ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
معرفی کیا اسپورتیج فیس لیفت
نویسنده : Sadeghhaghighat

معرفی کیا اسپورتیج فیس لیفت

تا به حال نام شرکت کره ای کیا به گوشمان خورده و حداقل برای یکبار هم شده از کنار یکی ازمدل های کیا رد شده ایم . این خودرو ساز کره ای در ساخت محصولات خود از کیفیت ، دقت و طراحی هوشمندی استفاده می کند چرا که می توان به ندرت گفت محصولات این کمپانی در سرتا سر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و این جز کیفیت مناسب این کمپانی نیست .  اسپورتیج هم عضو کوچکی از خانواده کیا است که به تازگی مدل کیا اسپورتیج 2020 به یک نمای بیرونی به روز شده ، مجموعه ای از فناوری استاندارد و ویژگی های کمک به راننده و دو موتور موجود با درایو تمام چرخ موجود می رسد.
 
کراس اوور جمع و جور و مدرن که با یک ظاهر طراحی پویا متمایز می شود ، عناصر طراحی شیک از جمله گزینه های روشنایی بیرونی LED در دسترس ، جلوپنجره مشبک جلو و اگزوز را به علاوه انواع گزینه های جدید چرخ را ارائه می دهد. همه با توانایی پیشرانه 2.0 لیتری GDI توربوشارژ در دسترس با خروجی 240 اسب بخار و 260 اسب بخار. گشتاور ، که می تواند با همه چرخ محرک (AWD) در دسترس جفت شود .
 
روکش پانورامای در دسترس با آفتابگیر ، قدرت امکان مشاهده نمای گسترده ای را فراهم می کند سطوح صندلی چرمی موجود دارای لمس نرمی است و صندلی های جلو مجهز به گرمکن شده و تهویه مناسبی را برای راحتی سرنشینان بعمل می آورد . کنسول زاویه دار ، نمایشگرها و دکمه ها به بهینه سازی تجربه شما کمک می کنند . دو گزینه موتور به علاوه درایو حالت انتخاب را انتخاب کنید و تعدادی از ویژگی های قابل حمل نیز شما را به مقصد مقصد خود هدایت می کند .
 
سرنشینان کیا اسپورتیج جدید می توانند با وجود فن آوری های پیشرفته که از راحتی و ویژگی های سرگرمی استفاده می کنند سفر دلچسبی را داشته باشند ، رانندگی روزمره می تواند چیزی معمولی و متوسط ​​باشد ولی شما با رانندگی این کراس اوور جمع و جمور کمتر احساس خستگی می کنید . اگر سیستم موجود در دسترس BCW اشیاء را ردیابی کند ، این سیستم ردیابی مبتنی بر رادار سیگنال های دیداری و شنیداری را برای شما ارسال می کند تا به شما درمورد اشیاء غیر از حوزه دید شما هشدار دهد .
 
در بدنه کیا اسپورتیج با آلیاژهای استیل با استحکام بالا برای بهبود استحکام ساخته شده است که این امر موجب بالا بردن کیفیت ساختار این خودرو می باشد ، سیستم های پیشرفته مانند کنترل پایداری الکترونیکی (ECS) و سیستم کنترل کشش (TCS) باعث بهبود پایداری و کشش جهت در انواع شرایط رانندگی چالش برانگیز می شوند .
 
برچسب ها :