ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
مقایسه انواع دزدگیر ماشین
نویسنده : Sadeghhaghighat

مقایسه انواع دزدگیر ماشین

 مقایسه انواع دزدگیر ماشین

خرید و استفاده از خودروها امروزه هزینه بسیار زیادی برای افراد در پی دارد. اما نگهداری از آن موضوع مهمتری است. دزدگیر ماشین و دیگر روش های امنیتی به سبب همین امر مورد مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع برای آن که خودرو خود را از گزند سارقان امن نگه دارید، به تهیه دزدگیر ماشین نیاز پیدا خواهید کرد. به بیان دیگر هر نوع خودرو اعم از شخصی و عمومی نیاز به دستگاهی به نام دزدگیر دارد.

اما با توجه به وجود تنوع زیاد این محصولات در بازار تصمیم گیری برای انتخاب یک مدل مناسب شاید برای همه کار چندان آسانی نباشد.

از این رو ما تصمیم گرفتیم تا در قالب یک مقاله به طور کلی به ویژگی های انواع دزدگیر ماشین بپردازیم و مزایا و معایب هر یک را با دیگری مقایسه کنیم. اگر شما هم می خواهید با توجه به وضعیت مالی خود، بهترین انتخاب را برای تهیه دزدگیر خودرو خود داشته باشید، حتما ویژگی تمام مدل های ذکر شده را مطالعه نمایید.


مدل های متنوع دزدگیر ماشین

بررسی ویژگی تمام مدل های دزدگیر ماشین تولید شده در دنیا در قالب مقاله ی نسبتا کوتاه نمی گنجد. چرا که اغلب شرکت ها و سازنده های این دستگاه ها سعی دارند ویژگی های خاصی را به محصولات خود بیفزایند تا مشتری بیشتری به سمت خرید کالای تولیدی آن جذب شود.

اما به طور کلی انواع دزدگیر ماشین موجود در بازار را می توان به چندین دسته بندی کلی تقسیم نمود.

دزدگیرهای ساده: اولین مدل دزدگیرها و ساده ترین ها همین دزدگیرهای ساده هستند. اما شاید به جرات بتوان گفت خرید این مدل دزدگیر نمی تواند کارایی چندانی برای شما داشته باشد. در واقع با توجه به افزایش میزان دزدی ها و نیز عدم پشتیبانی دزدگیرهای ساده از تکنولوژی مدرن، نمی توان توقع زیادی هم از آن داشت. تنها مزیتی که خرید این مدل از دزدگیرها می تواند داشته باشد، سروصدا کردن هنگام باز شدن درب خودروی شما است. سارقان حرفه ای دیگر می دانند که با این مدل دزدگیرها باید چگونه رفتار کنند تا به راحتی به خودروها دستبرد بزنند. همچنین وجود خطا و آژیرهای کاذب یکی دیگر از آزاردهنده ترین ویژگی های ساده ترین دزدگیرها به شمار می رود. در ضمن سنسورهای آن ها هم متاسفانه تنها در فاصله های کوتاه از خودرو می توانند فعالیت داشته باشند.

دزدگیرهای تصویری:

نسل جدید دزدگیر ها با پیشرفت تکنولوژی وارد بازار شدند. دزدگیرهای تصویری ویژگی های بهتری نسبت به مدل های ساده توانستند به رانندگان ارائه کنند. در واقع هنگام استفاده از دزدگیر تصویری در هر زمان می توانید موقعیت خودرو خود را مشاهده نمایید. در واقع با وجود مانیتور در ریموت این دزدگیرها این امکان برای رانندگان گردیده است. حتی سیستم این مدل دزدگیر ماشین آنقدر پیشرفته است که قادر هستند پس از فاصله مشخص از خودرو به شکل خودکار خودرو را قفل کنند. حتی شاید برای شما عجیب باشد اگر بگوییم قفل کودک هم دارند.


