ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
بررسی خودروی هوندای سیویک 2022
نویسنده : Melika Piri

بررسی خودروی هوندای سیویک 2022

 

خودروهای وارداتی اغلب یکی از جذاب ترین خودروها برای انتخاب و خرید میباشند که گاهی امکاناتی در اختیار ما قرار میدهد که میتواند باعث شگفتی ما شود . یکی از خودروهای خانوادگی و هیجان انگیز وارداتی , خودروی هوندای سیویک 2022 می باشد که میتوان گفت این خودرو یکی از معروف ترین خودروها در سطح جهان است اما علی رغم این امر آنچنان در بازار خودروی ایران این خودرو و دیگر نسل های آن به طور ناشناخته ای مانده است . لازم به ذکر است که این خودرو به تازگی روانه بازار شده و توانسته نسبت به نسل های قبلی خود تغییراتی را ایجاد کند که موجب شود که این خودرو به یک سدان جذاب تکامل یافته تبدیل شود و با نگاه کلی به مشخصات کلی به ظاهر و مشخصات فنی این خودرو میتوان تفاوت ها و پیشرفت های این خودرو را نسبت به نسل های قبلی هوندای سیویک مشاهده نمود . در این مقاله مارا همراهی کنید تا بیشتر با خودروی هوندای سیویک 2022 آشنا شویم .

 

مشخصات فنی خودروی هوندای سیویک 2022

همانطور که در کمی پیش بیان کردیم که این خودرو تکامل یافته نسل های قبلی خود می باشد اما این امر کمی در مشخصات فنی فرق دارد و سازندگان این خودرو تصمیم گرفته اند تا در نسخه ارتقا یافته این خودرو از برخی از مشخصات فنی از جمله پیشرانه خودرو از نسل های قبل نیز بهره بگیرند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت . مدل پایه این خودرو از یک پیشرانه ای با ظرفیت 2 لیتر بهره مند است که از 158 اسب بخار قدرت بهره میبرد و این در حالی است که نسل ارتقا یافته آن از پیشرانه ای 1.5 لیتری بهره میبرد که قدرت آن معادل 180 اسب بخار قدرت میباشد و گشتاورد آن به 240 نیوتن متر میرسد . متاسفانه در نسخه ارتقا یافته این خودرو امری که زیاد چنگی به دل نمیزند به دیفرانسیل جلوی آن ارتباط پیدا میکند که در نسخه ارتقا یافته این خودرو تنها به صورت دیفرانسیل جلو عرضه میشود و لازم به ذکر است که این خودرو از یک گیربکس اتوماتیک CVT بهره میبرد . شتاب صفر تا صد خودروهای هوندای سیویک حدود 11.6 ثانیه اعلام شده است که به عنوان یک خودروی خانوادگی میتوان مورد مناسبی باشد و همچنین این خودرو قادر است تا 200 کیلومتر برساعت سرعت گیرد و تنها در این مسافت 5.4 لیتر مصرف سوخت داشته باشد که امری قابل توجه است که به عنوان یک مزیت برای این خودرو به حساب می آید .

 مشخصات فنی خودروی هوندای سیویک 2022

طراحی داخلی خودروی هوندای سیویک 2022

طراحی داخلی خودروی هوندای سیویک 2022 یکی از نکات مثبتی است که در این خودرو وجود دارد و میتوان گفت در فضای داخلی این خودرو از مواد و متریال مرغوب تری استفاده شده است که موجب شده تا فضای داخلی این خودرو چشمگیر تر نسبت به نسل های قبلی خود به نظر آید اما با تمام این موارد میتوان گفت که این خودرو از طراحی شلوغی برخوردار است که داشبورد آن از طرحی مشابه لانه زنبور بهره میبرد که علت استفاده از این طرح , پنهان نمودن دریچه های هوا میباشد که میتوان گفت این امر عملکردی هوشمندانه است . همچنین از دیگر نکاتی که در کابین داخلی این خودرو قابل توجه است به  به فضای اختصاص داده شده در روبه روی دنده خودرو می باشد که فضایی مناسب برای قرار گیری گوشی هوشمند و وسایل جانبی قرار گرفته است , می باشد. همچنین از نکات مثبت این خودرو میتوان به صندوق عقب آن اشاره نمود که خوشبختانه فضای بیشتری را برای قرار گیری بار برای این خودرو در نظر گرفته شده است که این فضا معادل 525 لیتر گنجایش دارد که میتوان به عنوان یکی از جادار ترین صندوق عقب ها شناخته شود . خوشبختانه در این خودرو میتوان گفت که با کابینی جادار رو به رو هستید که در ردیف عقب نیز افرادی که از قدی بلند بهره مند هستند , به راحتی میتوانند در ردیف عقب بدون مشکلی مستقر شوند .

 طراحی داخلی خودروی هوندای سیویک 2022

قیمت خودروی هوندای سیویک 2022

با توجه به قیمتی که توسط شرکت سازنده این خودرو اعلام شده , قیمت اصلی این خودرو قیمتی حدود 47 هزار دلار میرسد اما با توجه به هزینه های اضافی احتمال افزایش این قیمت نیز می باشد و میتوان گفت که قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته شده , مبلغی قابل توجه است برخی دیگر از خودروهای هم رده حتی برابر با این خودرو از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر به حساب می آیند . لازم به ذکر است که خودروی هوندای سیویک 2022 در سال 2022 در ژاپن عرضه شد است و سپس در اواسط سال 2022 به دیگر مناطق نیز عرضه میشود .

 قیمت خودروی هوندای سیویک 2022

آپشن ها و امکانات رفاهی خودروی هوندای سیویک 2022

یکی از نکاتی که متاسفانه این خودرو در آن از بهرمند است , کمبود آپشن ها و امکانات رفاهی در این خودرو می باشد که نمیتواند درخواست های یک مشتری از این خودرو را براورده نماید . از آپشن ها و امکانات رفاهی این خودرو میتوان به کروز کنترل , مجهز بودن به چهار کیسه هوا , ترمز های ضد قفل ABS   و EBD , آینده های جانبی تاشونده برقی , تهویه تنظیم دستی صندلی ها , بلوتوث , درگاه USB و سیستم کنترل پایداری داینامیک اشاره نمود . با توجه به این آپشن ها در بازار خودروی ایران میتوان گفت که این خودرو بسیار از رقبای خود عقب خواهد ماند .