ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
بررسی مشخصات خودروی رنو فلوئنس E4
نویسنده : Melika Piri

بررسی مشخصات خودروی رنو فلوئنس E4

 

 

خودروهای وارداتی اصلی ترین نشانه تیر ممنوعیت و تحریم خودرو بودند که با تصویب شدن ممنوعیت برای ورود خودروهای وارداتی , ورود خودروهای آلمانی , فرانسوی , کره ای و ژاپنی که که در بازار ایران از محبوبیت بالایی برخوردار بودند از بازار ایران رخت بستند و متاسفانه پس از اعمال این محدودیت ها و ممنوع شدن خودروهای با کیفیت وارداتی , کمتر شاهد کیفیت و راضی کننده از محصولات داخلی بودیم و هستیم و با توجه به قیمت ارائه خودروها , اغلب کمتر رضایتی را بین مشتریان ایرانی می بینیم . یکی از خودروهای وارداتی فرانسوی که در زمان ورود به بازار توانست برای خود محبوبیت بالایی را رقم بزند , خودروی رنو فلوئنس E4 نام دارد که در سال 2009 به تولید و عرضه رسید و اولین بار در سال 2012 وارد بازار خودروی ایران شد و پس از گذشت مدت زمان 3 ساله , توانست نسخه اتومات خود را به مرحله عرضه برساند . در این مقاله قصد داریم با این خودروی فرانسوی و با مشخصات آن بیشتر آشنا شویم , در صورت تمایل ما را تا پایان مقاله همراهی کنید .

 

مشخصات فنی خودروی رنو فلوئنس E4

مشخصات فنی خودروی رنو فلوئنس E4

همانطور که در مطالب بالا اشاره نمودیم , این سدان فرانسوی در سال 2012 بود که وارد بازار خودروی ایران شد و نسخه ای که توانست رضایت مشتریان ایرانی را جلب کند و فروش خوبی را در بازار ایران کسب کند , فیس لیفت سال 2014 بود که در ادامه به مشخصات این خودرو میپردازیم . از مشخصات این خودرو میتوان به یک پیشرانه 2 لیتری تنفس مصنوعی اشاره نمود که دارای 8 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد و حداکثر قدرت آن 143 اسب بخار و گشتاور آن 195 نیوتن متر می باشد . همچنین این خودرو قادر است شتاب صفر تا صد خود را در مدت زمان 10.4 ثانیه رقم زند و نهایت سرعت آن 195 کیلومتر بر ساعت می باشد . همچنین لازم به ذکر است که مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر به طور تقریبی 7.7 لیتر بنزین مصرف میکند و ظرفیت باک آن نیز 60 لیتر می باشد . به طور کل میتوان گفت که خودروی رنو فلوئنس E4 میتواند از لحاظ مشخصات فنی خود , خودروای مناسب و خانوادگی مناسب باشد .

 

طراحی ظاهری و کابین خودروی رنو فلوئنس E4

یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت خودروی رنو فلوئنس E4 , به مشخصات ظاهری آن ارتباط میکند به این دلیل که به هنگام عرضه نسخه فیس لیف این خودرو در سال 2014 , افراد اغلب به سمت خودروهای فرانسوی کشیده شدند و در آن سال فروش بسیار بالایی از سمت ایرانیان برای خودروهای فرانسوی رقم خورد و میتوان گفت که خودروی رنو فلوئنس E4 زمینه سازی به جهت طراحی ظاهری , علتی برای فروش بیشتر نسخه های جدیدتر نیز شد و توانست رضایت افراد را جلب کند .

 کابین خودروی رنو فلوئنس E4

 کابین خودرو نیز از طراحی مابینی برخوردار است , نه به صورت تمام مجلل طراحی شده نه به طور ساده کامل و در اصل میتوان گفت که طراحی داخلی این خودرو از طراحی متعادلی برخوردار است که میتواند رضایت افراد زیادی را جلب کند .همچنین فاصله بین محور چرخ های این خودرو 2700 میلی متر است و این امر سبب میشود تا خودروی رنو فلوئنس E4 نسبت به دیگر خودروها به ویژه خودروهای داخلی کابینی بزرگتر داشته باشد . خوشبختانه جنس متریال استفاده شده برای این خودرو راضی کننده است و همچنین صندوق بار این خودرو فضای مناسبی را در اختیارتان قرار میدهد که به راحتی بتوانید با این خودرو سفر کنید که فضای موجود در صندوق بار این خودرو معادل 530 لیتر می باشد . در اصل میتوان گفت که رنو فلوئنس E4 یک خودروی اقتصادی با ویژگی های مناسب است که میتواند برای یک خانواده بسیار مناسب باشد .

 آپشن ها و امکانات خودروی رنو فلوئنس E4

آپشن ها و امکانات خودروی رنو فلوئنس E4

خوشبختانه خودروی رنو فلوئنس E4 از نظر آپشن ها و امکانات رفاهی توانسته رضایت افراد را جلب کند . از آپشن های این خودرو میتوان به 6 کیسه هوا , سیستم بالابر عقب برقی , فعال شدن خودکار فلاشرها هنگام ترمز ناگهانی , سیستم هشدار دهنده موانع عقب , سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه , پشت سری عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع , فرمان برقی , برف پاکن اتوماتیک مجهز به سنسور باران , سیستم استارت دکمه ای , سیستم مدیریت پیمایش , سانروف , سیستم نمایش میزان باد لاستیک , چراغ راهنما بر روی آینه های جانبی , دیلایت , اتولایت , درب صندوق برقی با جک , سیستم ورود بدون کلید , ترمز ضد قفل ABS , سیستم پایداری ESP , ترمز کمکی EBD اشاره نمود .