ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
رونمایی بی ام و X6  جدید 2020
نویسنده : Sadeghhaghighat

رونمایی بی ام و X6 جدید 2020

نسل سوم بی ام و X6  به عنوان بزرگترین کوپه کراس اور کمپانی خودرسازی آلمانی بی ام و ، زیبا تر قدرتمند تر و همچنین با فناوری های بیشتر نسبت به همیشه تولید شد و روانه بازار شده . به لطف زیربندی جدید مدل 2020 با همان پلتفرم CLAR  راهی بازار بازار می شود . X6 هنوز هم یک راکس اور کوپه است البته با ظاهر جذاب و حتی بهتر که هر کسی را شیفته خود می کند . بی ام و X6 2020 نسبت به نسل قبلی خود از ویژگی های بصری خوبی برخوردار است که در اینجا با کمی از این ویژگی ها آشنا می شویم .

 

کمپانی بی ام و در خودرو های X4 و X6 را تقریبا از یک پلتفرم استفاده کرده که نسبت به خودرو های دیگر کاملا خاص بوده و همگان را مجذوب خود می کند که علت اصلی محبوبیت این دو مدل در این ویژگی است ، پلتفرم کراس اور کوپه که در این دو مدل قابل مشاهده است ، همانطور که گفتیم در بی ام و X6 جدید یا 2020 هم از این ویژگی استفاده شده و این نسخه ، نسخه بهبود یافته X6 نسل قبلی است . این مدل دارای 335 اسب بخار قدرت و 447 نیوتن متر گشتاور بهره می برد که توانایی این را دارد که خودرو را از حالت سکون در عرض 5.2 به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برساند . همچنین بی ام و 2020 X6  می تواند تا وزن 3.265 کیلوگرم را یدک بکشد .

 

تغییرات ایجاد شده در نسخه جدید شامل بروز شدن چراغ های جلو ، سپر ، کاپوت و جلو پنجره در قسمت جلوی خودرو می باشد و چراغ ها و جلوپنجره همان اصالت اولیه بی ام و را یدک می کشد و این خودرو را همانند کوسه ای خشمگین نمایان می سازد . قسمت عقب خودرو هم بدون تغییر نمانده و تقریبا از قسمت عقب بی ام و سری 7 قرض گرفته شده ، چراغ های خطر کشیده شده که بسیار خیره کننده و خاص است . بغل های خودرو که قسمت درب هاست تغییری صورت نگرفته و از همان نسخه قبلی بهره می برد .

 

داخل بی ام و X6 2020 شامل تغییراتی مدرن است که می توان به صفحه دیجیتالی کیلومتر ، فرمان ، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی بزرگتر و تو دوزی جدید تر اشاره کرد . در این خودرو راننده می تواند برای حرکت در مسیر های ناهموار خودرو را تقویت کند و همچنین این خودرو همراه با پکیج آفرود به عنوان آپشن عرضه می شود . کیت اضافی آفرود امکاناتی مانند تعلیق بادی دو محور ، دیفرانسیل عقب X6 با کنترل الکترونیکی و چهار حالت مخصوص رانندگی آفرود طراحی شده برای سطح های مختلف از جمله برف ، شن ، ماسه یا صخره را به نسخه پایه اضافه می کند .  

برچسب ها :