یک مزیت بسیار کاربردی و مطلوب دزدگیر تصویر در مقایسه با مدل های ساده، می تواند مربوط به روش های مختلف آگاه ساختن راننده از ایجاد خطر برای خودرو او باشد. به این ترتیب که از روی مانیتور نمایشگر دزدگیر تصویری هم می توانید خطر را تشخیص دهید. این موضوع در فواصل دورتر از خودرو و در صورت عدم رسیدن صدای آژیر می تواند بسیار مفید باشد.

خوشبختانه سنسورهای قوی این مدل دزدگیر ماشین می تواند حتی ضربه های خودروهای دیگر را هم به اطلاع شما برساند.

 

دزدگیرهای اینترنتی:

اما جدیدترین نسل دزدگیر متعلق به دزدگیر اینترنتی است. در واقع به دلیل وجود سیم کارت درون این مدل دزدگیر ، هوشمندی آن ها بیش از مدل های قبلی می باشد. اگرچه این مدل بیشتر با نام دزدگیر اینترنتی در بین مردم شناخته می شود اما امکان ارسال پیامک هنگام بروز خطر هم در برخی از مدل های آن مشاهده می شود. در واقع می توان گفت اگر تنها قادر به ارسال پیامک باشند، تلفن های همراه می توانند درگاه اطلاع رسانی شما باشند.

در صورتی که اگر از طریق فضای اینترنتی این قابلیت وجود داشته باشد، هر نوع تجهیزات الکترونیکی اعم از کامپیوتر، لپتاپ و تبلت را هم می توان برای متوجه شدن از وضعیت خودرو استفاده نمود. خوشبختانه حتی در صورت ربوده شدن خودرو خود می توانید وضعیت خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. حتی اگر در موقعیتی مانند تونل ها هم قرار گرفته باشد، به محض خروج از آن وضعیت می توانید همچنان خودرو را تعقیب نمایید.

 

بهترین برند دزدگیر ماشین

برندهای زیادی در سطح دنیا به تولید دزدگیر پرداخته اند. هر کدام از برندها سعی نموده اند تا با افزودن قابلیت های کاربردی تر، بیشتر در بین رانندگان شناخته شوند. برندهای شناخته شده ای مانند استیل میت، ماجیکار و هوتای در مدل های متنوع محصولات خود را به بازار ارائه نموده اند. اما هر کدام مزیت هایی دارند.

برای مثال برند استیل میت می تواند حتی تا بیش از ۲هزار متر هم برد داشته باشند. همچنین وجود سنسور ضربه ای و قفل کودک هم از دیگر مزایای مدل های این برند به حساب می آیند. اگرچه در کنار این مزیت ها سریع خالی شدن شارژ آن هم یک معضل می باشد.

برند چینی ماجیکار هم معروف ترین و پرفروش ترین انواع دزدگیر ماشین را روانه ی بازار نموده است. وجود انبوهی از مدل های این برند و نیز آنتن قدرتمند آن باعث شده تا برد آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد. در ضمن قفل مرکزی هم در این نمونه از دزدگیرها تعبیه شده است.


خرید دزدگیر ماشین

برای خرید دزدگیر به هیچی وجه فقط گول تبلیغات انبوه را نخورید. متاسفانه برندسازی در برخی زمینه ها تنها برای افزایش سود تولید کننده ها اهمیت دارد. بنابراین افزایش اطلاعات دقیق پیرامون جدیدترین مدل های دزدگیر و نیز نوع برندهای تولید کننده می تواند مطمئن ترین روش برای خرید آن ها باشد.

خوشبختانه با وجود فروشگاه های آنلاین حتی می توانید سفارش خرید دزدگیر را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن شایان ذکر است که نصب اغلب مدل های دزدگیر هم به صورت رایگان و در محل برای شما انجام می پذیرد. پس تنها کافی است تا مدل مورد نظر خود را برگزینید و سفارش خود را ثبت نمایید.