ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
معرفی کادیلاک CTS 2019
نویسنده : Sadeghhaghighat

معرفی کادیلاک CTS 2019

کادیلاک CTS 2019 یک خودروی متوسط و لوکس ، مناسب برای بازار خودرو است . CTS  دارای فرمان واضح و قابلیت کنترل چابکی دارد و چندین گزینه موتور پانچ دار را ارائه می دهد . این امر به رانندگی بسیار ارزشمندی می پردازد که راننده  احساس رانندگی راحت تری را تجربه می کند . داخل کابین کادیلاک جدید بسیار باز طراحی شده و همانند دیگر خودرو های لوکس از سیستم سرگرمی صفحه لمسی بهره می برد . ولی گفتنی است مواد استفاده شده در کابین این خودرو به اندازه آنچه در بسیاری از رقبای اروپایی پیدا خواهید کرد لوکس نیست . علاوه بر این ، این کادیلاک به دلیل قابلیت اطمینان پیش بینی شده ، ضعیف است.

 

اگر در حال خرید یک سدان لوکس با قابلیت رانندگی هستید ، CTS 2019 مطمئناً مورد توجه است. برچسب قیمت تقریبی این خودرو 47000 دلار بوده و آن برای کلاس تقریباً متوسط ​​است ، اگرچه برای بدست آوردن موتور قوی تر می خواهید یک خودروی متوسط ​​لوکس داشته باشید امکان پذیر است اما باید هزینه ی بالایی را پرداخت کنید . از آنجایی که در طول سال های اخیر تغییرات کمی در CTS ایجاد شده است ، ممکن است بخواهید به جای یک مدل جدید ، یک مدل CTS 2017 یا CTS 2018 خریداری کنید. انجام این کار همچنین به احتمال زیاد هزاران دلار پس انداز خواهد کرد.

  

اگر در حال خرید یک مدل کارکرده ایپن خودرو هستید ، احتمالاً CTS 2016 می توان گفت منطقی است چرا که این خودرو با کادیلاک جدید تفاوت آنچنانی ندارد. سیستم سرگرمی برای آن سال برای آن مدل به روز شد تا Android Auto و Apple CarPlay را شامل شود. موتور V6 میان رده اسب بخار قدرت را به دست آورد و یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جدید نیز آغاز شد .

 

 صندلی های سدان Cadillac CTS تا پنج نفر جای دارند. صندلی های جلوی آن کاملاً پهن است و راحتی کافی را برای سفرهای طولانی در جاده ها فراهم می کند ، و همچنین تقویت سمت خوب برای پشتیبانی شما نیز وجود دارد. اما ممکن است صندلی ها در مقایسه با برخی از اتومبیل های لوکس دیگر کمی باریک تر باشد . با تنظیمات زیاد صندلی و فرمان می توانید به راحتی موقعیت رانندگی آرام داشته باشید . صندلی های عقب برای مسافرهای بلند قد کمی تنگ است و بیشتر مناسب افرادی با قد کوتاه یا متوسط مناسب است .  

جالب است بدانید شرکت سازنده کادیلاک برای این که کیفیت محصول خود را به خریداران نشان دهد تبلیغ بسیار جالب و می توان گفت ریسکی بسیار بزرگ انجام داد ، این کمپانی یکی از نسخه های کادیلاک را به مدت یک ماه درون یک آکواریوم بزرگ پر از آب قرار داد تا اگر حتی یک قطره آب به داخل کابین نفوذ کند دیگر مشتریان به فکر خرید این خودرو نباشند .

 

برچسب ها :