ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
508 محصولی از پژو
نویسنده : Sadeghhaghighat

508 محصولی از پژو

سال گذشته بود که شایعاتی مبنی بر رونمایی پژو 508 در کنار محصولات جدید این کمپانی منتشر شد ، اما پس از نهایی شدن توافق نامه و پس از عقد قرار دارد ایران خودرو و پژو به ترتیب خودرو های پژو 2008 ، پژو 301 و پژو 208 برای تولید در نظر گرفته شدند . پژو ۵۰۸ خودرویی در کلاس سدان سایز متوسط شهری می باشد . خودرو های سدان‌ سایز متوسط یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی هستند که البته انواع توانمندی از برند‌های مختلف در این کلاس حضور دارند . این دسته از خودروها علاوه بر فضای داخلی مناسب ، از پیشرانه با توان کافی و امکانات رفاهی خوبی بهره می‌برند که بدین ترتیب نیاز‌های عموم خانواده‌ها را تأمین خواهند کرد . طی سالیان گذشته این کلاس از خودروها جز محبوب‌ترین نمونه‌ها در میان خریداران بودند و فروش خوبی برای تولیدکنندگان خود به ارمغان می‌آوردند .

 

چند سالی است که انواع کراس‌اوور و شاسی‌بلند محبوبیت بیشتری میان خریداران دارند . با این حال هنوز هم کلاس سدان‌‌های شهری از اهمیت بسیاری بالایی برای تولید‌کنندگان برخوردار هستند و توسعه‌ی نمونه‌های ایده‌آل جزو اولویت هر خودروسازی است . پژو نیز در همین راستا با فیس‌لیفت ۵۰۸ ، سعی در کسب سهم بیشتری از این بازار دارد . برادر بزرگ‌تر ۳۰۱ برای جایگزینی پژو ۴۰۷ و شاید هم پژو  پارس، وارد بازار ایران خواهد شد. پژو ۵۰۸ نقش بسیار حیاتی در میان مدل‌های این تولید کننده‌ی فرانسوی دارد . این خودرو پس از تجربه‌ی ناموفق و توقف تولید مدل‌های ۴۰۷ و ۶۰۷، با طراحی متفاوت وارد بازار شد و سعی در جلب نظر کاربران دارد . نمونه‌ی اول این خودرو در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و اکنون پس از چند سال، تغییرات و بهینه‌ سازی‌های ظاهری و فنی زیادی به خود دیده است .  

در سال 2014 پژو 508 فیس‌لیفت شد که بدین ترتیب در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ با این طراحی جدید عرضه شد . این سدان شکل و شمایل بسیار زیبا و بروزی دارد. سال‌ها در هیچ یک از محصولات پژو طراحی جذابی مشاهده نمی‌کردیم. اما این روند طی سال‌های گذشته تغییر کرده است و اکنون پژو در برخی از محصولات خود و در بخش طراحی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. لازم به ذکر است نسخه‌ای که در ایران عرضه می‌شود، نمونه‌ی فیس‌لیفت و جدید ۵۰۸ است که طی سال‌های ۲۰۱۴ تا کنون در اروپا تولید می‌شود .

 

به‌جرئت می‌توان طراحی بدنه‌ی ۵۰۸ را جزو بهترین‌ها در این کلاس خودرویی در جهان دانست. در نگاه اول و بدون توجه به برند پژو، محصولات سیتروئن و شاید برخی از خودروهای آلمانی در ذهن تداعی شود. این موضوع تغییر زبان طراحی و الهام آن از برند سیتروئن را نمایش می‌دهد. کاپوت برجسته، جلو پنجره‌ی کشیده در کنار چراغ‌های بزرگ به ۵۰۸ در بخش جلویی خود ظاهری لوکس و قدرتمند داده است. این موضوع زمانی تشدید می‌شود که خطوط حجیم روی کاپوت خودنمایی می‌کنند . اما در بخش عقب خودرو تا حدود زیادی با نمای متفاوتی روبرو هستیم و خبری از طراحی عضلانی نیست. چراغ‌های کشیده و خطوط ساده در این بخش، باعث شده است با نمایی به دور از هیجان روبرو باشیم. پژو سعی داشته است در بخش انتهایی خودرو با سادگی، نمایی از محصولی باوقار و لوکس برای بینندگان به ارمغان بیاورد. پژو ۵۰۸ دارای طراحی ظاهری به‌روز است و نمایی خارجی آن، توانسته به این خودرو، ظاهری شیک و قدرتمند دهد . سایز مناسب رینگ و لاستیک برای پژو 508 که میشلن عهده دار تولید آن است 235/45/18 می باشد .

 

پژو در بخش کابین ۵۰۸ تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا فضایی لوکس و آرام به ارمغان بیاورد. غربیلک بزرگ فرمان، دسته دنده‌ی حجیم، صندلی‌های جادار در کنار طراحی ساده و لوکس ادوات باعث شده است با فضایی متفاوت نسبت به طراحی بدنه روبرو باشیم. هر چقدر بخش بیرونی ۵۰۸ نشان از خودرویی قدرتمند دارد، در کابین آن همانند عموم سدان‌های فرانسوی، حس فضایی آرام و به دور از هیجان منتقل می‌شود. با این حال بخش داخلی خودرو طراحی بسیار خوبی دارد. اما باید در نظر گرفت که رقبای موجود در این کلاس در بخش کابین خود از طراحی به مراتب متفاوت‌تر و البته هیجانی‌تر بهره می‌برند که طرفداران بسیاری نیز دارد .

برچسب ها :