ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
معرفی جنسیس G90 2020
نویسنده : Sadeghhaghighat

معرفی جنسیس G90 2020

تجملات واقعی مربوط به زمانی است که هنگام مواجهه با آن ، آنرا احساس می کنید . هنگامی که از کنار جنسیس G90 می گذرید و با تناسبات تصفیه شده آن روبرو می شوید معنی واقعی معماری و ظرافت و هوشمندی را درک می کنید ، خطوط ظریف که از یک انتها به انتهای دیگر از طریق یک خط پارابولیک واضح عبور می کنند شما را به وجد آورده و حیرت زده می کند . چراغ های عقب به همراه چهار لامپ که از یک گوشه ای به گوشه دیگر پیچیده شده اند و یک پلاک دارای سوار شدن در پایین ، بیشتر آن را برجسته می کند .

 

آیا جای تعجب نیست که وقتی در یک جنسیس G90 قرار می گیرید و آماده رانندگی می شوید ، زمان پرواز می کند صندلی راننده 22 حالته قابل تنظیم در برابر صندلی های طراح و صندلی های هواپیمایی لوکس محک قرار گرفت . کابین جادار آن از چوب طبیعی منافذ طبیعی و چرم نپا  و همچنین شیشه های جنسیس جدید ضد صدا بوده و کیفیت درب ها سه لایه می باشد . حتی لاستیک هایی با سایز 245/45/19 که با رینگ 19 اینچی نیز از فناوری جذب صدا برای کاهش قابل توجه سر و صدا در داخل استفاده می کنند ، بنابراین فقط صدای لطیف موتور V8 420  اسب بخار را می شنوید و در پایان ممکن است خروج شما از G90  سخت باشد .

 

G90  جدید ترین پیشرفتها و فناوری های مختلفی را برای جنسیس ارائه می دهد . نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی با نمایشگر لمسی یا تاچ فوق العاده سریع و کامل طراحی شده است که می تواند چندین عملکرد را همزمان با استفاده از یک ویژگی صفحه نمایش اسپلیت مناسب نشان دهد . سیستم تعلیق اتوپایلوت (Adaptive Control)  پاسخگویی مناسب در زمان واقعی بر اساس شرایط جاده یا ورودی راننده تنظیم می کند و تعادل ایده آل بین راحتی وکارایی را ایجاد می کند . و این را ممکن می سازد تا شما به راحتی از سفر بین شهری یا برون شهری لذت کافی را با رانندگی G90  تجربه کنید .

  

نسخه مخصوص بازار کره جنوبی جنسیس 2020 در وبگاه محلی جنسیس با 3 پیشرانه مشابه و آشنا مجهز شده است ، پیشرانه 3.8 لیتری خورجینی 6 سیلندر ، پیشرانه ی 5 لیتری خورجینی هشت سیلندر تنفس طبیعی و پیشرانه 3.3 لیتری خورجینی 6 سیلندر مجهز فیس لیفت منتشر نکرده است ، اما G90  دوگانه موجود هستند . جنسیس هنوز اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی سدان توربو شارژ را منتشر نکرده ولی انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری را منشر می کند .

 

برچسب ها :