برای این کمپانی در دنیا ایجاد کرده اما کمپانی چری پا از تیگو پس نمی کشد و همچنان به فکر پیشرفت این خودرو و گسترش مدل های موجود این خودرو در بازارهای جهانی است تا بتواند گستره ی بیشتری از مشتریان را به سمت خرید این خودرو سوق دهد.

  در سال گذشته کمپانی چری اقدام به فروش تیگو 4 در بازارهای جهانی کرده است. خودروی تیگو 4  نیز در کلاس  خودرو های شاسی بلند قرار می گیرد که از کیفیتی نسبتا بالایی در سطح خودروهای جهانی برخوردار می باشد و در پیشرفت کمپانی چری موثر خواهد بود. کمپانی چری به رقابت شدیدی که بین کمپانی های خودروسازی در دنیا وجود دارد کاملا واقف است و به همین دلیل اهمیت برآورده کردن نیاز مشتریان جوان را به خوبی درک می کند. چرا که از این طریق می تواند به رقابت با سایر برند ها ادامه دهد. خودروی تیگو 4 به گونه ای طراحی شده که علاوه بر کیفیت خوب، رانندگی با آن نیز لذت بخش خواهد بود. میزان فروش ماهانه بیش از 10 هزار دستگاه در چین، نشان از کیفیت فوق العاده خوب این خودرو دارد .

 

طراحی خودروی تیگو 4 در واقع از نسخه ی کانسپت بتا کمپانی شکل گرفته است. چراغ های اصلی زیبا، گریل شش ضلعی و چرخ های از جنس آلیاژ آلومینیوم سبب شده تا خودرو تیگو 4، بیش از پیش چشم نواز به نظر برسد. سیستم اطلاعاتی این خودرو نیز مجهز به صفحه ی نمایش 4.8 اینچی است. سانروف دارای شیشه ی پانوراما و رسیدن نور کافی به داخل کابین، از دیگر ویژگی های برجسته ی تیگو 4 محسوب می شود. همچنین کمپانی چری اعلام کرد که در خودروی تیگو 4 به کنترل صدا و عایق کردن کابین توجه ویژه ای صورت گرفته تا سرنشینان خودرو در راحتی کامل سر ببرند.

 

مشخصات تیگو 4

حجم موتور این خودرو 2 لیتری که با قدرت 90 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 180 نیوتون متر در هر 4000 کیلومتر که این پیشرانه حداکثر سرعت را 190 کیلومتر در ساعت می رساند . ظرفیت باک تیگو 4 57 لیتر می باشد و سایز رینگ و لاستیک 17/60/215 می باشد . 

 

برچسب ها :