ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار
نویسنده : Melika Piri

بررسی مزایا و معایب پژو 207 صندوقدار

 

 

همانطور که میدانید خودروی پژو 206 یکی از محبوب ترین خودرو ها در بین ایرانیان می باشد و کمتر کسی پیدا میشود تا سوار این خودرو را نشنیده باشدو فروش بالایی در بازار ایران دارد به همین سبب شرکت این خودروی محبوب یعنی ایران خودرو تصمیم به عرضه خودرو 207 کرد که با استقبال خوبی نیز مواجه شد. این خودرو نیز همانند هر خودروی دیگر دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می باشد و دارای مشخصاتی منحصر به فرد می باشد که دانستن این مشخصات خالی از لطف نیست و به افرادی که قصد خرید این خودرو را دارند در انتخاب این خودرو بیشتر کمک میکند. در این مقاله ما را همراهی کنید تا با خودروی پژو 207 صندوق دار آشنا شویم و از مزایا و معایب آن باخبر شویم.

 

مشخصات پژو 207 صندوق دار

به طور کل خودروی پژو 207 صندوق دار تفاوتی با نسل قبلی خود یعنی پژو 206 تیپ 6 ندارد و از لحاظ فنی شباهت های بسیاری با آن دارد و همچنین مشخصات این خودرو شباهت بسیاری با خودروی پژو 207 اتوماتیک دارد و در فرانسه با نام 206+ از این خودرو یاد میشود . درواقع این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر1587 سی سی بهره میبرد که دارای گیربکس 4 سرعته می باشد.  علاوه بر این امر این خودرو قادر به تولید حداکثر 105 اسب بخار قدرت می باشد که گشتاور آن 142 نیوتن متر می باشد.

 مشخصات پژو 207 صندوق دار

مزایای خودروی پژو 207 صندوق دار

این خودرو محبوب نیز مانند هر خودروی دیگری دارای مزایای منحصر به فرد خود میباشد که میتواند اولیت فردی برای خرید این خودرو باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به مزایای این خودرو بپردازیم.

1 . طراحی عجیب اما زیبا

خودروی پژو 207 صندوق دار دارای طراحی نامتقارنی است که منجر به عجیب شدن کل ظاهری آن شده  اما این تغییرات تا حدی باعث زیبا شدن این خودرو شده است و طراحی قسمت جلوی خودرو موجب شده تا خودرو طراحی اسپرت تر و مدرن تر داشته باشد که این امر برای این خودروی محبوب یک پوئن مثبت به حساب می آید اما طراحی بخشی است که به نوعی برای هر فردی متفاوت است و هر فردی با سلیقه متفاوتی است و ممکن است این نوع طراحی در خودروی 207  زیبا به نظر نرسد. تولید کنندگان خودروی 207 در قسمت جلوی خودرو توانسته اند نظرات را جلب کنند و با چراغ هایی که برای این خودرو به کار گذاشته شده موجب شده تا این خودرو ظاهری خشن و جسوری را داشته باشد. لازم به ذکر است که خودروی پژو 207 صندوق دار از نسل قبلی خود یعنی 206 دارای سطح بالاتری می باشد.

 

2 . دارای آپشن های متنوع

این خودرو دارای آپشن هایی است که در خودروهای داخلی اغلب کمتر دیده میشود همانند کروز کنترل . لازم به ذکر است که آپشن کروز کنترل در تولیدات اقتصادی داخلی موجود نمی باشد اما این خودرو از این آپشن بهره مند است. این خودرو از برخی آپشن های ایمنی همانند سنسورعقب , سنسور کمکی , دزدگیر فابریک و همچنین دارای سامانه ترمز ABS  و EBD می باشد. لازم به ذکر است که ای خودرو از لحاظ روشنایی دارای امکانات قابل توجهی می باشد که ای چراغ ها شامل , دیلایت, چراغ مه شکن در دو طرف جلو و عقب می باشد. از لحاظ امنیت آپشن هایی که در خودروی پژو 207 صندوق دار به کار برده شده دو عدد کیسه هوا برای سرنشینان جلوی خودرو میباشد که مخصوص راننده و همچنین سرنشین خودرو می باشد.

