ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
TOGG نخستین خودروی ملی ترکیه
نویسنده : Sadeghhaghighat

TOGG نخستین خودروی ملی ترکیه

رئیس جمهور ترکیه ، رجب طیب اردوغان هفته گذشته ازچند نمونه اولیه خودرو های برقی رونمایی کرد که توگ ، یک شرکت جدید اتومبیل سازی با پشتیبانی دولتی ، راه اندازی خواهد شد . اولین وسیله نقلیه ، یک SUV جمع و جور ، تا سال 2022 پیش بینی می شود که روانه بازار شود . به گفته شرکت سازنده توگ سرمایه گذاری 7/3 میلیارد دلاری امکان تولید حدود 175 هزار ولت در سال را فراهم می کند . TOGG گفت که مدل RWD در نسخه تک موتوره از 7/6 ثانیه از صفر به 62 مایل در ساعت خواهد رسید ، در حالی که نسخه دو موتوره 8/4 ثانیه طول می کشد تا همان فاصله را پوشش دهد .  

 

این گروه خودرو سازی می خواهد این خودرو را در داخل بفروش برساند و همچنین قصد دارد توگ را به یک برند بین المللی تبدیل کند . این کارخانه در بورسا ، مرکز تولید قرار دارد . پیش بینی می شود این کارخانه در سال 2021 تولید خود را به اتمام برسد و 4 هزار و 300 نفر را به خود اختصاص دهد . این سرمایه گذاری می تواند بیش از 13 سال هزینه شود . اردوغان همچنین در نظر دارد زیر ساخت های شارژ EV را در ترکیه احداث کند و این کار را تا سال 2022 به موقع برای عرضه اولین وسیله نقلیه آماده می کند .

 

خودرو سازان بزرگ بین المللی از جمله فیات ، کرایسلر ، فورد ، هیوندای ، رنو و تویوتا در حال حاضر در ترکیه وسایل نقلیه تولید یا مونتاژ می کنند . توگ قصد دارد پنج مدل مختلف را طی 16 سال اینده ارائه دهد . خودروی توگ یک خودروی الکتریکی در عین حال لوکس است که ادغام این دو باهم یک تجربه دلچسب رانندگی را برای سرنشینان به جا می گذارد . شخصیت اصلی طراحی که در آن خطوط تیز با خطوط ساده و واضح شکل گرفته است. جلو، جانبی و طراحی عقب خط مشخصه نشان دادن مداوم و ملایم ترکیه مدرن و معتبر نمایی از ماشین می دهد.

 

صفحه نمایش دیجیتال Infotainment ، که همه مسافران را در بر می گیرد ، هم ردیابی آسان اطلاعات و هم دید محتوای خاص مسافر را فراهم می کند. با طراحی رابط کاربر محور ، شما قادر خواهید بود به راحتی از فناوری بالا استفاده کرده و راحتی رانندگی خود را افزایش دهید. با داشتن فاصله زیاد زانو و فاصله زیاد از سر ، در سفرهای طولانی در وسیع ترین و جادارترین فضای داخلی کلاس لذت خواهید برد که به خانواده 5 نفره امکان سفر راحت و راحت را می دهد.

 

 این واقعیت که خودروهای برقی و متصل از یک زیرساخت فنی ساده برخوردار هستند ، امکان به روزرسانی نرم افزار از طریق اینترنت و امکان هشدار دادن به کاربران با داشتن اطلاعات پیشگیرانه فنی ، نیاز به خدمات / نگهداری فنی را به حداقل می رساند. در کنار اینها ، هزینه انرژی در هر کیلومتر بسیار کمتر از موتورهای احتراق داخلی خواهد بود.

برچسب ها :