ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
معرفی بهترین خودروهای کروک در جهان
نویسنده : Melika Piri

معرفی بهترین خودروهای کروک در جهان

 

 

یکی از جذاب ترین کلاس خودروها که بسیار در بین مردم به محبوبیت رسیده خودروهای کروک می باشد که به نام خودروهای کانورتیبل نیز شناخته میشود که اغلب این نوع خودروها در ایران به نام کروک معروف هستند. درواقع خودروهای کروک خودروهایی هستند که دارای سقف هایی هستند که دارای قابلیت جمع شدن هستند و به شکل کوپه تولید میشوند و که اغلب به جای سقف , از یک پوشش برزنتی یا فلزی و پارچه  تشکیل میشوند که جایگزین برای سقف خودرو است . لازم به ذکر است که خودروهای کروک محدود به یک کلاس خودرو نیستند و خودروها با کلاس های متفاوتی میتوانند در دسته خودروهای کروک قرار گیرند . نکته ای که اغلب در خودروهای کروک به چشم میخورد این امر است که خودروهای کروک به دلیل فضای داخلی کم و قیمت بسیار بالایی که دارند فروش کمی دارند اما این امر به معنای محبوب نبودن این خودرو نمی باشد و این خودرو از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار هستند . در این مقاله با ما همراه باشید تا به برخی از خودروهای کروک که جزء بهترین ها هستند اشاره نماییم و با آن ها آشنا شویم .

 

1 . BMW  سری 8 کانورتیبل

BMW سری 8 کانورتیبل

خودروی BMW  سری 8 کانورتیبل یکی از بهترین خودروهای کمپانیBMW  هستند و دارای طراحی بسیار حساب شده ای می باشد و مانند اغلب محصولات شرکت BMW دارای طراحی عجیب و اغراق آمیزی نیست و هر چیز را در جای خود به بهترین نحو دارد و میتوان گفت این خودرو یکی از بهترین خودرو ها ی کروکی است که از آپشن های بسیار بالا برخوردار است و صاحبان این خودرو به هنگام رانندگی با این خودروی جذاب میتوانند رانندگی لذت بخش و بی نظیری را تجربه کنند . نکته قابل توجهی که در این خودرو وجود دارد , قیمت آن است که در مقابل رقبای هم رده خود همانند مرسدس بنز S میباشد که به میزان قابل توجهی قیمت پایین تری را برخوردار است . از مشخصات این خودروی جذاب می توان به یک پیشرانه V8 با حجم 4.4 لیتر با قدرت 523 اسب بخار و 750 نیوتن نیتون متر گشتاورد اشاره کرد که در حال حاضر به عنوان قدرتمند ترین نسخه سری 8 شناخته می شود. لازم به ذکر است که قیمت این خودروی زیبا از 68 هزار دلار آغاز میشود و تا قیمت 108 هزار دلار نیز ادامه دارد و به فروش میرسد.

 

2 . آستون مارتین DB11 Volante  

آستون مارتین DB11 Volante  یکی از خودروهای کروک که میتوانید هیجان زیادی را با آن تجربه کنید خودروی آستون مارتین DB11 Volante می باشد که رقیب بسیار قدرتمندی در بین هم رده های خود می باشد و به راحتی میتواند در زمینه های متفاوت از جهات مختلف از آن ها پیشی بگیرد. این خودرو علاوه بر خودرو علاوه بر قدرت و عملکرد بسیار خوبی که دارد , دارای ظاهر بسیار زیبا و جذاب است که ظاهر این خودرو به راحتی برای جلب کردن توجه ها کافی است . از دیگر نقاط قوت این خودرو میتوان به راحتی این خودرو اشاره کرد که سر نشینانی که بایستی مسیر طولانی را با این خودرو همراهی کنند, احساس خستگی ای نخواهند کرد که این امر یکی از ویژگی های این خودروی زیبا می باشد و میتوان گفت که خودروی آستون مارتین DB11 Volante یکی از بهترین خودروهای کروک است . از مشخصات این خودروی قدرتمند میتوان به پیشرانه 8 سلیندر 4 لیتری اشاره نمود که حداکثر قدرت 503 اسب بخار و حداکثر گشتاور 675 را تولید میکند. لازم به ذکر است که قیمت این خودرو از 165 هزار پوند شروع میشود که این قیمت پایه نشان دهنده این امر است که اصلا با خودروای با قیمت مناسب رو به رو نیستیم.

3 . پورشه 911 کابریولت

 پورشه 911 کابریولت

یکی از معرف ترین و محبوب ترین خودروای که اغلب مردم حداقل یک بار نام آن به گوشتان رسیده , خودروی پورشه می باشد که میتوان به عنوان یکی از بهترین خودروهای کروک آن را نامید که دارای قابلیت بسیار جذابی در خود می باشد. خودروی پورشه 911 کابریولت جزء آن دسته از خودروهایی است که اصالت خود را در طراحی حفظ نموده و دارای طراحی فوقولاده ای می باشد و جزء قدرتمندرین خودروها نیز به حساب می آید که میتواند رانندگی بسیار لذت بخشی را برای رانندگان این خودرو به ارمقان بی آورد. از مشخصات این خودرو میتوان به پیشرانه آن پرداخت که وابسته به مدل آن توان قدرتی بین 385 تا 450 اسب بخار را دارا می باشد . لازم به ذکر است که قیمت این خودرو در انگلستان بین 97 تا 173 هزار پوند میرسد و این رقم متغیر است.

4 . مرسدس بنز S

مرسدس بنز S

خودروی مرسدس بنز S خودروی ای که کافی است یکبار سر نشینان آن باشید تا دیگر نتوانید از آن دل بکنید. درواقع مرسدس بنز جز جذاب ترین خودروهای جهان است که در دسته خودروهای کروک نیز قرار میگیرد و از آن سو نیز جزء بهترین خودروی کروک نیز به حساب می آید. یکی از مزایای این خودرو آرامش و سکوت داخل کابین به هنگام با بودن سقف خودرو است که اغلب در کمتر خودروای به این شکل دیده میشود و با وزنی که این خودرو برخوردار است دارای هندلینگ بسیار عالی ای میباشد . از مشخصات این خودروی قدرتمند میتوان به پیشرانه 469 تا 630 اسب بخار اشاره نمود . لازم به ذکر است که شروع قیمت این خودرو در بازار انگلستان از قیمت 125 هزار پوند آغاز میشود.