ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
با لوازم لوکس خودرو خود را زیباتر کنید!
نویسنده : Sadeghhaghighat

با لوازم لوکس خودرو خود را زیباتر کنید!

با لوازم لوکس خودرو خود را زیباتر کنید!

تهیه لوازم لوکس خودرو این روزها طرفداران زیادی را پیدا کرده است. در واقع از آن جا که بیشتر رانندگان را جوانان تشکیل می دهند، بیشتر هم به سمت خرید این مدل از اقلام برای خودرو ترغیب می شوند. به جرات می توان گفت حتی استفاده از لوازم لوکس خودرو  می تواند افراد را برای رانندگی و لذت بردن از خودرو آماده کنند. شاید برخی تصور کنند، تهیه اینگونه لوازم تنها باعث صرف هزینه های بیهوده می شود. در صورتیکه برخی اوقات باعث ماندگاری بیشتر اجزای داخلی و خارجی و حتی لوازم جانبی هم خواهند شد.

در ادامه پیرامون انواع لوازم لوکس خودرو، قیمت و شیوه خرید آن ها اطلاعات ارزشمندی را برای شما بیان خواهیم کرد. پس تا انتهای متن ما را همراهی کنید.


 انواع لوازم لوکس خودرو

برخلاف تصور خیلی از افراد، امروزه شاهد تنوع بسیار زیادی در دنیای تولید لوازم لوکس برای انواع خودروها هستیم. از لوازم و قطعات بزرگ و اصلی گرفته تا برخی لوازم جانبی که ممکن است جنبه زیبایی بیشتری داشته باشند.

محصولات مربوط به چراغ و روشنایی خودرو:

یکی از اصلی ترین لوازم لوکس خودرو مربوط به محصولات مرتبط با روشنایی و چراغ های خودرو می باشد. انواع چراغ ها و لنزهای اسپورت زمانی که برای خودروها مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند هم از نظر دید بهتر به راننده ها کمک کنند و همچنین جذابیت بیرونی خودرو را تا حد زیادی بالاتر ببرند.

در حقیقت این نوع از لنزها کمک می نمایند تا نور تمرکز بیشتری داشته باشد. همین موضوع کافی است تا چندین متر جلوی خودرو روشنایی مطلوبی برای رانندگی ایمن فراهم نماید.

همچنین برخی پروژکتورهایی که درون کاسه چراغ ها می توانند افزوده شوند، باعث دید راحت در شرایط آب و هوایی مه و دود غلیظ خواهند شد.

آرم خودرو:

آرم خودرو و برچسب هایی که برای شناسایی مدل خودرو و شرکت سازنده آن تولید شده اند، از جمله  محبوب ترین لوازم لوکس در بازار به شمار می روند. این آرم ها برای اغلب مدل ها و شرکت های داخلی و خارجی خودروسازی طراحی شده اند. خوشبختانه تنوع این محصولات آنقدر بالا است که هر کدام از آن ها را در هر طرح و رنگی که بخواهید می خواهید برای خودرو خود خریداری نموده و از جذابیت آن بهره مند شوید.


تزیینات رینگ و لاستیک:

لاستیک ها یکی از قطعات بیرونی خودرو هستند که لوازم لوکس زیادی را می توان برای افزایش زیبایی بصری آن ها بکار برد. در واقع از قالپاق ها گرفته تا انواع رینگ های اسپرت می توانند لاستیک ها و رینگ متفاوتی برای خودرو شما ایجاد کنند. البته در هنگام خرید رینگ ها از نظر سایز و جنس به نوع خودرو هم توجه نمایید. نوارهایی هم که برای اطراف رینگ های اسپرت ساخته شده اند، هم جنبه ی زیبایی دارند و هم می توانند به طور کامل رینگ را از آسیب های احتمالی در امان نگه دارند.

