ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
استون مارتین زاگاتو
نویسنده : Sadeghhaghighat

استون مارتین زاگاتو

استون مارتین کمپانی خودرو سازی واقع در لندن است که در زمینه تولید خودرو های اسپرت فعالیت می کند ، این شرکت فعالیت خود را در سال 1913 توسط رابرت بمفورد و لیونل مارتین در لندن آغاز بکار کرد . این دو شریک با مشارکت یکدیگر شرکتی با نام بمفورد اند مارتین تاسیس کردند و اقدام به فروش ماشین هایی که توسط کمپانی سینگراز منطقه ای در کالو استریت لندن نمودند .

 

استون مارتین محصول جدید خود را با نام ونکوئیش زاگاتو در سال 2018 شروع به تولید کرد ، استون مارتین بدنه زاگاتو را در بین مدل های دیگر بیشترین تمرکز را برای راحتی سرنشینان در نظر گرفته است . سقف این خودرو کاملا از جنس شیشه بوده و همین امر موجب روشنایی کامل داخل کابین شده و همچنین کمپانی سازنده ازین خودرو برای بیشتر لوکس جلوه دادن این خودرو همانند رولزویس چمدان های مخصوصی را برای مسافرت برای مسافران در داخل خودرو تعبیه کرده است . زاگاتو به پیشرانه 12 سیلندری با تنفس مصنوعی با توان خروجی 580 اسب بخار مجهز می باشد . همچنین جعبه دنده زاگاتو تاچ ترونیک 3 عرضه شده است .

 

استون مارتین از مدل های کوپه ، ولانته ، شوتینگ بریک و ایپیدستر زاگاتو که از هرکدام فقط 99 دستگاه تولید کرده و در نتیجه مجموع تولید استون مارتین زاگاتو در بازار جهانی به 325 دستگاه می رسد . به گفته استون مارتین این خودرو برای اولین بار در صنعت خودرو سازی از تزیینات داخلی چاپ سه بعدی فلزی و کربن بهره می برد . در طراحی زاگاتو سعی شده تا از بهترین فناوری بهره گرفته شود و این طراحی خارق العاده این خودرو را شبیه به یک تک شاخ یا یک مار کرده است .

 

جالب است بدانید هزینه تعویض جلو پنچره این خودرو هزینه ای بالغ بر 39 هزار دلار یا 400 میلیون تومانی را شامل می شود که اصلا توصیه نمی شود اگر در خیابان های لندن در حال انجام پارک دوبل هستید و ناخواسته در عقب یا جلو این خودرو پارک شده ریسک پارک کردن را ندهیم چرا که با کوچکترین بر خورد باید اتومبیل خود را رها کرده و بکار دیگری بپردازیم .

 

 

برچسب ها :