ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
آشنایی با رولزرویس کالینان
نویسنده : Sadeghhaghighat

آشنایی با رولزرویس کالینان

با توجه به تاریخچه 115 ساله رولزرویس ، این شرکت در برابر تغییرات مصون است و از بسیاری جهات ، ماندگاری طولانی این برند به عنوان اوج تولید اتومبیل لوکس بدون رقابت پیش می رود . اولین  خودروی شاسی‌ بلند رولزرویس، مسیری کاملا متفاوت از دیگر محصولات رولزرویس انتخاب کرده است ؛ کالینان علاوه بر راحتی همیشگی رولزرویس، توانایی‌های آفرود را هم بهمراه دارد .

 

رولز رویس امکان رانندگی در مسیر های ناهموار و دشوار را با خودروی سوپر لوکس 325 هزار دلاری بریتانیایی ها و البته با همکاری آلمانی ها برای شما فراهم می سازد . محصول شاسی بلند رولز رویس به هیچکدام از محصولات دیگر این کمپانی شباهت ندارد . این تفاوت فقط در مجهز بودن کالینال به انتقال قدرت تمام چرخ RWD حالت مخصوص رانندگی آفرود و ارتفاع مناسب برای عبور ناهمواری خلاصه نمی شود . طبق اعلام کمپانی رولزرویس ، کالینان یک شاسی ‌بلندی خانوادگی بوده و همانند دیگر محصولات این خودرو ساز برای خدمات به‌ مقامات دولتی یا جشن‌های لوکس طراحی نشده است. راهبرد جدید رولزرویس در بین خانواده‌های ثروتمند عملکرد موفقی داشته، به‌طوری‌که بیشتر ظرفیت تولید کالینان، پیش‌‌فروش شده است .

 

 با باز کردن درب خودرو اولین نکته ای که به نظر می‌آید جادار بودن آن است ، نه تنها کابین خودرو از مواد با کیفیت ساخته شده و کاملا موثر طراحی شده است بلکه به علت طراحی ویژه رولز رویس با پنجره‌های بلند و سانروف پانارومیک استاندارد دید به بیرون بی‌نظیری نشان می‌دهد . طراحی فضای داخلی به قدری زیبا و دلنشین است که به برندهای معروف مبلمان درس طراحی می‌دهد. ردیف صندلی‌های عقب قابل تنظیم نیستند اما راحت و ایمن می باشند و می‌توانند برای افزایش فضای بار با فشردن یک دکمه به آسانی به‌صورت الکترونیکی خم شوند. صندلی‌های میانی که با یک کنسول قابل جابجایی از هم جدا شده‌اند بیشتر شبیه صندلی‌های معمول رولزرویس هستند. ردیف صندلی‌ها با پارتیشنی شیشه‌ای از فضای وسایل جدا شده است تا صدای کمی که به کابین می‌رسد را حتی کمتر کند .

 

رولز رویس کالینان از موتور ۶.۷۵ لیتری توربوشارژ دوگانه ۱۲ سیلندر با گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر و قدرت ۵۶۳ اسب بخار استفاده می‌کند که توسط انتقال قدرت هشت سرعته اتوماتیک ZF کنترل می‌شود. سیستم انتقال قدرت کالینان کم‌صداترین سیستم ممکن است که به جز هنگام توقف، تقریباً صدای آن غیرقابل تشخیص است. رولزرویس معمولا اطلاعات سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ محصولات را منتشر نمی‌کند اما این مورد برای کالینان کمتر از ۵ ثانیه تخمین زده می‌شود؛ البته نهایت سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است .

 

مهم ترین ویژگی خیره‌کننده اصلی رولزرویس، بی‌صدا بودن موتور و سیستم تعلیق آن است. به جرأت می‌توان گفت که کالینان بی‌صداترین شاسی‌بلند موجود است؛ یک سوم وزن ۲۷۲۰ کیلوگرمی کالینان مربوط به‌مواد مورد نیاز برای عایق صدا است. این تمرکز بر رفع آلودگی صوتی باعث شده است که به جز هنگام فشار دادن کامل پدال گاز صدایی به داخل اتاق خودرو نفوذ نکند .

 

برچسب ها :
# 38
# 52