ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
مطالب شنیدنی در مورد بوگاتی
نویسنده : Sadeghhaghighat

مطالب شنیدنی در مورد بوگاتی

امروزه خودروهای متعددی در سراسر جهان وجود دارد که هر کدام با امکانات و ویژگی های خاصی برخوردار هستند . برخی از این خودروها ارزان و از نظر اقتصادی به صرفه هستند و افراد کم درآمد هم می توانند دارای خودرو باشند . برخی دیگر هم لوکس و گرانقیمت که هر کسی توان خرید این خودرو ها را ندارد مانند بوگاتی ، این کمپانی خودرو های خود را کاملا لوکس و خاص طراحی کرده و به ندرت می توان گفت محصولات این کمپانی در کل جهان خاص است و این خودرها قادرند به حداکثر سرعت 500 کیلومتر بر ساعت برسند .

 

به طور میانگین می توان گفت دارنده ی یک خودرو بوگاتی شیرون حداقل یک جت شخصی ، 42 خودرو در پارکینگ ، چهار خانه می باشد و اکثر دارندگان این خودرو کلکسیونر ها و یا افراد پر درآمد و ثروتمند جامعه هستند . تعداد پرسنل مشغول به کار در کمپانی بوگاتی 150 نفر است و تنها 70 دستگاه در سال تولید بوگاتی می باشد . زمان طراحی تا تولید یک خودروی بوگاتی به شش ماه می رسد . بوگاتی در خودرو هایش از دقت و ظرافت بسیار بالایی استفاده می کند که این طراحی به وضوح در خودرو های بوگاتی مشاهده کرد .

 

نگهداری هر خودرو چه گران چه ارزان شامل هزینه هایی می باشد که به وفور می توان دید ، بوگاتی هم از این قائده مستثنا نیست چراکه نگهداری هریک از محصولات کمپانی با هزینه های بالایی برخوردار است که هر کسی از پس آن بر نمی آید . به گفته محققان موتور استفاده شده در بوگاتی شیرون به قدری قدرتمند است که قادر به پرتاپ یک موشک به فضا می باشد . به خنک شدن این موتور تعداد 10 عدد رادیاتور در هر بوگاتی استفاده شده . حجم موتور بوگاتی شیرون به 7993 سی سی می رسد .

 

از معایب بوگاتی می توان به هزینه نگهداری بالای آن اشاره کرد به عنوان مثال در بوگاتی ویرون هر شش ماه یکبار باید رینگ و لاستیک با هم عوض شوند و این تعویض هزینه ای بالغ بر 100 هزار دلار به گردن مشتری می گذارد . تامین لاستیک های بوگاتی به وظیفه شرکت میشلن می باشد ، جالب است بدانید لاستیک های بوگاتی در حداکثر سرعت فقط 15 دقیقه دوام می آورد که البته نمی توان 15 دقیقه را با حداکثر سرعت پیمود چراکه در عرض 10 دقیقه در این سرعت باک خودرو کاملا خالی می شود . سایز استفاده شده در بوگاتی شیرون 285/30/20 می باشد که شرکت میشلن همانطور که گفتیم عهده دارد تولید آن است .   

 

برچسب ها :