ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
تویوتا لندکروز 2020
نویسنده : Sadeghhaghighat

تویوتا لندکروز 2020

بیش از شش دهه از عمر تویوتا لند کروز می گذرد و هنوز هم این خودرو با پیشرفته تر شدن ، محبوبیت خود را در بین مردم همچنان حفظ کرده است و حضور خود را در خانواده تویوتا تا به الان توانسته حفظ کند . تویوتا لندکروز محصول کشور ژاپن می باشد که کم و بیش با محصولات این کشور در بخش خودرو سازی آشنا هستیم ، لندکروز در بین سایر محصولات تویوتا از فروش بالایی برخوردار بوده و هست و طرفداران این خودرو مشتاقانه منتظر مدل های جدید این خودرو هستند . تویوتا لندکروز با داشتن جسته فیزیکی بزرگ نسبت به خودرو های دیگر موجب شده تا این خودرو یک سره گردن از دیگر خودرو ها متمایز باشد و می توان گفت علت محبوبیت لندکروز هم در همین است .

 

امروزه بیشتر مردم روی به ورزش محبوب و مشهور و همچنین پر هزینه یعنی آفرود روی می آورند و کمپانی های خودرو سازی هم برای فروش بهتر محصولاتشان روی به تولید خودرو های شاسی و آفرودی آورده اند و تا حدی هم در این مسیر موفق بوده اند . تویوتا لندکروز جزو خودرو هایی است که در زمینه آفرود حرفی برای گفتن دارد . چند سالی است که این خودرو را در خیابان های شهر دیده ایم البته نسخه جدیدش را که از سال 2008 به بعد با طراحی جدید طرفداران جدید تری را نیز به خود جلب کرد . تویوتا محصول جدید لندکروز را رونمایی کرد لندکروز 2020 فیس لیفت جدید این خودرو می باشد که در اینجا کمی با آن آشنا می شویم .

 

در طراحی فیزیکی تویوتا لندکروز 2020 تغییر به خصوصی شکل نگرفته چرا که تویوتا پلتفرم را باید از همان پلتفرم قبلی استفاده کرده و کوچکترین تغییر در ابعاد این خودرو می تواند ریسک بزرگی باشد و مشتریان خود را از دست بدهد . در قسمت جلو چراغ ها ، سپر ، جلو پنجره و کاپوت بروز شده و قسمت عقب همان طراحی قبلی است . در فضای داخل کابین برخی تغییرات وجود دارد . روکش چرمی سیاه صندلی ها با دوخت برنزی تنها آپشن رنگی است که می توان آن را در همه کابین پیدا کرد . وجود کفپوش های اختصاصی چهار فصل در قسمت بار نیز بخشی از این تغییرات هستند .

 

در لندکروز 2020 سایر قطعات مکانیکی بدون تغییر باقی مانده است که از همان پیشرانه 5.7 لیتری خورجینی هشت سیلندر بهره می برد که 381 اسب بخار قدرت را از طریق جعبه دنده ی اتوماتیک هشت سرعته به سیستم 4wd تمام وقت انتقال می دهد . لندور کروز با آخرین تغییرات در زیر کاپوت در سال 2018 ، که انتظار می رود همان ویژگی ها را تا نسل بعدی حفظ کند . نسخه ی هریتیج شاسی بلند تویوتا لندکروز برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شیکاگو به معرض دید عموم رسید که تنها 1200 دستگاه از این خودرو ساخته می شود . تویوتا لند کروز 2020 با قیمتی حدود 85 هزار دلار روانه بازار می شود .