ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
بهترین خودروهای کوپه چه نام دارند ؟
نویسنده : Melika Piri

بهترین خودروهای کوپه چه نام دارند ؟

 

 

امروزه خودروها با کلاس های مختلف و با امکانات مختلفی وارد بازار میشوند و گاهی میتواند فروش بسیار عالی ای را تجربه کنند اما میتوان گفت کلاس خودروای که اغلب نسبت به دیگر کلاس های خودرو در بین جوانان از محبوبیت برخوردار است , خودروهای کوپه می باشد که میتوان گفت این کلاس خودرو قدمتی به اندازه صنعت خودروسازی دارند که طرفداران زیادی دارند . در تعریف خودروهای کوپه میتوان گفت که خودروی کوپه به خودروای گفته میشود که تنها از دو درب برخوردار است و سقف پشتی آن دارای شیب است . همچنین لازم به ذکر است که خودروهای کوپه در طی سالیان اخیر با افت مواجه شده اند , چرا که اغلب افراد به دنبال خرید خودروهای کراس اوور هستند و مرکز توجه متخصصان و خودروسازان اغلب خودروهای کراس اوور می باشد اما همچنان خودروهای کوپه مشتریان و خواهان مخصوص خود را دارند . در این مقاله ما را همراهی کنید تا با بهترین خودروهای کوپه آشنا شویم .

 

معرفی برترین خودروهای کوپه در جهان

1 . مرسدس بنز CL500

مرسدس بنز CL500

شرکت خودروسازی مرسدس بنز را میتوان یک شرکت خودروسازی شیک و مجلل نامید و میتوان گفت که اگر به دنبال خودروی کوپه ای شیک و مجلل هستید , خودروی  Mercedes Benz CL500 میتواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد . این خودرو در دو نسخه CL350 و CL500 در بازار ایران یافت میشود اما لازم به ذکر است که در حال حاضر تولید آن ها متوقف شده است . یکی از اصلی ترین مزیت های این خودرو را طراحی بدنه میتوان دانست , چرا که این خودرو به گونه ای طراحی شده که در هر زمان میتوان به عنوان خودروای جذاب خود را نشان دهد . از مشخصات این خودروی جذاب میتوان به یک پیشرانه 8 سیلندر اشاره نمود که قادر به تولید 387 اسب بخار قدرت است و گشتاور آن 530 نیوتن متر می باشد . همچنین لازم به ذکر است که این خودروی از یک گیربکس 7سرعته تیپ ترونیک بهره میبرد که نیرو را به چرخ های عقب خودرو منتقل میکند و برای رسیدن به شتاب 100 تنها نیازمند 5 ثانیه می باشد.

 

2 . BMW سری 4 کوپه

BMW سری 4 کوپه

بی شک یکی از بهترین خودروهای کوپه خودروی آلمانی بی ام و سری 4 می باشد که در لیست بهترین خودرهای کوپه در بازار خودروی ایران قرار دارد و میتوان گفت که این خودرو از ظاهری بسیار جذاب و اسپرت برخوردار است که میتواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند که این امر یکی از مهم ترین مزیت ها در این خودرو به حساب می آید. همچنین این کوپه آلمانی از یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر برخوردار است که دارای 184 اسب بخار قدرت می باشد و گشتاور آن نیز 270 نیوتن متر میرسد . همچنین لازم به ذکر است که این خودرو برای رسیدن به شتاب صفر تا صد نیازمند زمانی معادل 7.5 می باشد و حداکثر سرعت این کوپه آلمانی 236 کیلومتر بر ساعت می رسد . همچنین مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 6.1 لیتر می باشد .

 

3 . فورد موستانگ

فورد موستانگ

اگر به دنبال کوپه ای هیجان انگیز میگردید , میتوان گفت که خودروهای فورد موستانگ بهترین انتخاب برای شما می باشد و همچنین میتوان گفت که این خودرو یکی از پر فروش ترین خودروهای کوپه می باشند که محبوبیت بسیار بالایی در بازار جهانی دارند و امروزه در تمامی شهر های جهان میتوان نسخه ای از فورد موستانگ را یافت که در قالب های مختلفی مانند خودروهای کوپه , خودروهای کروکی , خودروهای لوکس , خودروهای لوکس باز و خودروهای Convertible در بازار جهانی به فروش میرسند .

 

4 . مرسدس بنز کلاس E کوپه

 مرسدس بنز کلاس E کوپه

همانطور که در مطالب بالاتر اشاره نمودیم , شرکت خودروسازی مرسدس بنز یکی از شرکت های خودروسازی شیک و مجلل است که توانسته رضایت مشتریانی که به خودروهای کوپه علاققه مند است را به خود جلب کند  درواقع این شرکت خودروسازی با تغییراتی که بر روی خودروهای سری C خود ایجاد کرد توانست خودروهای C207 و A207 را به بازار جهانی معرفی کند که در کلاس خودروهای E قرار دارند . همچنین لازم به ذکر است که این دو خودرو به همراه دو موتور بنزینی و دیزلی به فروش میرسند و مشتریان میتوانند این دو خودرو را با گیربکس دستی یا اتوماتیک بنا به درخواست خود سفارش دهند . همچنین لازم به ذکر است که خودروی C207 به دلیل کیفیت ساخت بی نظیر و طراحی جذاب و مشخصات فنی عالی توانست یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین خودروهای جهان شود و همچنین لازم به ذکر است که این خودرو در سال 2009 توانست عنوان زیبا ترین خودروی کوپه را از آن خود کند .

 

5 . پورشه 911 کاررا S

 

خودروهای پورشه همیشه در دسته بهترین خودروها بوده اند و این امر در خودروهای کوپه نیز صدق میکند که یکی از جذاب ترین مدل های آن که در بازار خودروی ایران نیز موجود است , خودروی پورشه 911 کاررا S نام دارد که از لحاظ فنی و ظاهری هیچ جای بحثی را نمیگذارد چرا که میتوان گفت این خودرو از هر لحاظ همه چی تمام است . از مشخصات فنی این خودروی میتوان به یک پیشرانه 6 سیلندر 3800 سی سی اشاره نمود که دارای قدرتی معادل 400 اسب بخار است و گشتاور آن 441 نیوتن متر است و همچنین از یک جعبه دنده 7 سرعته نیز برخوردار است . از دیگر مشخصات این خودروی هیجان انگیز میتوان به شتاب صفر تا صد آن اشاره نمود که تنها نیازمند 4 ثانیه می باشد .