لوازم امنیتی خودرو:

برای امنیت تمام خودرو ها، قفل های زیادی وجود دارد. اما برای آن که این لوازم را بتوان برای مدت زمان طولانی تری بدون آسیب استفاده کرد، لازم است تا محافظ را حتی برای آن ها تهیه نمود. برای مثال علاوه بر آن که از قفل پدال و قفل فرمان استفاده می کنید، بهتر است حتما دزدگیر مناسبی هم در خودرو خود نصب نمایید. دزدگیرهای هوشمند و ریموت دار امروزه بهترین گزینه به حساب می آیند. برای آن که ریموت خود را از ضربات احتمالی در امان نگه دارید، بهتر است حتما کاور و کیف مخصوص برای آن تهیه نمایید.

محصولات کاربردی داخل خودرو:

با افزایش اختراعات، خوشبختانه لوازم لوکس خودرو به ویژه مدل های مخصوص داخل خودرو توانسته اند به عنوان یک محصول کاربردی و بسیار مفید هم نقش بسزایی در افزایش آرامش راننده و سرنشینان داشته باشند.

از جمله این لوازم می توان به محافظ دور فرمان، محفظ سر دنده، هولدرهای تلفن همراه، جالیوانی، ظروف و حتی عینک یا لوازم شخصی و الکترونیکی و همچنین روکش های باکیفیت صندلی خودرو اشاره نمود. تمام این موارد می توانند نیاز زندگی های پیشرفته امروزی را تا حد قابل توجهی تامین نمایند. همچنین برخی از چراغ های ترمز و یا چراغ های سقفی بزرگ هم می توانند بسیار کارآمد باشند. حتی پنل های جذابی که برای دریچه کولر خودرو و یا زیرپایی های مقاوم هم می توانند جزو لوازم لوکس داخل خودرو به حساب آیند.


قیمت لوازم لوکس خودرو

اما شاید برای شما هم سوال باشد که قیمت لوازم لوکس خودرو چقدر است؟ و به چه عواملی بستگی دارد؟ در پاسخ باید به این نکته اشاره نمود که لوازم لوکس برای هر نوع خودرو تنوع بسیار زیادی دارد. به دلیل پیشرفت علم و روی کارآمدن مدل های جدیدتر در فاصله کمتری وارد بازار می شوند. پس یکی از مهم ترین عوامل می تواند نوع خودرو باشد. چه بسا برخی از این لوازم تنها بر روی قطعات خاصی از خودرو نصب می شوند که آن ها هم تنها در چندین مدل خودرو وجود دارند.

علاوه بر مدل خودرو، جنس، نوع کاربری و حتی برند تولید کننده می توانند در تعیین قیمت تمام شده ی لوازم لوکس خودرو نقش داشته باشند. برندهای برتر از آنجا که شناخته شده تر هستند و از متریال مقاوم تر برای تولید محصولات خود استفاده می کنند، معمولا قیمت بالاتری هم نسبت به مدل های مشابه دارند.

خرید لوازم لوکس خودرو

برای خرید لوازم لوکس خودرو در حال حاضر می توانید علاوه بر روش های معمول حضوری، روش های جدیدتر و آسان تری را انتخاب کرد. اگر شما هم می خواهید در خانه بنشینید و حتی لوازم لوکس مورد نیاز برای خودرو را درب منزل تحویل بگیرید، تمام امکانات فراهم گردیده است. به بیان دیگر فروشندگان و مراکز ارایه دهنده ی لوازم مربوط به خودرو هم برای آن که بیشتر با مخاطبان خود در تماس باشند و میزان فروش خود را بالاتر ببرند، سعی کرده اند تا فروشگاه های آنلاین نیز راه اندازی کنند.

در دنیای امروز تفاوتی ندارد که چه نوع محصول و لوازم لوکس برای خودرو خود در نظر داشته باشید. هر مدلی که باشد را می توانید تنها با انتخاب و سفارش از طریق درگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر، تهیه نمایید.

تنوع تمام محصولات در وب سایت ها نیز موجود شده تا تفاوتی بین خرید حضوری و اینترنتی برای مشتریان وجود نداشته باشد.