ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
پورشه ماکان 2019
نویسنده : Sadeghhaghighat

پورشه ماکان 2019

اولین نسخه پورشه ماکان در سال 2014 رونمایی شد و استقبال خوبی را پیش رو داشت  و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد . پورشه ماکان نسخه فیس لیفت خود را در سال 2019 یعنی پنج سال بعد رونمایی اولین نسخه روانه بازار کرد . پورشه ماکان جدید نسبت به نسخه قبلی تفاوت های فراوانی داشته است ، پورشه ماکان به عنوان پر فروش ترین محصول خودرو ساز بازار آمریکا شناخته می شود و بار دیگر می خواهد موفقیت را به دلیل طراحی هوشمندانه و اسپرت به همگان ثابت کند .

 

از طراحی های بصری پورشه ماکان که بگوییم جلو پنجره این خودرو تغییر آنچنانی نکرده و چراغ های جلو شفاف تر شده و دارای وضوح بالا و در حال حاضر از چهار چراغ LED استفاده می کنند . سپر جلو در حال حاضر دارای ورودی های بزرگتر هوا است و اکنون چراغ های راهنما به پایین آن متصل می شوند ، در حالی که در گذشته بالای آن قرار داشتند . در قسمت عقب چراغ های خطر کشیده و سپس به یکدیگر متصل اند ، سایر ویژگی های ماکان در نسل جدید همان ویژگی های نسخه قبل است . همچنین پورشه ماکان در نسخه 2019 از رینگ های سایز 20 و 21 اینچی استفاده می کند .

 

در فضای داخلی ماکان جدید از کمی مدرنی و هوشمندی نسبتا بالایی نسبت به نسل قبلی استفاده شده از جمله این ویژگی ها می توان به صفحه نمایش هوشمند 11 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی از جمله نکات برجسته در قسمت بالای مرکزی داشبرد است اشاره کرد ،  که جایگزین نمایشگر 7 اینچی نسل قبلی بوده است . استفاده از صفحه نمایش بزرگتر طراحان را مجبور کرده تا دریچه های هوا را به سمت پایین حرکت دهند ، در حالی مه در مدل کنونی در کناره ها قرار دارند . سیستم اطلاعاتی و سرگرمی ماکان دارای کنترل صوتی استاندارد است و قابلیت فیلم برداری در حالت آفرود را داراست .

 

پورشه برخی تجهیزات داخلی جدید را به ماکان اضافه کرده است به عنوان مثال فرمان اسپرت GT به طور مستقیم از پورشه 911 قرض گرفته شده است . همچنین شیشه گرم کننده جلو و یونایزر هوا برای بهبود کیفیت هوا در داخل کابین ارائه می شود . سیستم رانندگی نیمه خودکار از جدید ترین ویژگی های ماکان جدید است از جمله ویژگی های دیگر این خودرو می توان به شتاب گیری ، ترمز گیری و فرمان گیری خودکار در سرعت های کمتر از 60 کیلومتر بر ساعت است . هنوز در مورد پیشرانه ماکان هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست و طبق شایعات ممکن است پورشه ماکان 2019 از سیستم هیبریدی بهره ببرد .  

برچسب ها :