ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
مرسدس اس کلاس 2020
نویسنده : Sadeghhaghighat

مرسدس اس کلاس 2020

چند هفته ای است که خبر رونمایی محصول جدید بنز با نام اس کلاس 2020 در فضا های مجازی و خبر گذاری ها منتشر شده است و حرف و حدیث های متعدی در کنار این خودرو به پا شده آن طور که در اطلاعات اولیه ذکر شده است ، مرسدس بنز برنامه دارد تا اس کلاس جدید را در سال 2020 به بازار جهانی معرفی و عرضه کند . با توجه به خطوط طراحی زیر لایه های استتار، مشخص است که سبک جدید طراحی مرسدس بنز به اس کلاس هم رسیده است . با توجه به تصاویر شبیه سازی شده، مشخص است که این خودرو قرار است دوباره لقب لوکس ترین خودروی تجاری جهان را به خود اختصاص دهد و رقابت را برای خودروهایی چون ب ام و سری ۷ سخت کند .

 

تفریبا یک ماه پیش عکس های جاسوسی از کابین نسخه ی استتار شده ی مرسدس بنز اس کلاس جدید منتشر شد و مشخص گردید که این خودروساز آلمانی سبکی جدید را برای طراحی کابین خود در نظر گرفته است. با توجه به قواعد جدید بازار جهانی، بسیاری از کارشناسان خودرو معتقد هستند که این بار مرسدس بنز اس کلاس جدید در کنار عرضه با نسخه های دیزلی، بنزینی و هیبریدی، با نمونه ی تمام الکتریکی هم به بازار جهانی عرضه می شود و به سمت خودران سطح ۴ حرکت خواهد کرد . مرسدس بنز کلاس اس 2020 تغییرات زیادی را در کابین خود تجربه می کند. این خودرو به یک نمایشگر لمسی بسیار بزرگ روی داشبورد مجهز می شود . کابین این خودرو در مقایسه با نسل کنونی خود، دکمه های بسیار کمتری خواهد داشت .

    انتظار می رود این خودروی لوکس آلمانی با موتورهای متنوعی در اختیار خریداران قرار بگیرد. این خودرو به یک موتور 6 سیلندر خطی جدید با حجم 3.0 لیتر مجهز می شود و در نمونه های هیبریدی و پلاگین هیبریدی به فروش می رسد . مرسدس در نسل جدید خود سعی کرده تا بیشتر سلیقه افراد جوان را  در نظر بگیرد و یک خودروی اسپرت و در عین حال لوکس را تحویل بازار جهانی دهد .

 

هنوز اطلاعات زیادی از مشخصات فنی و رفاهی این خودرو در دسترس نیست ولی در عین حال پیش بینی می شود که مشخصات اس کلاس جدید هم همانند نسل قبلی خود از آپشن های متنوعی بر خوردار است و به جرعت می توان گفت با کمی بروز تر شدن این آپشن ها این خودرو تبدیل به یک خودروی رویایی خواهد بود .   

برچسب ها :