 آپشن های خودروی 207 صندوقدار

3 . ترمزی با عملکرد مطلوب

ترمزی که در خودروی پژو 207 صندوق دار به کار برده شده از نوع ترمز دیسکی می باشد و این امر موجب شده تا این خودرو به هنگام ترمز گیری بتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. علاوه بر این که این خودرو دارای ترمز دیسکی است , این خودرو مجهز به سیستم های بسیار مهمی همچون ترمز اضطراری خودکار EBA , ترمز ضد قفل ABS  و همچنین توزیع نیروی ترمز الکترونیکی EBD می باشد که موجب شده این خودرو در میان خودروهای هم قیمت خود یک پله بالاتر باشد و در اصل میتوان گفت این خودرو یکی از بهترین خودرو ها در بازه قیمتی خودش میباشد.

 

4 . پیشرانه ای کم استهلاک

خودروی پژو 207  مجهز به موتور TU5 می باشد که این موتور ثابت کرده که دربین موتور های دیگر از جمله XUM  دارای استهلاک کمتری میباشد که این امر یک پوئن مثبت برای خودروی پژو 207 صندوق دار به حساب می آید و استهلاک کمتر موجب میشود که مصرف سوخت خودرو کاهش پیدا کند و نسبت به باقی موتور ها کمتر موجب خرابی میشود.

عملکرد 207 صندوقدار در رانندگی 

معایب خودروی پژو 207 صندوق دار

 

1 . اختصاص فضای کم برای سرنشینان

یکی از معایبی که صاحبان خودروی 207 صندوق از آن گلایه میکنند , کم بودن فضای پشت خودرو برای نشستن سرشنینان می باشد و لازم به ذکر است  که این مشکل فقط برای سرنشینان عقب وجود دارد و شامل راننده و سرنشین جلوی خودرو نمیشود و علت این کم بودن فضای پشت خودرو برای سرشنینان , داشتن صندوق عقب نسبتا بزرگ و جادار در خودرو می باشد.

 

2 . پایین بودن کیفیت متریال داخلی خودرو

یکی دیگر معایب اصلی این خودرو پایین بودن کیفیت متریال داخل کابین در این خودرو می باشد که صدای صاحبان این خودرو را به صدا در آورده و باعث  نارضایتی بوده است. این خودرو با این که دارای امکانات بسیار بوده و از آپشن های خوبی بهره میبرد اما متریال استفاده شده در کابین داخل خودرو تماما از پلاستیک خشک بوده که موجب افت کیفیت متریال داخلی این خودرو شده است.

 معایب 207 صندوقدار

3 . عملکرد نامطلوب جعبه دنده

گیربکسی که در خودروی پژو 207 صندوق  دار به کار رفته AL4  می باشد که متاسفانه پس از مدتی عملکرد خوب اولیه را از دست میدهد و هنگام تعویض دنده از خود صداهای آزار دهنده و غیر طبیعی تولید میکند. .

 

پژو 207 صندوق دار بخریم؟

همانطور که در مطالب بالاتر اشاره نمودیم , این سدان جذاب دارای آپشن های بسیار خوبی است که میتواند نیاز یک خانواده کم جعیت را به خوبی براورده کند و از لحاظ فنی نیز از امکانات مطلوبی برخوردار است اما  لازم به ذکر است که این خودرو از قیمت بالایی برخوردار است و در کشور ما تولید آن بسیار محدود است و این امر موجب میشود تا افرادی که قصد خرید این سدان را دارند به سراغ خودروهای دیگر همچون دنا پلاس بروند اما این نکته را در نظر داشته باشید که خودروی 207 صندوق دار میتواند یک خودروی ایده آل در طولانی مدت برای شما باشد.