ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
آیا هیوندای توسان ارزش خرید دارد ؟
نویسنده : Melika Piri

آیا هیوندای توسان ارزش خرید دارد ؟

 

 

 

 

اغلب یکی از اصلی ترین گزینه های افرادی که قصد خرید خودروی ای با آپشن و کراس اوور دارند , خودروی هیوندای توسان می باشد و میتوان گفت که توسان یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی که قصد خرید خودروی شاسی بلند دارند , می باشد اما محبویت این خودرو باعث نمیشود که این خودرو , یک خودروی بی عیب و نقص باشد و این خودرو نیز همانطور که از مزایاهایی برخوردار است , به همان صورت معایبی نیز دارد . در این مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر با این خودروی شاسی بلند زیبا آشنا شویم و از ویژگی هایی که از آن برخودار است مطلع شویم .

 

مزایای هیوندای توسان

1 . مشخصات فنی

اولین چیزی که در خودروی هیوندای توسان نظرات را به خود جلب میکند و موجب میشود این خودرو پرقدرت خود را به نمایش بگذارد , به مشخصات فنی این خودرو ارتباط پیدا میکند و میتوان گفت که این خودرو از لحاظ مشخصات فنی یک خودروی پر قدرت میباشد و اگر ملاک شما برای خرید یک خودرو  , قدرت آن می باشد باید گفت که هیوندای توسان یک انتخاب مناسب برای شما می باشد . از مشخصات این کراس اوور میتوان به دو پیشرانه آن اشاره نمود که هر دوی این موتور ها 4 سیلندری هستند و یکی 2000 سی سی و دیگری 2400 سی سی توربو می باشد . نسخه 2000 سی سی این خودرو قادر به تولید قدرتی معادل 164 اسب بخار و حداکثر گشتاورد آن 204 نیوتن متر می باشد و نسخه 2400 سی سی این خودرو دارای قدرتی معادل 175 اسب بخار می باشد . لازم به ذکر است که بر روی پیشرانه 2400 سی سی به طور پیش فرض جعبه دنده 7 سرعته کلاچه بهره میبرد و بر روی نسخه دیگر این خودرو یعنی نسخه 2000 سی سی یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک شیفت ترونیک می باشد که وظیفه انتقال قدرت به هر چهار چرخ خودرو را بر عهده دارد .

 مزایای هیوندای توسان

2 . طراحی بدنه زیبا

طراحی بدنه یکی از مهم ترین معیار ها برای خرید یک خودرو می باشد و این امر زمانی بیشتر خود را نشان میدهد که لازم باشد برای خودروی که قصد خرید ان را دارید پول زیادی را پرداخت کنید و طراحی بدنه یکی از معیار های اصلی برای شما به حساب می آید . طراحان این کرس اوور توانسته اند زیبایی را در این خودرو تمام کنند و میتوان گفت که طراحی بدنه خودروی هیوندای توسان از نسل دوم به بعد دچار تحول شد و این تحول موجب زیبا شدن نسل های بعدی خودروی هیوندای توسان شد و نکته ای که در طراحی بدنه هیوندای توسان وجود دارد وجه شباهت ان با خودروی هم خانواده اش یعنی هیوندای سانتافه می باشد . در طراحی قسمت جلویی این کراس اوور میتوان به نوع جلوه ای که چراغ ها تعبیه شده اند اشاره نمود که موجب زیبایی دو چندان این خودرو شده و از دیگر نکات مثبت طراحی بدنه این خودرو میتوان به حساب اورد.

 

3 . کابین هیوندا توسان

یکی از نکاتی که اغلب در دیگر خودروها به مرور یافت میشود این امر است که هم طراحی بدنه خودرو و هم فضای داخلی آن به یک اندازه از کیفیت خوبی بهره مند باشد اما این امر در هیوندا توسان صدق میکند و طراحی داخلی این خودرو نیز به همان اندازه طراحی خارجی این خودرو حرف برای گفتن دارد . کابین این خودرو با طراحی ساده ای که دارد توانسته زیبایی را به داخل خودرو ببخشد و داشبورد و غربیلک فرمان نیز نقش زیادی در زیبا کردن این خودرو داشته اند . به طور کل طراحی داخلی کابین خودروی هیندای توسان به گونه ای است که همیشه برای شما تازگی خواهد داشت و برای شما تکراری نخواهد شد .

 طراحی بدنه هیوندای توسان

4 . ایمن بودن هیوندای توسان

ایمنی یکی از مهم ترین ملاک ها برای خرید خودرو به حساب می آید ککه متاسفانه کمتر در کشورمان به آن بها داده میشود و تست های ایمنی از موسسه های ایمنی برای خودرو گرفته نمیشود . اما این خودرو بر خلاف خودروهایی ایرانی از ایمنی بالایی برخوردار است و توانسته بالاترین امتیاز را در تست را موسسه ایمنی امریکایی را دریافت کند و همچنین این خودرو توانسته برای بار دوم 5 ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف اروپا دریافت کند که این 5 ستاره نشان دهنده ایمنی بالای این خودرو می باشد . علاوه بر نکاتی که بیان شد این خودرو از آپشن های ایمنی خوبی نیز بهره مند می باشد که از این تجهیزات ایمنی میتوان به 6 کیسه هوا , فرمان برقی , پوشش چرم صندلی ها , کروز کنترل , دیلایت , صندلی های جلوبرقی, ترمز دستی برقی , شیشه های برقی , سیستم تهویه فول اتوماتیک , سانروف , کلید هوشمند و استارت دکمه ای و ... میتوان اشاره نمود .

 

5 . کم خرج بودن خودروی هیوندای توسان

یکی از ویژگی هایی که خوشبختانه شامل خودروی هیوندای توسان میشود کم خرج بودن آن می باشد . این خودرو به دلیل استهلاک کم و کیفیت بالای قطعات استفاده شده بر روی این خودرو و همچنین کیفیت ساخت بالا , موجب شده شما کمتر به تعمیرگاه نیاز داشته باشید و بتوانید سالیان طولانی بر روی این خودرو حساب باز کنید . لازم به ذکر است که اگر پس از مدتی خودرویتان به تعمیرگاه نیاز پیدا کرد نیاز نیست که نگران مخارج این خودرو باشید زیرا مخارج تعویض کردن قطعات هیوندای توسان  نسبت به دیگر خودروها پایین تر می باشد و همچنین از خدمات پس از فروش و تامین قطعات مناسبی نیز برخوردار است .

 مشخصات خودروی هیوندای توسان

کلام آخر

هیوندای توسان به دلیل مشخصات فنی مناسبی که برخوردار است میتواند توجه شما را جلب نماید و با ظاهر چشمگیر و کابین زیبایی که دارد میتواند به شما یک رانندگی لذت بخش را هدیه دهد و اگر شتا خودرو برای شما یکی از ملاک های اصلی می باشد باید گفت که این خودرو از جهت شتاب میتواند شما را راضی نگه دارد و نکته دیگر در این خودرو این امر است که هنگام رانندگی سرنشینان جلو و عقب سواری نرمی را تجربه خواهند کرد که این امر در رقبای هیوندای توسان کمتر به چشم میخورد .