ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
معرفی مرسدس بنز GLS
نویسنده : Sadeghhaghighat

معرفی مرسدس بنز GLS

اخیرا کمپانی مرسدس بنز جدید ترین محصول خود را معرفی کرد . محصول جدید مرسدس بنز همانند دیگر محصولات این کمپانی لوکس و مدرن می باشد گفتنی ست سری S و سری G جزو پرچمداران کمپانی مرسدس بنز هستند چراکه هم از لحاظ امکانات فنی و رفاهی از ویژگی های خاصی نسبت به سایر مدل ها بهره مند هستند . جالب است بدانید مرسدس بنز GLS از بی ام و X7 از نظر قیمتی گران تر است .  

مرسدس بنز GLS در فضای داخلی از دو نمایشگر جدید و بزرگ دیجیتالی بهره می‌برد و به سیستم اطلاعات و سرگرمی  مجهز است. صفحه پشت آمپر استفاده شده در این خودرو 12.3 اینچ مجهز می باشد . پورتهای یو اس بی ، خروجی برق 115 ولتی خانگی ، شارژر های بدون سیم ، سامانه صوتی برمستر و اپلیکیشن های کارپلی ios و اندروید از دیگر ویژگی های جدید این خودرو محسوب می شود . سیستم پارک خودکار با دوربین 360 درجه از دیگر ویژگی های این خودرو می باشد . برای نخستین بار می‌توان این خودرو را به جای یک مدل سه ردیفه با صندلی‌های خلبانی در ردیف دوم ارائه کرد. خریداران می‌توانند در صورت تمایل صفحه نمایش 7 اینچی را نیز برای ردیف‌های عقب سفارش دهند .

موتور3 لیتری 6 سیلندر خطی جدید  نیز قدرت 362 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتون متر را برای GLS رقم می‌زند. البته این موتور سیستم هیبریدی ملایم EQ بوست را برای بهبود راندمان  شاسی‌ بلند در کنار خود دارد . بنا به گفته مرسدس بنز ،  GLS 450 با یک  جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک نسل قبلی و سیستم چهار چرخ محرک هماهنگ است و در 5.9 ثانیه به شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد . در حالی که ریشه ی معماری gls به چند نسل قبلی خود باز می گردد اما همچنان این کمپانی بنام هر ساله در حال پیشرفت بوده و این سیر تکامل را در محصولات مرسدس بنز بصورت واضح می توان دید .

بدون شک مهم‌ترین جنبه‌های چنین خودرویی صندلی‌های عقب است و اینجاست که GLS توانایی‌های خود را نشان می‌دهد. می‌توان آرایش 6 یا 7 صندلی را سفارش داد که در حالت اولی دو صندلی کاپیتانی در ردیف دوم دیده خواهد شد و در حالت بعدی یک نیمکت سه نفره نصب خواهد شد. البته با سفارش پکیج کامفورت می‌توان صندلی وسطی را تا کرد تا فضای بیشتری ایجاد شود و همچنین یک تبلت جداشدنی نیز برای کنترل سیستم‌های رفاهی و اطلاعات سرگرمی وجود خواهد داشت. همچنین امکان سفارش یک جفت صفحه لمسی 11.6 اینچی در پشتی صندلی‌های جلو وجود دارد که افراد با آن می‌توانند فیلم تماشا کرده یا در فضای مجازی به گشت‌وگذار بپردازند.

یکی از ترفند های واقعی GLS به سیستم تعلیق کنترل بدنه‌ی فعال E مربوط می‌شود که حالت‌های متنوعی داشته و برای مثال در حالت آفرود راننده می‌تواند ارتفاع هر چرخ را به‌صورت مستقل تنظیم کند. دو دوربین نیز جاده‌ی پیش رو را اسکن می‌کنند تا سیستم تعلیق برای عبور نرم‌تر از موانع آماده باشد . این امر در جاده به معنی نرمی سواری فوق‌العاده خواهد بود. این سیستم فعلاً در مدل‌های اولیه‌ی GLS بازار بریتانیا موجود نبوده اما در آینده عرضه خواهد شد و ارزش منتظر ماندن را دارد.

 

 

 

برچسب ها :