ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
تایر های مناسب برای فصل زمستان
نویسنده : Sadeghhaghighat

تایر های مناسب برای فصل زمستان

 

با فرا رسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا و همچنین یخ زدن معابر مشکلاتی برای رانندگان وسایل نقلیه بوجود می آید مانند سر خوردن خودرو در خیابان ها و ایجاد حوادث که بیشتر با استفاده کردن از لاستیک های نامناسب در این فصل موجب دل زدگی رانندگان در این فصل شده و حوادث دلخراشی را ایجاد می کند راه حل بسیار ساده است با تعویض برف پاکن ، استفاده از ضدیخ ، سرویس سیستم گرمایش خودرو و کارهای از این قبیل که مهم ترین آنها تعویض تایر ها به تایر های زمستانی و استفاده از زنجیر چرخ می باشد ، با بررسی این مشکلات زمستانی خوب را با خودرو به همراه خواهید داشت .

 

امروزه شرکت های تایر سازی متعددی در کشور های مختلف فعالیت دارند و می توان گفت برای انواع خودرو ها و همچنین تایر هایی مناسب با شرایط آب و هوایی هر منطقه تولید می کنند و با رسیدن این تایرها به دست مصرف کننده و استفاده آن طبق شرایط آب و هوایی مناسب و استفاده لاستیک ها در زیر خودرو با سایز مناسب آن خودرو به نفع رانندگان است چراکه دیگر با مشکلاتی که گفتیم دیگر روبرو نیستند .

 

اکثر تایر های تولیدی چهار فصل هستند یعنی اینکه در چهار فصول سال هم می توانید از این تایر ها استفاده کنید . این تایر های معمولا چهار خط بوده و دارای شیار های بیشتری نسبت به دیگر لاستیک ها هستند . در قسمت پهنای لاستیک های چهار فصل یعنی در کناره های لاستیک حفره های کوچکی ایجاد شده که شرکت سازنده این تایر ها این حفره ها را برای استفاده از میخ های مخصوص تعبیه کرده که شما می توانید در فصل زمستان به مراکز مجاز یا اینکه آپاراتی ها مراجعه کرده و این کار را انجام دهید .

 

استفاده از میخ های مناسب برای لاستیک گزینه ای مناسب برای فصل زمستان است که به آن تایر های یخ شکن هم گفته می شود .  تایرهای یخ شکن که از نامش هم مشخص است فقط برای عبور از مسیر هایی می باشد که در اثر سرما یخ زده باشد که استفاده این لاستیک ها باعث سر نخوردن خودرو می شود . اگر شرایط آب و هوایی طوری باشد که به علت بارش برف ، برف سنگین در خیابان ها نشسته باشد پیشنهاد ما استفاده از زنجیر چرخ است که زنجیر چرخ ها هم بصورت تسمه ای ، زنجیری و کمربندی می باشد . که لحاظ کارکرد تفاوتی با یکدیگر ندارند و فقط بیشتر جنبه کمبود جا و همچنین روش سریع بستن زنجیر چرخ می باشد .

برچسب ها :